❤️ IKM Uke 14+15 ❤️

Den der streken er jo helt klart positiv! Gratulerer :love017
Skal jeg sette deg på gravid nå?
Huff! Ja jeg håper så denne spiren sitter, men siden jeg fikk "strek" og pluss på clearblue sin test forrige mnd også som ikke blei noe av. Ønsker jeg og vente. Føler det er så skummelt denne gangen og sette seg som gravid og.
Håper at jeg kan komme og få målt HCG nivået i morra og onsdag og kanskje fredag. Har en vikarierende fastlege nå. Vet ikke hva han tenker om det. Så får jeg sett om det faktisk øker eller om TR plutselig kommer likevel. Føler at det ikke er helt sant enda..

11 dpo, negativ test og tempen er bånn i bøtta... er vel bare vente en dag eller to, så dukker nok tanta opp. Kan vel ganske trygt si at det blir ikke baby i 2025 da.. startet denne reisen med termin i februar 25, som endte i EXU, så med termin i august 25, som endte i MA. Nå er det ikke flere sykluser igjen for dette året.. neste syklus blir også kjempe vanskelig, siden vi skal bo i telt rundt masse andre folk, vurderer å bare droppe hele påska..

Beklager et veldig negativt innlegg, men måtte bare blåse det ut.
Vis vedlegget 457443Vis vedlegget 457444
Føler med deg❤️ Nå har det gått 2 år her med 1 MA i desember 2025. Kjempe tungt hele reisen.

Vi prøver i april igjen uten letrozol og med aksjeinnlegg annenhver dag så blir det inseminasjon i mai om det ikke klaffer. Håper for oss begge at det blir 2026 baby. Du kan godt sette meg på tr, er på CD2 idag.

Jeg har aldri hatt skyggestreker før forrige periode. De blei lissom ikke sterkere... Der var veldig merkelig, mens kom 2-3dager forsinka. Jeg tok en nå på torsdag, den var blank. Bare for å sjekke at det ikke var noe galt med testene... Igår fikk jeg "skyggestrek" igjen. Og svak idag og... Tok digital med pluss tegn, blei positiv. (den viste positiv forrige mnd også)
Tok en digital ukesindikator, digital denne også 1-2uker. Så nå tror jeg litt mer på det. Den var nemlig negativ forrige mnd.. Venter IKM til 2-3april ca.
Positivt på digitalt da sier jeg bare gratulerer ❤️

Huff! Ja jeg håper så denne spiren sitter, men siden jeg fikk "strek" og pluss på clearblue sin test forrige mnd også som ikke blei noe av. Ønsker jeg og vente. Føler det er så skummelt denne gangen og sette seg som gravid og.
Håper at jeg kan komme og få målt HCG nivået i morra og onsdag og kanskje fredag. Har en vikarierende fastlege nå. Vet ikke hva han tenker om det. Så får jeg sett om det faktisk øker eller om TR plutselig kommer likevel. Føler at det ikke er helt sant enda..
Skjønner godt at du syns det er skummelt og vil vente! Krysser fingrene for at du får komme inn å måle HCG idag :happy: Håper virkelig spiren sitter :Heartred

Hei. :greet025

MammaØnsket - 37 - B1 - PPxÅr - EL 31/3 - IKM 13/4
Velkommen :love017

Vis vedlegget 457491Vis vedlegget 457492
Vis vedlegget 457493
Jeg tror ikke dette går veien. Testen er svakere i dag enn på lørdag :sad010
Å nei! Håper det bare er hcg nivået ditt som er litt tregt nå i starten!!! Får du dratt for å måle det? :Heartred

Føler med deg❤️ Nå har det gått 2 år her med 1 MA i desember 2025. Kjempe tungt hele reisen.

Vi prøver i april igjen uten letrozol og med aksjeinnlegg annenhver dag så blir det inseminasjon i mai om det ikke klaffer. Håper for oss begge at det blir 2026 baby. Du kan godt sette meg på tr, er på CD2 idag.
Den er virkelig tung denne reisen, ja! Ønsket er så stort! :Heartred hvilken IKM gruppe havner du i neste gang?

Skjønner godt at du syns det er skummelt og vil vente! Krysser fingrene for at du får komme inn å måle HCG idag :happy: Håper virkelig spiren sitter :Heartred

Velkommen :love017

Å nei! Håper det bare er hcg nivået ditt som er litt tregt nå i starten!!! Får du dratt for å måle det? :Heartred

Den er virkelig tung denne reisen, ja! Ønsket er så stort! :Heartred hvilken IKM gruppe havner du i neste gang?
Ja, jeg skal ta blodprøver i dag og onsdag, men ser jo hvilken vei det går. Syntes stigningen har vært veldig treg fra starten :sad010

Når startet dere med prøvingen?
Syntes det er så rart at kroppen skal bruke så lang tid å bli gravid igjen etter en SA/MA. Ser jo at det er mange som ikke blir så fort gravide igjen.. Jeg hadde aldri trodd at jeg og mannen skulle bruke så lang tid på å bli gravide igjen. Nesten så jeg tenker at det aldri vil skje igjen :sorry:

Trur nesten ikke det jeg ser :nailbiting::nailbiting::nailbiting::talk017
Men ja jeg vil vente fortsatt med og settes opp. :angelic: trur ikke dette helt går opp for meg med det første. Litt fornektelse kanskje? Og veldig skummelt siden første gang så hadde fosteret trisomi 21.. Og hele prosessen med og ta Nipt, vente på svar. Fostervannsprøve, vente på svar, morkakeprøve vente på svar. Tida det tok, og hele prosessen... Skulle jo hatt en baby på 4-5mnd må egentlig. Vanskelig å fordøye og ikke være livredd denne gangen!

Vedlegg

• 20250331_083135.jpg
    20250331_083135.jpg
    1,1 MB · Visninger: 36
  • 20250331_083127.jpg
    20250331_083127.jpg
    884,5 KB · Visninger: 35
Trur nesten ikke det jeg ser :nailbiting::nailbiting::nailbiting::talk017
Men ja jeg vil vente fortsatt med og settes opp. :angelic: trur ikke dette helt går opp for meg med det første. Litt fornektelse kanskje? Og veldig skummelt siden første gang så hadde fosteret trisomi 21.. Og hele prosessen med og ta Nipt, vente på svar. Fostervannsprøve, vente på svar, morkakeprøve vente på svar. Tida det tok, og hele prosessen... Skulle jo hatt en baby på 4-5mnd må egentlig. Vanskelig å fordøye og ikke være livredd denne gangen!
Så fine tester! :love017

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp