❤️ IKM Uke 14+15 ❤️

Så rart med alle testene med svak strek, som kommer og går, skjønner at noen begynner å vente å ta tester til IKM når det er sånn :sorry: Fryktelig å få forhåpninger og deretter ingen strek. Men som dere sier, det kan jo være svak urin også. Og dere er fremdeles tidlig i prosessen :Heartpink Krysser fingrene!!

Håper det! Litt større forskjell da de var våte ser jeg. La de inn i Premom og fikk dette. Men skulle gjerne sett litt økning selv på de tørre også :nailbiting: Tror jeg skal be om å få målt hcg på mandag og onsdag, dette er jo tortur :dead:Vis vedlegget 457294
Ser økning :love7

Hvilken type tester er det? Og hvor kjøper du dem? Jeg må kjøpe meg flere forskjellige

Altså tydelig topp I dag fikk lagt inn akser før han måtte reise bare håper det holdt. Hva er deres erfaring fikk liksom lagt inn 23,24, 26, 28 i dag men så kommer han ikke tilbake før den 3 :bookworm:
Får håpe det sitter nå :notworthy

Vedlegg

• Screenshot_20250328_145934_Premom.jpg
    Screenshot_20250328_145934_Premom.jpg
    219,5 KB · Visninger: 25
Ser økning :love7

Hvilken type tester er det? Og hvor kjøper du dem? Jeg må kjøpe meg flere forskjellige
Dette er Makesure sin tidligtest. Kjøper de på farmasiet :)

Jeg ser også økning i Premom, men tok bilde av testene mens de var våte utenom også og der ser jeg ikke særlig forskjell (la de ved her). Skjønner ikke helt greien. Økningen min i september var så tydelig, så er vanskelig å ikke sammenligne. Men håper jeg får en bedre økning i morgen så jeg kan roe meg ned litt! :nailbiting:

IMG_6722.jpegIMG_6712.jpeg

Dette er Makesure sin tidligtest. Kjøper de på farmasiet :)

Jeg ser også økning i Premom, men tok bilde av testene mens de var våte utenom også og der ser jeg ikke særlig forskjell (la de ved her). Skjønner ikke helt greien. Økningen min i september var så tydelig, så er vanskelig å ikke sammenligne. Men håper jeg får en bedre økning i morgen så jeg kan roe meg ned litt! :nailbiting:

Vis vedlegget 457331Vis vedlegget 457332
Har du tatt de to med samme urin?

Dere som har positiv test nå, er det tidligtest? Testa akkurat, og fant ingen strek. Det var vanlig babyplan 25 hcg/ml

@Maya91 kan du legge meg inn på dagen etter? Syklus ble forskjøvet med en dag :)
AnneS - 36 - b3- pp4 (etter laparoskopi) - el 22/3 -ikm 3/4.

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp