❤️❤️IKM UKE 51❤️❤️

215cbd47ed05b64f78c28d2272bdbf25.jpg

Langt ifra positiv, så elslimet var nok bare lureri[emoji28]

Fjerde dag med lav på monitoren her! Følger jeg forrige syklus blir den ikke høy før på fredag og max kommer på søndag! hadde håpa på kanskje litt flere dager med høy denne gangen.. er så ekstremt demotiverende når lav dukkker opp dag etter dag[emoji849][emoji849] blir litt mer spenning når man først har kommet opp på høy[emoji12][emoji12]

Livmortappen min er høyt oppe nå hvertfall, så det er ett godt tegn på at el nærmer seg. Den pleier å være ganske høyt oppe noen dager før el:)

f8fd6c9e27f5e15d1cbe43f0317cac89.jpg

Jeg har vist kjøpt andre EL tester denne gangen [emoji15] Skjer ikke så mye her tydeligvis, men har hatt skikkelig murringer, ømme bryster og masse slim i to dager nå. Skjønner ingenting jeg. Blir spennende å se om den øker i morgen. Tester foreløpig bare kveld, tenkte å teste morgen også fra tirsdag. Trodde jeg kjente kroppen min, men EL testene sier noe helt annet [emoji12]

Kjøpte bidronninggele og wild yam i dag, ingenting skal være uprøvd de siste to syklusene med egenprøving [emoji16] Aldri prøvd før, men hvem vet [emoji56]

EL smerter, men negative tester. Forventer EL torsdag eller fredag.. merkelig!

EL smerter, men negative tester. Forventer EL torsdag eller fredag.. merkelig!

Samme her, og her er den ikke ventet før fredag/lørdag! Masse murringer!! Skjønner ingenting, for jeg bruker ikke kjenne EL i det hele tatt!!

Jeg vil gjerne være med her [emoji5] Tror EL kommer 10.12 og IKM 24.12. Hadde vært så koselig med positiv graviditetstest på julaften! [emoji2][emoji171][emoji170][emoji256]

Det hadde vært den aller beste gaven[emoji1] Håper for dere[emoji120][emoji256]

Her er el testene knall positive enda. Får sjå ut på ettermiddagen om det blir nedgang. Da ser det meir lovende ut med mandag kosen vår.

Det er jo egentlig bra da[emoji3][emoji3]

Back
Topp