Jeg ogsåJeg ser noeSpent på om det er skygge eller om den (forhåpentligvis) utvikler seg videre de neste dagene
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ogsåJeg ser noeSpent på om det er skygge eller om den (forhåpentligvis) utvikler seg videre de neste dagene
![]()
Veldig enigJeg syns denne gir mer håp enn den som er her inne, med tanke på hvor mange som blir nedslått av negative tester mye tidligere![]()
Jeg ser strekTidlig testene kom. Måtte jo ta en hvis jeg går ut ifra at eggløsning var 22 som flo appen mente er jeg 9 dpo idag vel
VelkommenJeg melder meg inn her jeg. Skulle egentlig ikke prøve denne måneden, men jeg klarte ikke dy meg. Ble eggløsningstest og når LH toppen kom i går sa jeg til mannen at han måtte belage seg på minst en aksjelegging denne måneden også.
Kan ikke sløse egg tenker jeg.
Starten_på_noe_fint: 34-B1 -PP3 -EL 31.03 - IKM 11.03
Negative tester og ingen tr eller følelse på at den kommer snart, men regner med at det skjer i morgen eller onsdag@Snøfnugg1515, da er IKM dato her. Hvordan går det?![]()
Jeg ble gravid med første forsøkt med første barnet, og alt gikk bra. Etter fødsel fikk mensen normalt igjen etter barselstiden. Vi startet med prøving etter at barnet fylte 6 måneder. Ble ikke gravid før jeg startet med letrozol etter 1,5år. Ble gravid i oktober 2024 men mistet i desember 2024 MA. Så etter MA dette var andre perioden det ikke klaffet. Blir inseminasjon i mai på oss. Fikk bestilt allerede. Prøver naturlig igjen i april så får vi se.Når startet dere med prøvingen?
Syntes det er så rart at kroppen skal bruke så lang tid å bli gravid igjen etter en SA/MA. Ser jo at det er mange som ikke blir så fort gravide igjen.. Jeg hadde aldri trodd at jeg og mannen skulle bruke så lang tid på å bli gravide igjen. Nesten så jeg tenker at det aldri vil skje igjen![]()
Havner nok på ikm gruppe 18.Skjønner godt at du syns det er skummelt og vil vente! Krysser fingrene for at du får komme inn å måle HCG idagHåper virkelig spiren sitter
Velkommen
Å nei! Håper det bare er hcg nivået ditt som er litt tregt nå i starten!!! Får du dratt for å måle det?
Den er virkelig tung denne reisen, ja! Ønsket er så stort!hvilken IKM gruppe havner du i neste gang?
VelkommenUsikker på om jeg hører til i uke 15 eller 16, siden EL kom i dag på CD18, men tipper IKM blir 12/14.
Iii123 - 37 - B2 - PP22 - EL 31/3 - IKM 12/4
Wow gratulerer så mye
Den regner fra unnfangelse. Men trenger ikke stemme helt, da det er mengde hcg som avgjørHvordan går dette an når jeg hadde negativ tidligtest for 5 -snart 6 dager siden? Mensen startet for 3 uker siden. Tror kanskje eggløsning var på cd 11.. men ikke sikker gitt.
Vis vedlegget 457554
Neida.ennå håpNegativ tidligtest 10 dpo. Da er vel alt håp ute for denne syklusen?![]()
Nei, har ikke brukt letrozol. Kan ikke si vi har hatt problemer med å bli gravid. Forrige satt på pp4(MA) og denne pp3.Wow gratulerer så myeBrukte du noe letrozol ?
Ja skjønner det, men fra blank tidligtest på torsdag til 2-3 på clearblue på mandagDen regner fra unnfangelse. Men trenger ikke stemme helt, da det er mengde hcg som avgjørhos noen stiger det fort og hos noen stiger det sakte.