Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper den kommer snart!
Langt ifra positiv, så elslimet var nok bare lureri[emoji28]
Negativ eltest idag, spent om tempen stiger i morgen eller om dette bare var lureri.
Egget slipper vel en god stund etter toppen også, så skal da være gode muligheter for å treffe.Vis vedlegget 237906
Da er det i gang men får ikkje aksjer før i morgon om kvelden. Håper det holder. Tror ikkje toppen er enda men om par timer.
Egget slipper vel en god stund etter toppen også, så skal da være gode muligheter for å treffe.
Nei, da skjønner jeg det blir vanskelig. :/ Høres ut som en travel helg.Håper det holder. Aksjer sist torsdag kvelden. Jeg har hatt full 12 timer helg x 3 føremiddag og gubben 12 natt x 3. Blir ikkje kos før mandag kveld.
Nei, da skjønner jeg det blir vanskelig. :/ Høres ut som en travel helg.
EL smerter, men negative tester. Forventer EL torsdag eller fredag.. merkelig!
Jeg vil gjerne være med her [emoji5] Tror EL kommer 10.12 og IKM 24.12. Hadde vært så koselig med positiv graviditetstest på julaften! [emoji2][emoji171][emoji170][emoji256]
Det hadde vært den aller beste gaven[emoji1] Håper for dere[emoji120][emoji256]
Her er el testene knall positive enda. Får sjå ut på ettermiddagen om det blir nedgang. Da ser det meir lovende ut med mandag kosen vår.