❤️ IKM Uke 14+15 ❤️

Vis vedlegget 457491Vis vedlegget 457492
Vis vedlegget 457493
Jeg tror ikke dette går veien. Testen er svakere i dag enn på lørdag :sad010
Hvilken DPO er du nå? Jeg hadde flere dager på rad med litt svingende + svake streker før det endelig begynte å bli tydelig økning rundt 14 DPO. Jeg var sikker på at det gikk galt (som så mange ganger før), men nå ligger jeg på sofaen og blir heftig sparket av en liten gutt inni magen :Heartred

Legger ved ca 11 og 12 DPO for meg.

Jeg ville heller ikke stolt på tallene de kommer med, syns den nederste ser sterkere ut!

Vedlegg

• IMG_5286.jpeg
    IMG_5286.jpeg
    68 KB · Visninger: 58
Hvilken DPO er du nå? Jeg hadde flere dager på rad med litt svingende + svake streker før det endelig begynte å bli tydelig økning rundt 14 DPO. Jeg var sikker på at det gikk galt (som så mange ganger før), men nå ligger jeg på sofaen og blir heftig sparket av en liten gutt inni magen :Heartred

Legger ved ca 11 og 12 DPO for meg.

Jeg ville heller ikke stolt på tallene de kommer med, syns den nederste ser sterkere ut!
14 dpo i dag, så den burde ha økt nå. Forstår at tallene ikke er 100%, men de gir en indikasjon. Når man sammenligner bildene jeg tok utenom Premom fra lørdag og i dag er den fra lørdag noe sterkere. Ser det på de tørkede testene også, så skjønner hvilken vei det går nå også dessverre :sad010

Jeg kan vel egentlig skrives inn her, selvom jeg er på antatt ikm (korte ustabile sykluser) - og har resultatet ;) jeg har tidligere kommentert som bruker Bkno5866740 - men fant passordet til min tidligere konto. Og selvom dette ikke var planlagt, så kjennes det litt bedre ut idag ♡

Nukis - 35 - B4 - PP0 - EL ? - IKM ca 31.mars.

Kan settes på gravid.

20250331_065339.jpg

14 dpo i dag, så den burde ha økt nå. Forstår at tallene ikke er 100%, men de gir en indikasjon. Når man sammenligner bildene jeg tok utenom Premom fra lørdag og i dag er den fra lørdag noe sterkere. Ser det på de tørkede testene også, så skjønner hvilken vei det går nå også dessverre :sad010
Uff, skjønner at du tenker det verste akkurat nå - har vært der selv, vet hvor vondt det er! Men jeg krysser fingrene for at det bare er testene som er unøyaktige, har jo vært så mye surr med makesure siste året! Håper og krysser alt som er for at blodprøvene dine viser stigning :smiley-angelic001 :Heartred

Jeg kan vel egentlig skrives inn her, selvom jeg er på antatt ikm (korte ustabile sykluser) - og har resultatet ;) jeg har tidligere kommentert som bruker Bkno5866740 - men fant passordet til min tidligere konto. Og selvom dette ikke var planlagt, så kjennes det litt bedre ut idag ♡

Kan settes på gravid.

Vis vedlegget 457521
Gratulerer så mye :Heartred

Uff, skjønner at du tenker det verste akkurat nå - har vært der selv, vet hvor vondt det er! Men jeg krysser fingrene for at det bare er testene som er unøyaktige, har jo vært så mye surr med makesure siste året! Håper og krysser alt som er for at blodprøvene dine viser stigning :smiley-angelic001 :Heartred
Prøvde med en annen batch nå i sted som har vært bra (53) og får samme resultat, så er nok ikke det heller dessverre :sorry:
Måtte bare dra hjem fra jobb. Usikker på om jeg kan be om sykemelding når jeg ikke har fått det bekreftet heller, men å jobbe nå er jo helt umulig…

Prøvde med en annen batch nå i sted som har vært bra (53) og får samme resultat, så er nok ikke det heller dessverre :sorry:
Måtte bare dra hjem fra jobb. Usikker på om jeg kan be om sykemelding når jeg ikke har fått det bekreftet heller, men å jobbe nå er jo helt umulig…
Skjønner :sorry: Jeg ville definitivt bedt om feks ut denne uken. Håper legen gir deg en sykemelding uten noe diskusjon! Uavhengig av resultat så er det tøft å stå i noe sånt med historikken din, så syns det bør være helt innafor å ta noen dager til å kun fokusere på deg selv og psyken :Heartred

Kan settes på gravid.

Vis vedlegget 457521
Har lagt deg inn :happy: så bra at det føles litt bedre ut idag :Heartred

Er med i en gruppe for damer «40+ prøver og bli gravid» måtte lage en spørre undersøkelse for når de fleste tester positivt. Ikke så mange som har svart enda, men kan oppdatere når flere svar kommer. Syntes det er veldig interessant og greit å vite så man ikke går i kjelleren pga negativ test 8-9-10 DPO
Noen oppdatering her? Spent på hvordan det ser ut der i forhold til den som ble opprettet her inne :)

Tidlig testene kom. Måtte jo ta en hvis jeg går ut ifra at eggløsning var 22 som flo appen mente er jeg 9 dpo idag vel

Vedlegg

• 20250331_163352.jpg
    20250331_163352.jpg
    337,6 KB · Visninger: 50

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp