❤️ IKM uke 15 ❤️

Det ble selvsagt en tidligstrimmeltest i dag 6dpo. Fikk en supersvak strek, men det er kanskje ikke fysisk mulig egentlig, så antar skygge :smiley-ashamed004 Sist gang fikk jeg svak positiv 7dpo.

Søk på Google, er fysisk mulig å starte få skygger 6 dpo❤️ håper den blir sterkere ❤️
Takk! Har jo tatt en test i dagene før i dag og, og det har ikke kommet tilsvarende skygge på de testene. Så blir spennende å se! Her er bilde forresten…

Vedlegg

• 2D366D4B-F583-420B-885E-36CD0D3F0339.jpeg
    2D366D4B-F583-420B-885E-36CD0D3F0339.jpeg
    52,5 KB · Visninger: 75
Jeg er dpo 3 men har mye utflod!!! Noen andre som pleier å ha utflond dpo landet? Har ikke hat det før bare under eggløsning.

Jeg har hatt litt ekstra utflod etter EL jeg også. Ligner litt på EL slim føler jeg. Er også 3 dpo. Så blir spennende å se :) har faktisk litt EL smerter også så nesten så jeg lurer på om jeg ikke har hatt EL og at den er på vei nå :p

Jeg har hatt litt ekstra utflod etter EL jeg også. Ligner litt på EL slim føler jeg. Er også 3 dpo. Så blir spennende å se :) har faktisk litt EL smerter også så nesten så jeg lurer på om jeg ikke har hatt EL og at den er på vei nå :p
Den pp jeg fikk lengst positiv test før den ble negativ, hadde jeg elslim ca 3 dpo :)

Jeg syns monitor kan si høy , jeg Vet på kroppen min at el er rundt hjørnet, da humøret er bånn, mye eggstokk murringer siste 4 dager, tappen er høy og liten, utfloden er vannete med litt slim i seg . Men monitor sier lav og jeg tør ikke bruke eltestene før imorgen da jeg kan kjøpe nye neste dag :bag:
Men den ene jeg har for idag vet jeg ikke om jeg skal spare til ikveld eller ta nå :eek:

Dpo 6 og merker ingenting forskjell på kroppen :wtf: Bare veldig luftig og oppblåst, men det er nok på grunn av all påskegodt og maten på hytta:laughing002

Det ble selvsagt en tidligstrimmeltest i dag 6dpo. Fikk en supersvak strek, men det er kanskje ikke fysisk mulig egentlig, så antar skygge :smiley-ashamed004 Sist gang fikk jeg svak positiv 7dpo.
Så spennende! Det er jo noen som også kan få strek veldig tidlig :joyful: Har du hatt noen symptoma så langt? Her er det ingenting, så begynner å miste troen :dance008Var bare noe murring dpo 4 :bored:

Takk! Har jo tatt en test i dagene før i dag og, og det har ikke kommet tilsvarende skygge på de testene. Så blir spennende å se! Her er bilde forresten…

Sist jeg var gravid så fikk jeg svak strek 5 dpo. Trodde testen tullet med meg men den ble bare sterkere og sterkere. Kan selvfølgelig være noe feil med den testen jeg tok 5 dpo men var i allefall gravid :)

Så spennende! Det er jo noen som også kan få strek veldig tidlig :joyful: Har du hatt noen symptoma så langt? Her er det ingenting, så begynner å miste troen :dance008Var bare noe murring dpo 4 :bored:
Har hatt litt stikkefølelser i livmoren, men er så mye jeg kjenner på som jeg ikke vet om er reelt, eller bare fantasi?:hilarious: Så kjedelig med null symptomer, menher er det mye som fortsatt kan skje fortsatt tenker jeg:angelic:

Sist jeg var gravid så fikk jeg svak strek 5 dpo. Trodde testen tullet med meg men den ble bare sterkere og sterkere. Kan selvfølgelig være noe feil med den testen jeg tok 5 dpo men var i allefall gravid :)
Det er veldig interessant, altså hjelp. Her har panikken kommet snikende og mannen er nå overbevist om at jeg er gravid. Men får forhåpentligvis bedre svar i morgen:nailbiting:

Har hatt litt stikkefølelser i livmoren, men er så mye jeg kjenner på som jeg ikke vet om er reelt, eller bare fantasi?:hilarious: Så kjedelig med null symptomer, menher er det mye som fortsatt kan skje fortsatt tenker jeg:angelic:

Det er veldig interessant, altså hjelp. Her har panikken kommet snikende og mannen er nå overbevist om at jeg er gravid. Men får forhåpentligvis bedre svar i morgen:nailbiting:
Er du 100% sikker på når eggløsning var? Jeg ser også streken! Sikker på at du ikke er 8-9 dpo?❤️

Ja, det er veldig typisk det i dpo tiden :laughing002 Ja håper det :Heartred:Heartred

Så spennende:love7

Men jeg lurer på noe, eller om det bare er innbilning. Jeg hadde EL på venstre side denne mnd. (har som oftest det hver syklus) Men på dpo 4 så stakk det og murret godt på høyre side? Kan det ha noen betydning? Det var ikke EL smerter, men mer sånn stikninger hele den kvelden :shy:

Back
Topp