Jeg ogsåJeg ser noeSpent på om det er skygge eller om den (forhåpentligvis) utvikler seg videre de neste dagene
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ogsåJeg ser noeSpent på om det er skygge eller om den (forhåpentligvis) utvikler seg videre de neste dagene
![]()
Veldig enigJeg syns denne gir mer håp enn den som er her inne, med tanke på hvor mange som blir nedslått av negative tester mye tidligere![]()

Jeg ser strekTidlig testene kom. Måtte jo ta en hvis jeg går ut ifra at eggløsning var 22 som flo appen mente er jeg 9 dpo idag vel

VelkommenJeg melder meg inn her jeg. Skulle egentlig ikke prøve denne måneden, men jeg klarte ikke dy meg. Ble eggløsningstest og når LH toppen kom i går sa jeg til mannen at han måtte belage seg på minst en aksjelegging denne måneden også.
Kan ikke sløse egg tenker jeg.
Starten_på_noe_fint: 34-B1 -PP3 -EL 31.03 - IKM 11.03

Negative tester og ingen tr eller følelse på at den kommer snart, men regner med at det skjer i morgen eller onsdag@Snøfnugg1515, da er IKM dato her. Hvordan går det?![]()

Jeg ble gravid med første forsøkt med første barnet, og alt gikk bra. Etter fødsel fikk mensen normalt igjen etter barselstiden. Vi startet med prøving etter at barnet fylte 6 måneder. Ble ikke gravid før jeg startet med letrozol etter 1,5år. Ble gravid i oktober 2024 men mistet i desember 2024 MA. Så etter MA dette var andre perioden det ikke klaffet. Blir inseminasjon i mai på oss. Fikk bestilt allerede. Prøver naturlig igjen i april så får vi se.Når startet dere med prøvingen?
Syntes det er så rart at kroppen skal bruke så lang tid å bli gravid igjen etter en SA/MA. Ser jo at det er mange som ikke blir så fort gravide igjen.. Jeg hadde aldri trodd at jeg og mannen skulle bruke så lang tid på å bli gravide igjen. Nesten så jeg tenker at det aldri vil skje igjen![]()
Havner nok på ikm gruppe 18.Skjønner godt at du syns det er skummelt og vil vente! Krysser fingrene for at du får komme inn å måle HCG idagHåper virkelig spiren sitter
Velkommen
Å nei! Håper det bare er hcg nivået ditt som er litt tregt nå i starten!!! Får du dratt for å måle det?
Den er virkelig tung denne reisen, ja! Ønsket er så stort!hvilken IKM gruppe havner du i neste gang?
VelkommenUsikker på om jeg hører til i uke 15 eller 16, siden EL kom i dag på CD18, men tipper IKM blir 12/14.
Iii123 - 37 - B2 - PP22 - EL 31/3 - IKM 12/4

Wow gratulerer så mye
Den regner fra unnfangelse. Men trenger ikke stemme helt, da det er mengde hcg som avgjørHvordan går dette an når jeg hadde negativ tidligtest for 5 -snart 6 dager siden? Mensen startet for 3 uker siden. Tror kanskje eggløsning var på cd 11.. men ikke sikker gitt.
Vis vedlegget 457554
hos noen stiger det fort og hos noen stiger det sakte.
Neida.ennå håpNegativ tidligtest 10 dpo. Da er vel alt håp ute for denne syklusen?![]()
Nei, har ikke brukt letrozol. Kan ikke si vi har hatt problemer med å bli gravid. Forrige satt på pp4(MA) og denne pp3.Wow gratulerer så myeBrukte du noe letrozol ?
Ja skjønner det, men fra blank tidligtest på torsdag til 2-3 på clearblue på mandagDen regner fra unnfangelse. Men trenger ikke stemme helt, da det er mengde hcg som avgjørhos noen stiger det fort og hos noen stiger det sakte.