❤️ IKM Uke 14+15 ❤️

Er det flere som er tidelig i dpo lang som kjenner noe som helst på kroppen?
Her er det 2 dpo å korsryggen er øm/vond mere stråle aktige type å niplene er følsomme å kort lunte :shifty:
Å må lette meg rolig ned om ikke gjør det vondt i nedre del av magen:(
Ps! går på bebyklister (fructus femina) så kan være derfor jeg er sånn :wtf:
EL- testene stiger av en eller annen grunn (kan legge ved bilde)

Når jeg ble gravid nå (kjemisk) så kjent jeg at jeg var øm i korsryggen 3 dpo. Det ga seg litt 5 dpo og kom tilbake igjen 8 dpo til 13-14 dpo :) Synes selv det var veldig tidlig

10dpo og negativt her. Blir å teste i morgen også men ellers bare vente på tanten. Neste pp blir vi å hoppe over, da det blir planlagt keisersnitt og dette blir da midt i romjula. Sykehus funker bare ikke i romjula. Men tror det er godt for psyken å ta en liten pause nå :happy:
Var nok kanskje litt for rask på avtrekkeren, hadde en litt lenger peak enn vanlig, så mulig egget slapp senere en antatt :binkybaby :Heartred 10/11dpo
1000004490.jpg

Skjønner. Du blir jo tydeligvis gravid på egenhånd, men det er jo utrolig tøft å miste og stå på stedet hvil i et helt år. Og det er noe med å føle at man får oppfølging av profesjonelle. Håper virkelig de tar dere på alvor :Heartred
Håper også det :Heartred

Er det flere som er tidelig i dpo lang som kjenner noe som helst på kroppen?
Her er det 2 dpo å korsryggen er øm/vond mere stråle aktige type å niplene er følsomme å kort lunte :shifty:
Å må lette meg rolig ned om ikke gjør det vondt i nedre del av magen:(
Ps! går på bebyklister (fructus femina) så kan være derfor jeg er sånn :wtf:
EL- testene stiger av en eller annen grunn (kan legge ved bilde)
Får ofte vondt i brystknoppene med en gang eggløsningen dukker opp her, varer helt til ikm, så det er gravid indikasjon for noen, men jeg kan ikke bruke det som det :hilarious: Korsryggen også. Det er vel de gode hormonene som skal forberede kroppen til en potensiell graviditet som jobber hardt :love017 Det er jo spennende hvis det oppleves annerledes denne gangen, da er det kanskje de rette hormonene i sving :happy112

Får ofte vondt i brystknoppene med en gang eggløsningen dukker opp her, varer helt til ikm, så det er gravid indikasjon for noen, men jeg kan ikke bruke det som det :hilarious: Korsryggen også. Det er vel de gode hormonene som skal forberede kroppen til en potensiell graviditet som jobber hardt :love017 Det er jo spennende hvis det oppleves annerledes denne gangen, da er det kanskje de rette hormonene i sving :happy112
Er vertfall lov å håpe siden jeg ikke har kjent noe til det tidligere :smiley-angelic001

Klarer ikke legge vekk testene så jeg har ikke slutta med EL testene enda men slutter kanskje på tirsdag :hilarious:
Men voldsomt som man må på do :bookworm:
Går jo max 3 timer å da MÅ jeg tisse :confused004
Mens alle andre merkelige greier kroppen driver med i denne tiden.
Ser jeg fikk tidlig positiv test forrige gang jeg fikk barn 8DPO så her blir det å prøve å holde test trangen til 6/7-4 men tvilsomt at jeg klarer vente sååå lenge :laughing005

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp