Vi har samme datoer, viHappy Fredag jenter!
Nå har eggløsning vært for mange av oss og mange venter enda, så happy humping til dere..
gleder meg til mandag, for da er jeg 5 DPO og ting kan begynne og skje!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har samme datoer, viHappy Fredag jenter!
Nå har eggløsning vært for mange av oss og mange venter enda, så happy humping til dere..
Dpo 4 idag. Jeg var heldig å måte ikke vente lenge på el denne syklusen, så det har gått så fort til allerede 4dpo. Håper virkelig spiren sitter denne syklusen. Ønsker meg så sterkt 2025 baby!!Happy Fredag jenter!
Blir det aksjer?Tja, nå gikk det plutselig unna![]()
Nei, siste ble lagt natt til igår, blir ikke flere nåBlir det aksjer?![]()
VelkommenMelder meg inn her jeg. PP 1, B2, Ikm: 7el 8 april. Eggløsning idag eller imorgen tror jeg. Ikke testet, men har smerter på venstre side idag
EndretEL på meg kan gjerne endres til 20.03![]()
Det håper jeg for alt i verdenBlir det Lucia baby på oss![]()
Samme her! I følge begge tarot readings ene jeg har hatt så skal det være en full treffer nå. Hun ene sa April/Mai og hun andre sier at jeg er gravid eller blir gravid nå.Det håper jeg for alt i verden![]()
Må bli en PP tilNei, siste ble lagt natt til igår, blir ikke flere nå![]()
Når begynner du å teste? Gleder meg til folk starter. Jeg tar den første på Ons eller torsdag..Dpo 4 idag. Jeg var heldig å måte ikke vente lenge på el denne syklusen, så det har gått så fort til allerede 4dpo. Håper virkelig spiren sitter denne syklusen. Ønsker meg så sterkt 2025 baby!!![]()
Ja, det er veldig tøft og få negative tester helle tiden. Men, dere har fått det til for så da får dere det til igjenHuff, jeg gruer meg til testing. Men om det ikke går nå skal vi hvertfall på ordentlig utredning!
Ja, fader nå fortjener vi det begge to altså!![]()
Spørs det, tenker at når det blir siste pp, så skal det være en reel sjanse for klaff. Usikker på hvor reel sjanse det blir denne ppMå bli en PP tilLeste at dere mulig ville stoppe etter denne
![]()
Jeg skal ikke teste før 8 dpo denne gangen (tirsdag), fortsatt tidlig men tviler på at jeg kan vente lenger.Når begynner du å teste? Gleder meg til folk starter. Jeg tar den første på Ons eller torsdag..
Heng her!Litt usikker på om det er "vits" å henge her denne gangen. Jeg vet jo aldri nøyaktig når jeg har eggløsning, men jeg hadde positive tester mandags kveld og tirsdags morgen, så glemte jeg å teste mer. Mye eggløsningsslim i helgen, men ikke så mye på mandag/tirsdag. Ble ikke mye aksjer på oss pga reise, kun torsdags kveld og nå onsdag. FF gir meg el på onsdag, Apple watch finner ikke tempstigning.
Men så i dag da! Det røsker skikkelig i magen, og utfloden er skikkelig, skikkelig creamy og i store mengder, som om jeg skulle tatt bodylotion på papiret. Dette kan såklart bare vere hormoner, men det er vel kanskje lov å håpe at egget slapp tirsdag og en liten celle sto rett utenfor og var klar til å banke på? Når jeg var gravid første gang hadde jeg så mye utflod at det nesten var flaut!