❤️ IKM uke 15 ❤️

Jeg har hatt sånne på mk sine også siste 2 pp :shifty: begge pp har det sett helt ut som babystreker
RFSU sine er møkk, unngår de jeg også … mest fornøyd med mk sine . Har bp sine nå .. men blir vell at jeg kjøper et pr pakker på Kiwi
Er så dritt når man får opp håpet med skyggestrekene:dead: Hmm, får kanskje saumfare noen andre kiwier å finne mk sine:angelic:

I går fikk jeg en slags sviende følelse i livmorområdet, sånn at jeg tenkte "åja, nå kommer sikkert mensen snart". Men så innså jeg at jeg bare var 5 dpo så det er alt for tidlig :wacky:
Pleier å vente til 10 dpo med test, men har avtalt med meg selv at jeg får lov på mandag 8 dpo denne ganga siden det er påske :laughing002

I går fikk jeg en slags sviende følelse i livmorområdet, sånn at jeg tenkte "åja, nå kommer sikkert mensen snart". Men så innså jeg at jeg bare var 5 dpo så det er alt for tidlig :wacky:
Pleier å vente til 10 dpo med test, men har avtalt med meg selv at jeg får lov på mandag 8 dpo denne ganga siden det er påske :laughing002
Jeg skal også ta første test mandag, da er jeg 7 eller 8 dpo :D

Hører til her jeg. Kommer fra uke 14 (egentlig uke 13…). Fikk el på cd 32! Så jeg antar det ikke blir noe denne syklusen. Aksjene ble lagt helt perfekt da. Kan være kjemisk forrige mnd som tullet til syklusen min litt. Men jeg har ofte ustabile sykluser, og trengte letrozol for å bli gravid sist.
Malle86-b2-pp2-el28.3-ikm12.4

Noen som har sånn fast forward knapp de kan trykke på for meg :laughing021 ? La oss si for 2-3 dager fremover! Er så spent på testing rundt 10 dpo :nailbiting:
I dag sovnet jeg kl. 20 ved legging av 1-åringen. Greit nok at jeg stod opp litt over kl. 06:00 i mårrest, men sov jo også lur på rundt 2 timer også (sov ca. 7,5 timer på natta). Det er ganske mye for meg å være.
Nå våknet jeg selvfølgelig opp etter å ha sovet i nesten 4 timer og vil sikkert få problemer med å sovne igjen da :rolleyes:
Blir vel sikkert sittende å scrolle her inne dersom ikke Ole Lukkøye kommer og holder meg med selskap snart.
Er du 10 dpo? Da hadde jeg ikke klart å vente med å teste altså :hilarious:

Jeg spotta litt brunt/rosa i dag jeg :( CD16, er det normalt??

Er du 10 dpo? Da hadde jeg ikke klart å vente med å teste altså :hilarious:
Nei, det hadde ikke jeg heller ;)
Er 8 dpo i dag, men har testet 1 gang for dagen siden 6 dpo (jeg vet, jeg er håpløs :laughing021).
Blir nok ny test litt senere i dag :excited001
Er på vei til svigers nå.
Allerede lagt plan for å teste uten å bli oppdaget :dance011

Eggløsningstrimlene er helt negative :( kom litt mer nå, er sånn brun kremete utflod, sorry for detaljene :hilarious: Ååhh er så redd jeg ikke får eggløsning denne syklusen…
Jeg har desværre ingen svar til deg på dette :bag:
Håper eggløsningen kommer snart ❤️ og at denne sportingen tar slutt. Kan være var noen rester som var igjen bare mtp kjemisk ? Men det er bare tanker. Finner ikke noe på Google når jeg prøver søke heller

Jeg har desværre ingen svar til deg på dette :bag:
Håper eggløsningen kommer snart ❤️ og at denne sportingen tar slutt. Kan være var noen rester som var igjen bare mtp kjemisk ? Men det er bare tanker. Finner ikke noe på Google når jeg prøver søke heller
Jaa jeg lurer litt på om det bare kan være rester, satser på det❤️

CD 15 og positiv EL test så vidt jeg kan se ❤️ Screenshot_20240330_183607_Premom.jpg

Back
Topp