❤️ IKM Uke 14+15 ❤️

Jeg melder meg inn her jeg. Skulle egentlig ikke prøve denne måneden, men jeg klarte ikke dy meg. Ble eggløsningstest og når LH toppen kom i går sa jeg til mannen at han måtte belage seg på minst en aksjelegging denne måneden også.
Kan ikke sløse egg tenker jeg.

Starten_på_noe_fint: 34-B1 -PP3 -EL 31.03 - IKM 11.03
Velkommen :love017

Når startet dere med prøvingen?
Syntes det er så rart at kroppen skal bruke så lang tid å bli gravid igjen etter en SA/MA. Ser jo at det er mange som ikke blir så fort gravide igjen.. Jeg hadde aldri trodd at jeg og mannen skulle bruke så lang tid på å bli gravide igjen. Nesten så jeg tenker at det aldri vil skje igjen :sorry:
Jeg ble gravid med første forsøkt med første barnet, og alt gikk bra. Etter fødsel fikk mensen normalt igjen etter barselstiden. Vi startet med prøving etter at barnet fylte 6 måneder. Ble ikke gravid før jeg startet med letrozol etter 1,5år. Ble gravid i oktober 2024 men mistet i desember 2024 MA. Så etter MA dette var andre perioden det ikke klaffet. Blir inseminasjon i mai på oss. Fikk bestilt allerede. Prøver naturlig igjen i april så får vi se.

Kjempe rart for meg at kroppen tok så langt tid etter første barnet.

Skjønner godt at du syns det er skummelt og vil vente! Krysser fingrene for at du får komme inn å måle HCG idag :happy: Håper virkelig spiren sitter :Heartred

Velkommen :love017

Å nei! Håper det bare er hcg nivået ditt som er litt tregt nå i starten!!! Får du dratt for å måle det? :Heartred

Den er virkelig tung denne reisen, ja! Ønsket er så stort! :Heartred hvilken IKM gruppe havner du i neste gang?
Havner nok på ikm gruppe 18.

Hvordan går dette an når jeg hadde negativ tidligtest for 5 -snart 6 dager siden? Mensen startet for 3 uker siden. Tror kanskje eggløsning var på cd 11.. men ikke sikker gitt.
Vis vedlegget 457554
Den regner fra unnfangelse. Men trenger ikke stemme helt, da det er mengde hcg som avgjør :happy: hos noen stiger det fort og hos noen stiger det sakte.

Den regner fra unnfangelse. Men trenger ikke stemme helt, da det er mengde hcg som avgjør :happy: hos noen stiger det fort og hos noen stiger det sakte.
Ja skjønner det, men fra blank tidligtest på torsdag til 2-3 på clearblue på mandag :nailbiting:

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp