Ja det blir spennende å se test i morgen! Håper den viser sterkere strek og at jeg ikke har blitt lurtSå fantastisk! Du har jo streker også duuu
Nei går ikke på noe, er så tidlig i testingen, men tar med meg alle gode tips![]()

Aah ok ja skjønner

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det blir spennende å se test i morgen! Håper den viser sterkere strek og at jeg ikke har blitt lurtSå fantastisk! Du har jo streker også duuu
Nei går ikke på noe, er så tidlig i testingen, men tar med meg alle gode tips![]()
Enig!Spam i vei! Det gir litt spenning for oss som venter![]()
Jeg syns dette også er interessantJeg vet at det er kjedelig med bilder av EL tester når det er så mange spennende bilder av graviditetstester, men endelig har jeg fått en topp i appen! Selvom tallene i seg selv er ganske lave da. Den siste testen var bare to timer etter den nest siste, så det var ikke verdens mest konsentrerte urin akkurat. Fortsetter å teste i morgen for å se. Aksjer er lagt inn!
Mulig dette blir feil IKM gruppe for meg nå, men det er hyggelig å henge med dere. En finfin gjeng her inne!og så gøy med så mange positive tester!
Endelig!! Ikke heng deg opp i selve tallene da, den er jo veldig nær positiv da! Så kanskje toppen var i natt eller idag?Jeg vet at det er kjedelig med bilder av EL tester når det er så mange spennende bilder av graviditetstester, men endelig har jeg fått en topp i appen! Selvom tallene i seg selv er ganske lave da. Den siste testen var bare to timer etter den nest siste, så det var ikke verdens mest konsentrerte urin akkurat. Fortsetter å teste i morgen for å se. Aksjer er lagt inn!
Mulig dette blir feil IKM gruppe for meg nå, men det er hyggelig å henge med dere. En finfin gjeng her inne!og så gøy med så mange positive tester!
Når er de to andre testene tatt?Vis vedlegget 457292
Begynner å bli litt bekymret for at de ikke stiger. Hadde forventet mer på dagens (nederste)![]()
![]()
I går og onsdag. Så det burde jo være større forskjell på dagens og den for to dager siden hvertfallNår er de to andre testene tatt?![]()
Trenger ikke bety noe, det kan gå litt tregt helt i starten! Så ikke mist håpet helt endaI går og onsdag. Så det burde jo være større forskjell på dagens og den for to dager siden hvertfallHadde mye tydeligere økning i september…
Enda tidlig, så håpet er ikke over! Selv om vi helst skulle hatt positiv test allerede!Aiai Blenda her å 9dpo![]()
Håper det! Litt større forskjell da de var våte ser jeg. La de inn i Premom og fikk dette. Men skulle gjerne sett litt økning selv på de tørre ogsåTrenger ikke bety noe, det kan gå litt tregt helt i starten! Så ikke mist håpet helt enda![]()
Syns det ser ut som det er ok stigning her? Stiger jo ikke så mye i starten heller.. men det beste er jo om du får målt HCG jaHåper det! Litt større forskjell da de var våte ser jeg. La de inn i Premom og fikk dette. Men skulle gjerne sett litt økning selv på de tørre ogsåTror jeg skal be om å få målt hcg på mandag og onsdag, dette er jo tortur
Vis vedlegget 457294
Ja, ser litt bedre ut der, men de tørre er jo helt likeSyns det ser ut som det er ok stigning her? Stiger jo ikke så mye i starten heller.. men det beste er jo om du får målt HCG ja![]()
Åå det var ikke dette jeg ville se nåtestet i natt da, var så dum og brukte den siste tidlig testen min. Var ikke konsentrert nok den urinen.. Så ble ikke noe strekk. Fikk den her nå, som er suuuuuper svak. Fikk ikke det på vanlig testen i går. Meeeen, jeg tror nok ikke det går min vei dessverre. Sikkert bare en streifer..kjenner jeg blir så deprimert av det! Fikk endelig en rosa strekk i går som gå meg masse håp, men nå er alt over. Har murringer, men tviler
Jeg vil jo si at den siste er betydelig sterkere enn den første hvertfallHåper det! Litt større forskjell da de var våte ser jeg. La de inn i Premom og fikk dette. Men skulle gjerne sett litt økning selv på de tørre ogsåTror jeg skal be om å få målt hcg på mandag og onsdag, dette er jo tortur
Vis vedlegget 457294