❤️ IKM Uke 14+15 ❤️

Jeg røyk på vanlig babyplan test idag. Selvfølgelig blenda hvit. Men murringene er der fortsatt. Jeg er 8 dpo så er jo alt for tidlig. Kan ikke huske at jeg har hatt mens smerter så tidlig før bare så tenkte kanskje den skulle gi utslag, men neida
Er enda tidlig da, så håper du får babystrek snart :Heartred :love017

Her er tre tester tatt på morgenurin idag. Ja jeg måtte sette den vekk litt før jeg kom meg på noe apotek :blackeye: kan det ha noe å si for at man får positivt utslag?
Det ser jo foreløpig lovende ut eller? :Heartpink

selv om jeg forrige mnd også fikk pluss tegnet. Nå skal jeg prøve og kun teste Babyplan strimmel i morra og de neste dagene. Og så vente med de digitale til ikm utover i uka som kommer.
Alle de der testene er jo positive!!!! :excited001du er jo gravid !! Vil du settes på det? :Heartred

Burde bare vært en tydelig strek med engang, ingen tvil liksom! Jeg er heldigvis ikke plaget med streker som er vanskelig å tyde, så misunner deg ikke den!:arghh:
Syns man kan utvikle en blodprøve-hjemmetest jeg! Jeg hadde svangerskapsdiabetes sist, og da sjekket jeg blodsukkeret fire ganger daglig. Det bør jo gå an å få til noe slikt som måler hcg også!

Syns man kan utvikle en blodprøve-hjemmetest jeg! Jeg hadde svangerskapsdiabetes sist, og da sjekket jeg blodsukkeret fire ganger daglig. Det bør jo gå an å få til noe slikt som måler hcg også!
Jaaaa! Det hadde vært tingen, bare et pittelite nålestikk i fingeren og 100% sikkert svar på sekunder :hilarious:

Jeg har hatt så mange slike strekker som ikke blir sterkere dessverre! Lurestrekker bare. Håper de utvikler seg for din del.
Jeg har aldri hatt skyggestreker før forrige periode. De blei lissom ikke sterkere... Der var veldig merkelig, mens kom 2-3dager forsinka. Jeg tok en nå på torsdag, den var blank. Bare for å sjekke at det ikke var noe galt med testene... Igår fikk jeg "skyggestrek" igjen. Og svak idag og... Tok digital med pluss tegn, blei positiv. (den viste positiv forrige mnd også)
Tok en digital ukesindikator, digital denne også 1-2uker. Så nå tror jeg litt mer på det. Den var nemlig negativ forrige mnd.. Venter IKM til 2-3april ca.

Enig! Skulle vært samme opplegg. Jeg har fortsatt blodsukkermåleren fra forrige svangerskap hjemme, tenk om den kunne målt hcg også :hilarious: hadde gledelig stukket meg i fingeren for det!

11 dpo, negativ test og tempen er bånn i bøtta... er vel bare vente en dag eller to, så dukker nok tanta opp. Kan vel ganske trygt si at det blir ikke baby i 2025 da.. startet denne reisen med termin i februar 25, som endte i EXU, så med termin i august 25, som endte i MA. Nå er det ikke flere sykluser igjen for dette året.. neste syklus blir også kjempe vanskelig, siden vi skal bo i telt rundt masse andre folk, vurderer å bare droppe hele påska..

Beklager et veldig negativt innlegg, men måtte bare blåse det ut.
1000002327.jpg
1000002328.jpg

IMG_6735.jpegIMG_6734.jpeg
Fortsetter å oppdatere her til ikm i alle fall. 13 dpo i dag. Tror jeg ser stigning på den rosa fra fredag i alle fall. Premom sier også det :love017 Skal ta blodprøver i morgen og onsdag så det blir spennende! Vurderer å ta en digital igjen på tirsdag og prøve å få 2-3. De selger enkeltpakker med clearblue nå på min lokale meny som har selvbetjente kasser, så det er veldig digg :D

11 dpo, negativ test og tempen er bånn i bøtta... er vel bare vente en dag eller to, så dukker nok tanta opp. Kan vel ganske trygt si at det blir ikke baby i 2025 da.. startet denne reisen med termin i februar 25, som endte i EXU, så med termin i august 25, som endte i MA. Nå er det ikke flere sykluser igjen for dette året.. neste syklus blir også kjempe vanskelig, siden vi skal bo i telt rundt masse andre folk, vurderer å bare droppe hele påska..

