❤️ IKM Uke 16 + 17 ❤️

Travel november da med andre ord :p Skal bare se at spiren sitter denne måneden for dere :angelic::Heartpink

Yessda, er litt bursdager å holde :love017 :knegg: Huff, er bra nervøs kan du tro:nailbiting:

6DPO og kjenner i grunn nada :angelic: De to yngste er skikkelig forkjølet med snørr alle veier, hosting, nysing+feber:hungover: Satser på jeg ikke blir smittet, for da blir jeg ikke operert på onsdagxxxx
Screenshot_20250405_063807_FF App.jpg

6DPO og kjenner i grunn nada :angelic: De to yngste er skikkelig forkjølet med snørr alle veier, hosting, nysing+feber:hungover: Satser på jeg ikke blir smittet, for da blir jeg ikke operert på onsdagxxxx
Vis vedlegget 457862
Er jo en helt nydelig kurve da, så stabil temp i DPO land! :love017

8 DPO i dag og kjenner fortsatt på mensmurringer - våkna faktisk i natt og lurte på om jeg skulle ta på bind, det kjentes ut som rett før mensen. Men går jo på cyclogest så sikkert den som tuller med meg, har ikke kommet noe blod :joyful:

Vis vedlegget 457862
Tenk allerede 6 DPO, da blir det vel kanskje testing snart? Krysser fingrene for at du slipper unna! :happy:

Her tror jeg at jeg er over i DPO-land. Magesmertene jeg hadde i går er forsvunnet helt. Vet ikke om jeg blir helt klok på kurven. Er stigningen for lav? Har jo like høy temperatur nå som da jeg hadde TR... jaja, tiden får vise :)
1000005900.jpg

Melder meg inn her, CD7 idag.
Babydrømmernr2 - 32 - B2 - PP3 (etter MA) - EL 12/04 - IKM 26/04

Om det ikke klaffer denne pp, blir det inseminering neste syklus.

Tenk allerede 6 DPO, da blir det vel kanskje testing snart? Krysser fingrene for at du slipper unna! :happy:

Her tror jeg at jeg er over i DPO-land. Magesmertene jeg hadde i går er forsvunnet helt. Vet ikke om jeg blir helt klok på kurven. Er stigningen for lav? Har jo like høy temperatur nå som da jeg hadde TR... jaja, tiden får vise :)
Vis vedlegget 457863
Trenger ikke stige kjempemye dagen etter EL, og det er ikke før 3 dager med stigninger EL kan bekreftes

Okei, takk for svar :D Er jo helt ny på temping, så ikke så god på å tyde grafer :happy090
I følge FF kan det være så lite som 0,1 eller 0,2 i forskjell. Så lenge man til slutt ser en klar forskjell mellom før og etter EL

Hvis du forresten trykker øverst i høyre hjørne, Articles & Help, så har de et Interpretation Game nederst, da kan du se eksempler på grafer og se om du klarer å gjette riktig på EL, veldig gøy faktisk :hilarious:

Er jo en helt nydelig kurve da, så stabil temp i DPO land! :love017

8 DPO i dag og kjenner fortsatt på mensmurringer - våkna faktisk i natt og lurte på om jeg skulle ta på bind, det kjentes ut som rett før mensen. Men går jo på cyclogest så sikkert den som tuller med meg, har ikke kommet noe blod :joyful:

Weee, da kan du egentlig bare snart teste du da? :love017 :nailbiting: Når ryker den første testene, tror du?
Den var litt rett opp denne gangen, men har gjerne høy temp i dpo-land, spire eller ei:p

Vis vedlegget 457863
Yup, tester om 2 dager:nailbiting: Håper sånn på spire for dere alle:love017
Se her på tempen din, ser ut som EL var igår, ja:cool::cool05 Så lenge den fortsetter å stige, så er du i dpo-land, men FF setter først kryss 3dpo med høyere temp❤️

Har vært igang med klesvask, vaske hjørneakvariet og pynte til påske:chicken::bunny Kl 11 kjente jeg skikkelig mensenmurringer/smerter/stikking på venstre eggstokkområde:angelic: Jeg kan ha sånne smerter en hel uke før mens til vanlig også, men greit å notere ned:hilarious:

Ligamentstrekk og :nailbiting: det kan jeg noen ganger ha i dpo-land uansett:angel5

I følge FF kan det være så lite som 0,1 eller 0,2 i forskjell. Så lenge man til slutt ser en klar forskjell mellom før og etter EL

Hvis du forresten trykker øverst i høyre hjørne, Articles & Help, så har de et Interpretation Game nederst, da kan du se eksempler på grafer og se om du klarer å gjette riktig på EL, veldig gøy faktisk :hilarious:
Ahh, takk for tips! Skal sjekke det ut :D

Edit: Innser nå at jeg er rimelig grønn, hadde feil på godt over halvparten :hilarious:

Yup, tester om 2 dager:nailbiting: Håper sånn på spire for dere alle:love017
Se her på tempen din, ser ut som EL var igår, ja:cool::cool05 Så lenge den fortsetter å stige, så er du i dpo-land, men FF setter først kryss 3dpo med høyere temp❤️
Okei, greit å vite :D Er jo som sagt helt ny på temping, så fint med noen som er mer erfaren på det området :love7

Last edited:
Vært offline en liten uke men nå er jeg tilbake! Og ser ut som el testen blir positiv i kveld :smiley-bounce016
Var jo på fertilitetsklinikk på onsdag, alt ser bra ut, greie svømmere på mannen, så glad han klarte å levere for han var dritnervøs :hilarious:
jeg hadde 6-7 egg på hver side med ok kvalitet for min alder, Amh på 4,2
Litt for høyt stoffskifte 3,3 så begynte på Levaxin i går så håper vi at det gjør susen :Heartred Synes fastlegen eller gynekologen jeg var til i november kunne merket seg dette da jeg tok stoffskifteprøver i oktober og da var tallet 4,3 :wtf:

Så spennende å se at noen av dere allerede nærmer seg testeklar :cool:

Vedlegg

• IMG_0112.jpeg
    IMG_0112.jpeg
    225,4 KB · Visninger: 18
Weee, da kan du egentlig bare snart teste du da? :love017 :nailbiting: Når ryker den første testene, tror du?
Den var litt rett opp denne gangen, men har gjerne høy temp i dpo-land, spire eller ei:p
Har liksom tenkt at jeg skal prøve å vente til 12-14 DPO, men kjenner at jeg aldri har vært så spent i DPO land som jeg er nå :nailbiting: Kan godt være det ryker en tidligtest i morgen, men skal prøve å holde meg litt lengre hvis jeg klarer :hilarious:

Har liksom tenkt at jeg skal prøve å vente til 12-14 DPO, men kjenner at jeg aldri har vært så spent i DPO land som jeg er nå :nailbiting: Kan godt være det ryker en tidligtest i morgen, men skal prøve å holde meg litt lengre hvis jeg klarer :hilarious:

Weee, skjønner godt du er dritspent:nailbiting:❤️ Blir spennende å følge med på testingen din framover:smiley-bounce012

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp