❤️ IKM Uke 14+15 ❤️

Så rart med alle testene med svak strek, som kommer og går, skjønner at noen begynner å vente å ta tester til IKM når det er sånn :sorry: Fryktelig å få forhåpninger og deretter ingen strek. Men som dere sier, det kan jo være svak urin også. Og dere er fremdeles tidlig i prosessen :Heartpink Krysser fingrene!!

Håper det! Litt større forskjell da de var våte ser jeg. La de inn i Premom og fikk dette. Men skulle gjerne sett litt økning selv på de tørre også :nailbiting: Tror jeg skal be om å få målt hcg på mandag og onsdag, dette er jo tortur :dead:Vis vedlegget 457294
Ser økning :love7

Hvilken type tester er det? Og hvor kjøper du dem? Jeg må kjøpe meg flere forskjellige

Ser økning :love7

Hvilken type tester er det? Og hvor kjøper du dem? Jeg må kjøpe meg flere forskjellige
Dette er Makesure sin tidligtest. Kjøper de på farmasiet :)

Jeg ser også økning i Premom, men tok bilde av testene mens de var våte utenom også og der ser jeg ikke særlig forskjell (la de ved her). Skjønner ikke helt greien. Økningen min i september var så tydelig, så er vanskelig å ikke sammenligne. Men håper jeg får en bedre økning i morgen så jeg kan roe meg ned litt! :nailbiting:

IMG_6722.jpegIMG_6712.jpeg

Dette er Makesure sin tidligtest. Kjøper de på farmasiet :)

Jeg ser også økning i Premom, men tok bilde av testene mens de var våte utenom også og der ser jeg ikke særlig forskjell (la de ved her). Skjønner ikke helt greien. Økningen min i september var så tydelig, så er vanskelig å ikke sammenligne. Men håper jeg får en bedre økning i morgen så jeg kan roe meg ned litt! :nailbiting:

Vis vedlegget 457331Vis vedlegget 457332
Har du tatt de to med samme urin?

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp