Setter veldig pris på bekreftelse fra alle dereJeg vil jo si at den siste er betydelig sterkere enn den første hvertfall![]()

Man blir jo helt tullete av dette her

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Setter veldig pris på bekreftelse fra alle dereJeg vil jo si at den siste er betydelig sterkere enn den første hvertfall![]()
Det er jo økning her! Hcg dobler seg ca i løpet av 48 timer, vil påstå at den tatt idag er dobbelt så sterk som den tatt for to dager siden!Håper det! Litt større forskjell da de var våte ser jeg. La de inn i Premom og fikk dette. Men skulle gjerne sett litt økning selv på de tørre ogsåTror jeg skal be om å få målt hcg på mandag og onsdag, dette er jo tortur
Vis vedlegget 457294
Jeg vet, men har brukt den metoden tidligere og sett tydelig forskjell, så ble litt overrasket. Men skal fortsette å legge inn i premom og sammenligne derDet er jo økning her! Hcg dobler seg ca i løpet av 48 timer, vil påstå at den tatt idag er dobbelt så sterk som den tatt for to dager siden!de tørre testene er jo egentlig ikke gyldig og kan være mye vanskeligere å sammenligne med!
Min topp varer vanligvis under 12 timer, men denne gangen så fikk jeg over 24 timer og positiv på flere tester før den gikk ned.Jeg fikk positiv EL test i dag tidlig også. Hvor lenge pleier dere å få positive tester?![]()
Som regel 6-12 timer. Har opplevd både kortere og lengre over flere dager også. Men hvor lenge testen er positiv har ikke så mye å siJeg fikk positiv EL test i dag tidlig også. Hvor lenge pleier dere å få positive tester?![]()
Jeg har veldig kort topp på noen timer bare, men som @Tinycow skriver er det viktigste at du har fått en topp, ikke hvor lengeJeg fikk positiv EL test i dag tidlig også. Hvor lenge pleier dere å få positive tester?![]()
Takk for svar, var bare nysgjerrig så testet en gang til for å se om den var borte i dag. Har tatt så mange av de testene uten å få noen positive, så det var betryggende å få det både i går kveld og idag tidligJeg har veldig kort topp på noen timer bare, men som @Tinycow skriver er det viktigste at du har fått en topp, ikke hvor lenge
Så nå er det bare å kjøre aksjelegging!![]()
Så bra! Haha god helgTakk for svar, var bare nysgjerrig så testet en gang til for å se om den var borte i dag. Har tatt så mange av de testene uten å få noen positive, så det var betryggende å få det både i går kveld og idag tidligSer ut som syklusen er stabil nå endelig! Blir aksjelegging hele helgen
![]()
Endelig!! Ikke heng deg opp i selve tallene da, den er jo veldig nær positiv da! Så kanskje toppen var i natt eller idag?![]()
9 dpo og fortsatt blenda test!!! Vær så snill å gi meg en positiv test snart!!!
Vis vedlegget 457291
Ja hååååper for deg, du har heldigvis flere dager å gå på9 dpo og fortsatt blenda test!!! Vær så snill å gi meg en positiv test snart!!!![]()
Hurra! Jeg har veldig kort tid, bare snakk om halv dag der toppen kommer ser det ut somJeg fikk positiv EL test i dag tidlig også. Hvor lenge pleier dere å få positive tester?![]()
Håper det snur, men tviler med min flaks! Har spist veldig mye salt mat og drikker veldig mye i løpet av dagen, var mye på do i natt. Har jo fått tester 11-12 DPO sist, og de har vært svake. Får bare x fingrene.. Er så lei det her nå!Åå det var ikke dette jeg ville se nå
Kan det være at urinen ikke var konsentrert nok nå i morges siden du tisset på natten? Min på onsdag da jeg fikk strek var urinen helt mørk. I dag var den nok bare «medium» konsentrert fordi jeg må tisse så ofte
Ser dessverre ingenting herDen skyggen der følger livet mitt uten utnytting.
Venter bare på tr som er imorgen i følge premom. Trodde tr var ikke før på mandag (14 dager etter el). Hvis tr er imorgen da har premom beregnet lutealfase på 12 dager bare.
Nei det gikk ikke denne pp dessverre. Venter bare på tr. gratulerer til alle gravideSer dessverre ingenting her![]()