❤️ IKM uke 15 ❤️

Eller nja. Legger jeg godvilja til og en raus mengde redigert kontrast ser jeg en skikkelig tøysete skygge:wacky: Men haha såå meningsløst å teste nå, jeg burde spare på dem siden alt er stengt i morgen og jeg allerede har brukt langt flere ennjeg budsjetterte for:hilarious:

Vedlegg

• 96F6110D-3E48-4BE8-B0E1-578E1DAF7741.jpeg
    96F6110D-3E48-4BE8-B0E1-578E1DAF7741.jpeg
    44,2 KB · Visninger: 102
Eller nja. Legger jeg godvilja til og en raus mengde redigert kontrast ser jeg en skikkelig tøysete skygge:wacky: Men haha såå meningsløst å teste nå, jeg burde spare på dem siden alt er stengt i morgen og jeg allerede har brukt langt flere ennjeg budsjetterte for:hilarious:
Det er jo en skygge der :o trengte ikke legge godvilje til heller, hvordan var den u redigert ?
kjenner til den å bruke langt mer enn budsjettet allerede 6 dpo :shy: er lurt å spare noen :o får ikke fler før om 2 dager :bag:

Den dær er jo ganske tydelig da :excited001

Det er jo en skygge der :eek: trengte ikke legge godvilje til heller, hvordan var den u redigert ?
kjenner til den å bruke langt mer enn budsjettet allerede 6 dpo :shy: er lurt å spare noen :eek: får ikke fler før om 2 dager :bag:
Den dær er jo ganske tydelig da :excited001
Må finne bilde av uredigert, den var ikke så veldig synlig…
Skikkelig usikker nå jeg. Har kjent masse stikkefølelser i magen i hele dag. Sååå spent på å teste i morgen. Kom også på at jeg kan bestille Makesure via dagligvarebutikken til foodora selv på helligdag i morgen, så da kommer jeg ikke til å holde igjen:hilarious:

Jeg har desværre ingen svar til deg på dette :bag:
Håper eggløsningen kommer snart ❤️ og at denne sportingen tar slutt. Kan være var noen rester som var igjen bare mtp kjemisk ? Men det er bare tanker. Finner ikke noe på Google når jeg prøver søke heller
Du, kaaan det være jeg blør litt pga jeg tafser på livmortappen 4-5 ganger til dagen?? :bag: :laughing001 Er sånn brun utflod, ikke lyserødt

Du, kaaan det være jeg blør litt pga jeg tafser på livmortappen 4-5 ganger til dagen?? :bag: :laughing001 Er sånn brun utflod, ikke lyserødt
Haha :laughing001
Hvis du passer på at fingrene dine er rene, og du ikke stapper fingrene langt inni tappen eller har lange negler. Så skal ikke tappetafsing skape blødning . (Trur jeg) har vertfall aldrig gjort det for min del, å jeg har vært tappetafser i flere år :smiley-ashamed005

Og mtp det er brun utflod, så er det gammelt blod. Men at du har spotting nå så sent er jo veldig merkelig o.o. Går jo an å ringe legen for å høre hva dem har å si på tirsdag. Om du enda spotter da?

Haha :laughing001
Hvis du passer på at fingrene dine er rene, og du ikke stapper fingrene langt inni tappen eller har lange negler. Så skal ikke tappetafsing skape blødning . (Trur jeg) har vertfall aldrig gjort det for min del, å jeg har vært tappetafser i flere år :smiley-ashamed005

Og mtp det er brun utflod, så er det gammelt blod. Men at du har spotting nå så sent er jo veldig merkelig o.o. Går jo an å ringe legen for å høre hva dem har å si på tirsdag. Om du enda spotter da?
Hahaha okeida :laughing001 Jaa gynekologen skulle ringe meg til uka angående eventuell progesteronstøtte, kan spørre henne om blødningen da❤️

Er jo tidlig enda! Alle produserer hcg ulikt, flere som ikke får positiv før 12 DPO også❤️
Vet :shy: Sammenligner nok med den første testen jeg tok 15 dpo fra graviditeten med 1-åringen:
IMG_3350.jpeg

Vil tro at hadde jeg tatt test 9 dpo den gangen hadde jeg hvertfall fått antydning til strek.

Vil bare så gjerne se to streker nå.
Spesielt med tanke på at jeg har vært så sinnsykt trøtt siden forrige søndag. Har kun vært trøtt på samme måte 1 gang før … og det var helt i begynnelsen av graviditeten 2022/23.

Når er 1 DPO? Dagen etter positiv EL- test? Jeg fikk positiv test i går, men det var siste testen jeg hadde i hus, så får ikke sett når den slutter å være positiv. Dårlig planlegging :bag: Jeg har hatt litt EL smerter i dag.

Når er 1 DPO? Dagen etter positiv EL- test? Jeg fikk positiv test i går, men det var siste testen jeg hadde i hus, så får ikke sett når den slutter å være positiv. Dårlig planlegging :bag: Jeg har hatt litt EL smerter i dag.
Om du fikk positiv test i går, slapp nok sikkert egget i dag, ville sagt 1 dpo er i morgen❤️

Leser at gravide i 1 trim skal være forsiktige med å fly, er 4 dpo og skal til Paris i dag. Er det sånn at det kan øke sjansen for at egget ikke fester seg eller SA senere? Blir stressa for alt jeg

Back
Topp