❤️ IKM Uke 14+15 ❤️

Håper det! Litt større forskjell da de var våte ser jeg. La de inn i Premom og fikk dette. Men skulle gjerne sett litt økning selv på de tørre også :nailbiting: Tror jeg skal be om å få målt hcg på mandag og onsdag, dette er jo tortur :dead:Vis vedlegget 457294
Det er jo økning her! Hcg dobler seg ca i løpet av 48 timer, vil påstå at den tatt idag er dobbelt så sterk som den tatt for to dager siden! :love017 de tørre testene er jo egentlig ikke gyldig og kan være mye vanskeligere å sammenligne med!

Det er jo økning her! Hcg dobler seg ca i løpet av 48 timer, vil påstå at den tatt idag er dobbelt så sterk som den tatt for to dager siden! :love017 de tørre testene er jo egentlig ikke gyldig og kan være mye vanskeligere å sammenligne med!
Jeg vet, men har brukt den metoden tidligere og sett tydelig forskjell, så ble litt overrasket. Men skal fortsette å legge inn i premom og sammenligne der :love017

Jeg har veldig kort topp på noen timer bare, men som @Tinycow skriver er det viktigste at du har fått en topp, ikke hvor lenge :love7

Så nå er det bare å kjøre aksjelegging! :dance011
Takk for svar, var bare nysgjerrig så testet en gang til for å se om den var borte i dag. Har tatt så mange av de testene uten å få noen positive, så det var betryggende å få det både i går kveld og idag tidlig:D Ser ut som syklusen er stabil nå endelig! Blir aksjelegging hele helgen:hilarious:

Takk for svar, var bare nysgjerrig så testet en gang til for å se om den var borte i dag. Har tatt så mange av de testene uten å få noen positive, så det var betryggende å få det både i går kveld og idag tidlig:D Ser ut som syklusen er stabil nå endelig! Blir aksjelegging hele helgen:hilarious:
Så bra! Haha god helg ;):dance011

9 dpo og fortsatt blenda test!!! Vær så snill å gi meg en positiv test snart!!! :smiley-angelic001
Ja hååååper for deg, du har heldigvis flere dager å gå på :Heartred I dag er IKM for meg (ut i fra FLO, men usikker) hadde håp og tro da jeg er 11DPO i dag og ting har vært ganske annerledes denne syklusen... Men de er så hvite de testene at det er ikke gøy engang!
IMG_3002.jpeg

Åiåi.. For en uke.. Begynner å bli en vane at ungen er sjuk og mannen er bortreist når jeg skal ha EL :laughing002 Temmelig sikker på at EL var igår, en dag tidligere enn forventet. fikk lagt inn aksjer igår kveld, men det var de eneste hittil i syklusen. Kanskje får vi til en runde idag også:hug003 altså tenker jeg at oddsen er litt imot oss på denne syklusen, men kommer sikkert til å ryke på testekjøret når den tid kommer likevel :laughing002

Har ikke meldt meg inn i noen ikm gruppe, men må høre litt her likevell… skjønner ingenting… får en tydelig strek på makesure sin stav, men resten, njæææ… noen som har erfaring?

Vedlegg

• IMG_4857.jpeg
    IMG_4857.jpeg
    833,8 KB · Visninger: 62
  • IMG_4856.jpeg
    IMG_4856.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 61
  • IMG_4855.jpeg
    IMG_4855.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 62
Åå det var ikke dette jeg ville se nå :(
Kan det være at urinen ikke var konsentrert nok nå i morges siden du tisset på natten? Min på onsdag da jeg fikk strek var urinen helt mørk. I dag var den nok bare «medium» konsentrert fordi jeg må tisse så ofte
Håper det snur, men tviler med min flaks! Har spist veldig mye salt mat og drikker veldig mye i løpet av dagen, var mye på do i natt. Har jo fått tester 11-12 DPO sist, og de har vært svake. Får bare x fingrene.. Er så lei det her nå! :sad010

Den skyggen der følger livet mitt uten utnytting.
Venter bare på tr som er imorgen i følge premom. Trodde tr var ikke før på mandag (14 dager etter el). Hvis tr er imorgen da har premom beregnet lutealfase på 12 dager bare.

Vedlegg

• IMG_0163.jpeg
    IMG_0163.jpeg
    687,3 KB · Visninger: 54

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp