❤️ IKM Uke 14+15 ❤️

Jeg vet at det er kjedelig med bilder av EL tester når det er så mange spennende bilder av graviditetstester, men endelig har jeg fått en topp i appen! Selvom tallene i seg selv er ganske lave da. Den siste testen var bare to timer etter den nest siste, så det var ikke verdens mest konsentrerte urin akkurat. Fortsetter å teste i morgen for å se. Aksjer er lagt inn!

Mulig dette blir feil IKM gruppe for meg nå, men det er hyggelig å henge med dere. En finfin gjeng her inne! :Heartred og så gøy med så mange positive tester!

Vedlegg

• 1000034755.png
    1000034755.png
    316,9 KB · Visninger: 37
Jeg vet at det er kjedelig med bilder av EL tester når det er så mange spennende bilder av graviditetstester, men endelig har jeg fått en topp i appen! Selvom tallene i seg selv er ganske lave da. Den siste testen var bare to timer etter den nest siste, så det var ikke verdens mest konsentrerte urin akkurat. Fortsetter å teste i morgen for å se. Aksjer er lagt inn!

Mulig dette blir feil IKM gruppe for meg nå, men det er hyggelig å henge med dere. En finfin gjeng her inne! :Heartred og så gøy med så mange positive tester!
Jeg syns dette også er interessant :angelic: Spent på å se hva den viser i morgen. Jeg er ny på dette med EL-tester, og fikk over 0,5 på tre forskjellige tidspunkt denne syklusen, men aldri helt positiv, så jeg er litt forvirret:hilarious: Etter siste gangen har det holdt seg på under 0,2 (fikk aldri så lavt ellers) så det bekreftet det for min del:)

Med mindre du har veldig lang lutealfase ser det ut som du fortsatt treffer denne ikm gruppen som er for både uke 14 og 15.:Heartred Og hvis ikke så er det fortsatt hyggelig med oppdatering:love7

Endelig!! Ikke heng deg opp i selve tallene da, den er jo veldig nær positiv da! Så kanskje toppen var i natt eller idag? :joyful:

I går og onsdag. Så det burde jo være større forskjell på dagens og den for to dager siden hvertfall :confused: Hadde mye tydeligere økning i september…
Trenger ikke bety noe, det kan gå litt tregt helt i starten! Så ikke mist håpet helt enda :Heartred

Trenger ikke bety noe, det kan gå litt tregt helt i starten! Så ikke mist håpet helt enda :Heartred
Håper det! Litt større forskjell da de var våte ser jeg. La de inn i Premom og fikk dette. Men skulle gjerne sett litt økning selv på de tørre også :nailbiting: Tror jeg skal be om å få målt hcg på mandag og onsdag, dette er jo tortur :dead:
IMG_6724.jpeg

testet i natt da, var så dum og brukte den siste tidlig testen min. Var ikke konsentrert nok den urinen.. Så ble ikke noe strekk. Fikk den her nå, som er suuuuuper svak. Fikk ikke det på vanlig testen i går. Meeeen, jeg tror nok ikke det går min vei dessverre. Sikkert bare en streifer..kjenner jeg blir så deprimert av det! Fikk endelig en rosa strekk i går som gå meg masse håp, men nå er alt over. Har murringer, men tviler

Vedlegg

• IMG_3517.jpeg
    IMG_3517.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 62
testet i natt da, var så dum og brukte den siste tidlig testen min. Var ikke konsentrert nok den urinen.. Så ble ikke noe strekk. Fikk den her nå, som er suuuuuper svak. Fikk ikke det på vanlig testen i går. Meeeen, jeg tror nok ikke det går min vei dessverre. Sikkert bare en streifer..kjenner jeg blir så deprimert av det! Fikk endelig en rosa strekk i går som gå meg masse håp, men nå er alt over. Har murringer, men tviler
Åå det var ikke dette jeg ville se nå :(
Kan det være at urinen ikke var konsentrert nok nå i morges siden du tisset på natten? Min på onsdag da jeg fikk strek var urinen helt mørk. I dag var den nok bare «medium» konsentrert fordi jeg må tisse så ofte

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp