❤️ IKM Uke 14+15 ❤️

Hei. Hopper litt inn her, da jeg fikk svak strek på test igår rett etter tidsfrist. Er kanskje ikke helt i samme posisjon som mange av dere. Noen som har erfaring på temp chart etter nødprevansjon? :dead: Kjenner jeg gruer meg til å teste nå snart

Vis vedlegget 457359Vis vedlegget 457360
Gårdagens vanlige test.
Jeg har ingen erfaring med at tempen svinger så mye. Men har litt svingninger selv, så det er ikke unormalt og har sett på en del charter at det kan være mye svingninger. Dette har ingen sammenheng med graviditet da.
Er mye som kan spille inn, at du tar den til samme tid, hvor lenge du sover sammenhengende, om du reiser deg fra sengen eller prater før du måler :happy:

Den ser veldig rosa og positiv ut den testen, å det skal mye til at den blir så rosa etter fristen hvis den egentlig er negativ. Men den er etter oppskriften ikke gyldig etter tiden, så du må nok ta en ny test for å få et sikkert svar.

Vis vedlegget 457356Vis vedlegget 457357Vis vedlegget 457358

De to øverste er tatt i dag, den nederste på torsdag. Tror jeg ser forskjell selv nå, men noen andre som ser stigning på de to rosa? Har jo blitt tidenes nervevrak som trenger konstant bekreftelse :hilarious:
Og er det noen som har erfaring med batch 81 på vanlig Makesure? Tror ikke jeg har sett den bli nevnt her inne
Dette ser da ut som en god økning på 2 døgn. Forstår du er nervevrak. Er ikke så lett å roe ned når man er bekymret. Håper tiden går fort fremover for deg slik at du kan slappe mer av. Gratulerer så mye, tenk at du er gravid blitt :Heartred

Dette ser da ut som en god økning på 2 døgn. Forstår du er nervevrak. Er ikke så lett å roe ned når man er bekymret. Håper tiden går fort fremover for deg slik at du kan slappe mer av. Gratulerer så mye, tenk at du er gravid blitt :Heartred
Takk for det! :Heartred Kommer nok ikke til å slappe av før etter ultralyd. Var der det gikk galt sist, men skal prøve å holde meg positiv. Ingenting jeg får gjort noe med uansett :)

Jeg har ingen erfaring med at tempen svinger så mye. Men har litt svingninger selv, så det er ikke unormalt og har sett på en del charter at det kan være mye svingninger. Dette har ingen sammenheng med graviditet da.
Er mye som kan spille inn, at du tar den til samme tid, hvor lenge du sover sammenhengende, om du reiser deg fra sengen eller prater før du måler :happy:

Den ser veldig rosa og positiv ut den testen, å det skal mye til at den blir så rosa etter fristen hvis den egentlig er negativ. Men den er etter oppskriften ikke gyldig etter tiden, så du må nok ta en ny test for å få et sikkert svar.
Skjønner meg ikke på disse babyplan testene, det står at de ska dyppes i 3 sek - men det tok 2-3 minutter før det i det hele tatt begynte å bre seg utover testområdet.. ny test viser dette;
20250329_071527.jpg

Takk for det! :Heartred Kommer nok ikke til å slappe av før etter ultralyd. Var der det gikk galt sist, men skal prøve å holde meg positiv. Ingenting jeg får gjort noe med uansett :)
Jeg har også hatt det slik. Er noe med det du sier, at du ikke får gjort noe verken til eller fra. Kanskje det kan være noe å ha i bakhodet, og at det kan hjelpe deg å ikke stresse iallefall. Bekymringen kan ingen ta fra deg, slik er vi nok bare bygget. Masse lykke til, håper alt går fint :Heartred Jeg har troen!

Du er nok gravid :)
Mange følelser rundt det.. :sorry: var ikke planlagt, et uhell morgenen på CD7, nødprevansjon innen 12 timer.. jeg føler meg slem nesten som skriver her i tråden, fordi dere er så mange som virkelig håper på positiv test.. så kommer jeg da.. som i 2 uker har håpet på mensen.. i tillegg var jeg på koloskopi for 2 dager siden, fikk smertestillende intravenøst - og påvist crohns sykdom. Plan er å ta videre MR undersøkelser.. også er det jo termin langt inni desember :smiley-ashamed008 huff ja.. som sagt så er det mange følelser nå..

Nå har jeg nok sett for mange positive tester i det siste for nå tror jeg meg se en ultrasvak strek her. AI ser ikke noe og det er sikkert bare mitt ønske om å se strek som kommer frem her. Regner med at dere ikke ser noe heller? :nailbiting:

Vedlegg

• IMG_7468.jpeg
    IMG_7468.jpeg
    530,2 KB · Visninger: 52
Skjønner meg ikke på disse babyplan testene, det står at de ska dyppes i 3 sek - men det tok 2-3 minutter før det i det hele tatt begynte å bre seg utover testområdet.. ny test viser dette;
Vis vedlegget 457363
Har du de helt nede til max streken? Hos meg brer der seg ganske fort, men tar noen minutter før testen blir hvit og ikke sånn rosa ish.
Ser rosa strek på denne å da, så den ser positiv ut for meg.

Ser at du svarte lenger opp at dette ikke var planlagt, men alle er velkomne her da :Heartred

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp