❤️ IKM uke 15 ❤️

Leser at gravide i 1 trim skal være forsiktige med å fly, er 4 dpo og skal til Paris i dag. Er det sånn at det kan øke sjansen for at egget ikke fester seg eller SA senere? Blir stressa for alt jeg
Du kan trygt reise til Paris :love7
Bon voyage!

N
Her er testene blenda i dag 7dpo. Så tror de fra i går var noen skikkelig luretester:confused005 Vet det er veldig tidlig, men testet svak positiv 7dpo sist så innerst inne har jeg gitt det opp litt nå…

Når det er så tidlig så kan vel urinen kanskje ha noe å si.
Jeg har testet tidlig ene graviditeten og seinere andre så ikke er ikke sikkert man tester positiv likt i hvert svangerskap :)

N

Når det er så tidlig så kan vel urinen kanskje ha noe å si.
Jeg har testet tidlig ene graviditeten og seinere andre så ikke er ikke sikkert man tester positiv likt i hvert svangerskap :)
Oki, det er oppmuntrende :) da gir jeg ikke opp helt ennå. Har en dårlig magefølelse men men.

Babydrømmen2024 - 32 - B2 - pp3 - EL 25/3 - IKM 8/4

Lang og ustabil syklus, selv med dobbel dose letrozol. Men nå tror jeg egget endelig slapp for en uke siden. Sprakk i dag og tok en negativ test 7 dpo :wacky:

IMG_5886.jpeg

Høy sannsynlighet for at dette bare er naturlig variasjon i hormoner uten å være tegn på eggløsning, men den er hvertfall sterkere og høyere score enn noengang, så da håååper jeg den blir sterkere iløpet av dagen!❤️ Om det stemmer, blir det termin rundt 29 desember, så håper nesten at eggløsning drøyer seg en uke :laughing001 Litt kjipt å være født to dager før januar :laughing021Jeg tør nok heller ikke å feire jul hos svigers (som er planen), om jeg har termin i slutten av desember, det er 3 timer vekke fra sykehuset :hilarious:

Vedlegg

• IMG_5521.jpeg
    IMG_5521.jpeg
    218,7 KB · Visninger: 48
1984håp - 39 - B1 - PPX - EL ca 31/3 - IKM 13/4

Første normale syklus i år. MA i januar med påfølgende medisinsk abort som ikke funka 100%, og så utskrapning under narkose i slutten av februar. Men vi har prøvd iallfall, rundt eggløsning, og kanskje blir det et befrukta påskeegg?

Høy sannsynlighet for at dette bare er naturlig variasjon i hormoner uten å være tegn på eggløsning, men den er hvertfall sterkere og høyere score enn noengang, så da håååper jeg den blir sterkere iløpet av dagen!❤️ Om det stemmer, blir det termin rundt 29 desember, så håper nesten at eggløsning drøyer seg en uke :laughing001 Litt kjipt å være født to dager før januar :laughing021Jeg tør nok heller ikke å feire jul hos svigers (som er planen), om jeg har termin i slutten av desember, det er 3 timer vekke fra sykehuset :hilarious:
Så braa :Heartred Du får bare fortsette å teste deg :D Kanskje nyttårsbarn? :cool:

Da har jeg startet! Tok en test i dag, i begynnelsen viste den en svak strek, men så forsvant den igjen etter noen minutter. Noen som har erfaringer med dette? Babyplan tidlig tester.

Misunner deg strimmeltester :arghh: bør få positiv test snart nå , hva sier monitor hos deg da ???

Jaa, jeg føler litt på den å få barn såååå sent på året . Men heller da enn å vente lenge :Heartred

Misunner deg strimmeltester :arghh: bør få positiv test snart nå , hva sier monitor hos deg da ???

Jaa, jeg føler litt på den å få barn såååå sent på året . Men heller da enn å vente lenge :Heartred
Ååhh den er svakere nå… :( Monitor sier fortsatt høy, 9 dager med høy nå :( Men tappen er fortsatt høy, føler den er mykere også :scratch men da må det vel skje noe her snart?

Ååhh den er svakere nå… :( Monitor sier fortsatt høy, 9 dager med høy nå :( Men tappen er fortsatt høy, føler den er mykere også :scratch men da må det vel skje noe her snart?
Da får du nokk høy imorgen , min er veldig myk idag .. bare en liten bump .
Mine strimler pleier gå litt opp og ned før eggløsningen faktisk skjer , så må du huske at det kommer Ann på hvor konsentrert urinen er på hvordan strimlene blir. For konsentrert og for lite konsentrert kan bli feil . Samt om du drikker for mye så kan det også utgjøre noe .

Back
Topp