Da fikk jeg positiv eggløsningstest i formiddag. Da betyr det vel EL i morgen. Satser på at det ikke er forsent med aksjer i morgen formiddag

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da fikk jeg positiv eggløsningstest i formiddag. Da betyr det vel EL i morgen. Satser på at det ikke er forsent med aksjer i morgen formiddag![]()
Vis vedlegget 457768
Wow for en rett kurve![]()
Har alltid hatt rette/stabile linjer når jeg har blitt gravid, men denne gangen var det jojo i dpo landTror ikke jeg har opplevd så rett opp kurve førFikk et veldig lavt tempdropp denne syklusen også, kroppen er weird til tider
![]()
Har alltid hatt rette/stabile linjer når jeg har blitt gravid, men denne gangen var det jojo i dpo land![]()
Ja, 4+1Jeg har hatt mer stabile linjer som bygger seg pent opp, men ikke sånn rett opp og tror forsåvidt ikke jeg er gravid hellerOg ja, tempen kan og hoppe litt opp og ned, på tross av graviditet- vil egentlig si at det kan være forskjellig fra graviditet til graviditet hvordan kurven er. Hvertfall i mitt tilfelle
Er du gravid nå?
![]()
Fasinerende å se på andre sine grafer. Jeg er ho helt ny på temping og dette er første syklus med temping. Føler ikke grafen min sier meg så mye, men tempingen går nå bare så som såSover omtrent aldri mer enn to-tre timer sammenhengende og det varierer veldig fra dag til dag når jeg får tatt den..
Men sånn ser den nå ut til nå
Får se om den gir meg noe svar, eller om det blir med denne gangen jeg orker å tempe siden nettene er som de er
Vis vedlegget 457778
Gratulerer så mye med spiren
Ikke noe mer slim så langt i dag, så jeg vil jo tro at EL har vært, og tenke at tempen er feilFår se om jeg klarer å tempe videre litt til, i tilfelle den stiger
Nei, gidder ikke kjøpe nytt før jeg vet det blir en PP tilHar du fått tak i et nytt termometer?Antar tempen da har vært feil, om det har tørket opp nedentil
![]()
Nei, gidder ikke kjøpe nytt før jeg vet det blir en PP tilJa ikke sant, hadde eggehvite i går, litt sticky på papiret da jeg la meg (etter midnatt), ikke fått med meg noe mer. Har fortsatt truseinnlegg på da.
Vil heller tro at tempen er feil enn at jeg plutselig ikke skulle ha hatt EL eller at syklusen skulle bli ustabil
Jepp, vi satser på det! Blir jeg gravid har vi jo bevis på detTenker du er er i dpo-landNår det først tørker opp, så er EL over, er iallefall sånn her. Kan ha bittelitt el-slim 1 dpo noen ganger også, men som regel da blandet med kremete utflod!
Jepp, vi satser på det! Blir jeg gravid har vi jo bevis på detHvis TR kommer får jeg sikkert en pekepinn på når EL var, for tviler sterkt på at kroppen min ikke skulle ha klart å slippe et egg
![]()
Slenger meg med herSkal inn til inseminasjon i morgen tidlig, såå spent på denne mnd har en veldig god følelse
Helleoglykke - 23 - B1 - PP13 (IUI nr 2) - EL 04/04 - IKM 19.04
Velkommen og lykke til i morgenSlenger meg med herSkal inn til inseminasjon i morgen tidlig, såå spent på denne mnd har en veldig god følelse
Helleoglykke - 23 - B1 - PP13 (IUI nr 2) - EL 04/04 - IKM 19.04
Håper EL blir i morgen, får bare vente og seTempen er fin den, ser ut som EL er idag eller imorgen, kommer jo da seff ann på når tempen stigerBlir spennende å se
![]()