Beklager et veldig negativt innlegg, men måtte bare blåse det ut.
Vis vedlegget 457443Vis vedlegget 457444
Som dronningen av negative innlegg forstår jeg deg så godt :Heartred Dette suger skikkelig, og klaging er absolutt lov! Håper virkelig det ordner seg for deg snart, nå har du vært igjennom nok syntes jeg!!

Vis vedlegget 457447Vis vedlegget 457448
Fortsetter å oppdatere her til ikm i alle fall. 13 dpo i dag. Tror jeg ser stigning på den rosa fra fredag i alle fall. Premom sier også det :love017 Skal ta blodprøver i morgen og onsdag så det blir spennende! Vurderer å ta en digital igjen på tirsdag og prøve å få 2-3. De selger enkeltpakker med clearblue nå på min lokale meny som har selvbetjente kasser, så det er veldig digg :D
Så utrolig fine tester! Måtte dette gå veien :excited001 :love017 :Heartred

Som dronningen av negative innlegg forstår jeg deg så godt :Heartred Dette suger skikkelig, og klaging er absolutt lov! Håper virkelig det ordner seg for deg snart, nå har du vært igjennom nok syntes jeg!!
Det er virkelig tungt å tenke på at nå har det gått ett helt år med prøving. Mange av de rundt meg har fått baby eller er blitt gravide, så føler meg veldig ensom. Virker som at det er så lett for dem liksom....

Det er virkelig tungt å tenke på at nå har det gått ett helt år med prøving. Mange av de rundt meg har fått baby eller er blitt gravide, så føler meg veldig ensom. Virker som at det er så lett for dem liksom....
Det skjønner jeg så godt! :Heartred Å miste unner jeg virkelig ingen, og med både exu og MA har dere hatt skikkelig uflaks! :sorry:
Får dere noe oppfølging når som dere har prøvd et år?

Er det flere som er tidelig i dpo lang som kjenner noe som helst på kroppen?
Her er det 2 dpo å korsryggen er øm/vond mere stråle aktige type å niplene er følsomme å kort lunte :shifty:
Å må lette meg rolig ned om ikke gjør det vondt i nedre del av magen:(
Ps! går på bebyklister (fructus femina) så kan være derfor jeg er sånn :wtf:
EL- testene stiger av en eller annen grunn (kan legge ved bilde)

Er det flere som er tidelig i dpo lang som kjenner noe som helst på kroppen?
Her er det 2 dpo å korsryggen er øm/vond mere stråle aktige type å niplene er følsomme å kort lunte :shifty:
Å må lette meg rolig ned om ikke gjør det vondt i nedre del av magen:(
Ps! går på bebyklister (fructus femina) så kan være derfor jeg er sånn :wtf:
EL- testene stiger av en eller annen grunn (kan legge ved bilde)
Jepp, jeg har alltid vondt i magen i dagene etter el. Og ømme brystvorter har jeg hver måned fra el til mensen. Vanlig med sånne symptomer når progesteronet øker :)

Det skjønner jeg så godt! :Heartred Å miste unner jeg virkelig ingen, og med både exu og MA har dere hatt skikkelig uflaks! :sorry:
Får dere noe oppfølging når som dere har prøvd et år?
Legen min sa hun skulle henvise videre hvis jeg ikke ble gravid denne syklusen. Men vet ikke om de gir oss noe hjelp da jeg har blitt gravid to ganger på det året.

Er kanskje en grunn for at man ikke skal fortsette å teste med EL-tester etter peak :bookworm:

Vedlegg

• Screenshot_20250330_101705_Premom.jpg
    Screenshot_20250330_101705_Premom.jpg
    210,6 KB · Visninger: 40
Legen min sa hun skulle henvise videre hvis jeg ikke ble gravid denne syklusen. Men vet ikke om de gir oss noe hjelp da jeg har blitt gravid to ganger på det året.
Skjønner. Du blir jo tydeligvis gravid på egenhånd, men det er jo utrolig tøft å miste og stå på stedet hvil i et helt år. Og det er noe med å føle at man får oppfølging av profesjonelle. Håper virkelig de tar dere på alvor :Heartred

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp