Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Livet føles ikke veldig rettferdig akkurat nå nei (ikke at jeg ønsker at du mister altså)Føler med deg på frykten din ♡ Også sitter jeg her da, ufrivillig gravid.. blir ekstra lei meg på dine vegne når jeg kjenner på en liten angst når jeg ser mine tester øker..
Veldig lei meg på dine vegneLivet føles ikke veldig rettferdig akkurat nå nei (ikke at jeg ønsker at du mister altså)![]()
Har fiksetHei, jeg må endre datoene til EL 29.03 og IKM 12.03![]()
Samme her9 dpo og blenda test![]()
Hvilken DPO er du nå? Jeg hadde flere dager på rad med litt svingende + svake streker før det endelig begynte å bli tydelig økning rundt 14 DPO. Jeg var sikker på at det gikk galt (som så mange ganger før), men nå ligger jeg på sofaen og blir heftig sparket av en liten gutt inni magenVis vedlegget 457491Vis vedlegget 457492
Vis vedlegget 457493
Jeg tror ikke dette går veien. Testen er svakere i dag enn på lørdag![]()
14 dpo i dag, så den burde ha økt nå. Forstår at tallene ikke er 100%, men de gir en indikasjon. Når man sammenligner bildene jeg tok utenom Premom fra lørdag og i dag er den fra lørdag noe sterkere. Ser det på de tørkede testene også, så skjønner hvilken vei det går nå også dessverreHvilken DPO er du nå? Jeg hadde flere dager på rad med litt svingende + svake streker før det endelig begynte å bli tydelig økning rundt 14 DPO. Jeg var sikker på at det gikk galt (som så mange ganger før), men nå ligger jeg på sofaen og blir heftig sparket av en liten gutt inni magen
Legger ved ca 11 og 12 DPO for meg.
Jeg ville heller ikke stolt på tallene de kommer med, syns den nederste ser sterkere ut!
Uff, skjønner at du tenker det verste akkurat nå - har vært der selv, vet hvor vondt det er! Men jeg krysser fingrene for at det bare er testene som er unøyaktige, har jo vært så mye surr med makesure siste året! Håper og krysser alt som er for at blodprøvene dine viser stigning14 dpo i dag, så den burde ha økt nå. Forstår at tallene ikke er 100%, men de gir en indikasjon. Når man sammenligner bildene jeg tok utenom Premom fra lørdag og i dag er den fra lørdag noe sterkere. Ser det på de tørkede testene også, så skjønner hvilken vei det går nå også dessverre![]()
Gratulerer så myeJeg kan vel egentlig skrives inn her, selvom jeg er på antatt ikm (korte ustabile sykluser) - og har resultatetjeg har tidligere kommentert som bruker Bkno5866740 - men fant passordet til min tidligere konto. Og selvom dette ikke var planlagt, så kjennes det litt bedre ut idag ♡
Nukis - 35 - B4 - PP0 - EL ? - IKM ca 31.mars.
Kan settes på gravid.
Vis vedlegget 457521
Prøvde med en annen batch nå i sted som har vært bra (53) og får samme resultat, så er nok ikke det heller dessverreUff, skjønner at du tenker det verste akkurat nå - har vært der selv, vet hvor vondt det er! Men jeg krysser fingrene for at det bare er testene som er unøyaktige, har jo vært så mye surr med makesure siste året! Håper og krysser alt som er for at blodprøvene dine viser stigning![]()
![]()
SkjønnerPrøvde med en annen batch nå i sted som har vært bra (53) og får samme resultat, så er nok ikke det heller dessverre
Måtte bare dra hjem fra jobb. Usikker på om jeg kan be om sykemelding når jeg ikke har fått det bekreftet heller, men å jobbe nå er jo helt umulig…
Har lagt deg innJeg kan vel egentlig skrives inn her, selvom jeg er på antatt ikm (korte ustabile sykluser) - og har resultatetjeg har tidligere kommentert som bruker Bkno5866740 - men fant passordet til min tidligere konto. Og selvom dette ikke var planlagt, så kjennes det litt bedre ut idag ♡
Nukis - 35 - B4 - PP0 - EL ? - IKM ca 31.mars.
Kan settes på gravid.
Vis vedlegget 457521
Noen oppdatering her? Spent på hvordan det ser ut der i forhold til den som ble opprettet her inneEr med i en gruppe for damer «40+ prøver og bli gravid» måtte lage en spørre undersøkelse for når de fleste tester positivt. Ikke så mange som har svart enda, men kan oppdatere når flere svar kommer. Syntes det er veldig interessant og greit å vite så man ikke går i kjelleren pga negativ test 8-9-10 DPO
Skal se, hadde glemt denNoen oppdatering her? Spent på hvordan det ser ut der i forhold til den som ble opprettet her inne![]()
Jeg syns denne gir mer håp enn den som er her inne, med tanke på hvor mange som blir nedslått av negative tester mye tidligereGanske mange på 12 DPO![]()
Jeg ser noeTidlig testene kom. Måtte jo ta en hvis jeg går ut ifra at eggløsning var 22 som flo appen mente er jeg 9 dpo idag vel