❤️ IKM Uke 14+15 ❤️

Jeg har også bare en eggleder. Mistet min i 2012. Ble gravid 2 ganger etter det, men det ble en abort dessverre og 1 MA. Så tok det litt tid før jeg ble gravid med han minste. Også er jeg jo 41 år så tenker jeg ikke blir gravid over natta langer.. tydeligvis! Føler oddsen ville vært Støre med 2 eggledere.
At det skal være så vanskelig! Håper virkelig dette er måneden for oss, til tross for dårligere odds! :Heartred

Ja :Heartred Merker du hvilken side du har eggløsning? Jeg har eggleder på venstre side. Merket at det slapp fra den siden nå.
De gangene jeg har kjent noe har det vært på høyre side (den siden jeg har eggleder), så vet ikke om det da er sånn at det nesten alltid skjer på den siden da eller om det er tilfeldig med at jeg kjenner det på den siden.

Er det normalt at det går så opp og ned på el-testene? :think005 Første gang jeg tester med sånn type tester. Tenkte kanskje jeg har lav topp og at det var cd19, men i dag gikk verdien opp igjen:think005

Vis vedlegget 456809
Jeg synes også det ser ut som toppen kanskje kom senere på CD19. Men er å mulig at kroppen ikke klarte å få eggløsning og dermed prøver på nytt.
Ville fortsatt å teste til du er sikker på at der forblir lave :)

Nå surrer syklus igjen. Først får jeg tr 10dpo for første gang på veldig lenge (har over lengre tid hatt lf på 11dager og tr har kommet på 12dpo). Og nå får jeg ikke el til vanlig tid :bag: men har hvertfall begynt å få el-slim..
Så frustrerende, men håper du får en knall positiv eggløsnings test snart og graviditets test denne PP :Heartred

Så frustrerende, men håper du får en knall positiv eggløsnings test snart og graviditets test denne PP :Heartred
Alltids lov å håpe :Heartred men vi får ikke lagt flere aksjer nå da samboer har langvakter på natt. Så da er det jobbing, soving og litt tid med ungene som er prioritet :shy: vi får se når el bestemmer seg for å komme :)

Alltids lov å håpe :Heartred men vi får ikke lagt flere aksjer nå da samboer har langvakter på natt. Så da er det jobbing, soving og litt tid med ungene som er prioritet :shy: vi får se når el bestemmer seg for å komme :)
Håper dere får snikt inn noen aksjer når den kommer evt at el kommer på det rette tidspunktet :Heartred Er så kjedelig nå det skal komme noe i veien..

Håper dere får snikt inn noen aksjer når den kommer evt at el kommer på det rette tidspunktet :Heartred Er så kjedelig nå det skal komme noe i veien..
Jeg håper på at når el likegodt lar vente på seg, så kan den likegodt vente til samboer har fri igjen :p

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp