❤️❤️IKM UKE 51❤️❤️

Hvordan ligger dere an?
Jeg er på cd 6 og akkurat ferdig med tr

CD 6 og begynner å teste etter el i morgen! Har korte sykluser innimellom (22 dager), så må begynne tidlig[emoji4] tr varte bare i 3 dager denne pp. Synes det testekjøret er litt slitsomt, egentlig, men klarer ikke la være[emoji57]

5EE55182-CBF5-4EFB-898C-EADDF8B1783D.jpeg

Å fy blir nok nokre dager til før den blir positiv.

Vi skal igang med 1 pp, så jeg har ikke helt tenkt på om jeg skal teste for El eller ikke. Men, jeg tror jeg veit sånn ca når jeg har el, og jeg har kjøpt el tester, så hadde jo vært interessant å testet å sett om det stemmer :)

Vi skal igang med 1 pp, så jeg har ikke helt tenkt på om jeg skal teste for El eller ikke. Men, jeg tror jeg veit sånn ca når jeg har el, og jeg har kjøpt el tester, så hadde jo vært interessant å testet å sett om det stemmer :)

Er spennende å teste! Har funnet ut at kroppen min er svært uforutsigbar, etter jeg begynte med de testene. Greit å ha litt kontroll[emoji4] el varierer hver mnd her (med opp til 5 dagers forskjell), så føler jeg er nødt. Lykke til med testing[emoji851]

Er spennende å teste! Har funnet ut at kroppen min er svært uforutsigbar, etter jeg begynte med de testene. Greit å ha litt kontroll[emoji4] el varierer hver mnd her (med opp til 5 dagers forskjell), så føler jeg er nødt. Lykke til med testing[emoji851]

Ja, kanskje det er det jeg også finner ut av hvis jeg tester. Er jo ikke gitt at jeg har el når jeg «føler» det på meg! Kjenner at jeg har lyst til å prøve å sjekke det :)

Cd12 idag, og jeg fikk veldig positiv el test. Synes det var tidlig når jeg vanligvis har el på cd15. Kanskje den kommer tidligere da, og det er helt greit for meg. [emoji14]

Happy humping[emoji16][emoji16]

Startet og teste med monitor i dag, lav selvfølgelig. Og veldig negative el tester. Er bare cd 8 da, så hva kan man forvente [emoji23]

Back
Topp