Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan ligger dere an?
Jeg er på cd 6 og akkurat ferdig med tr
Da ligger vi likt [emoji16][emoji16]CD 7 og venter på å begynne å teste til EL
Blir spennemde å følge hverandreDa ligger vi likt [emoji16][emoji16]
Hvordan ligger dere an?
Ja[emoji173]Blir spennemde å følge hverandre
Vi skal igang med 1 pp, så jeg har ikke helt tenkt på om jeg skal teste for El eller ikke. Men, jeg tror jeg veit sånn ca når jeg har el, og jeg har kjøpt el tester, så hadde jo vært interessant å testet å sett om det stemmer
Er spennende å teste! Har funnet ut at kroppen min er svært uforutsigbar, etter jeg begynte med de testene. Greit å ha litt kontroll[emoji4] el varierer hver mnd her (med opp til 5 dagers forskjell), så føler jeg er nødt. Lykke til med testing[emoji851]
CD 7, regner med TR drar sin vei i morgenHvordan ligger dere an?
Det er veldig spennendeVi skal igang med 1 pp, så jeg har ikke helt tenkt på om jeg skal teste for El eller ikke. Men, jeg tror jeg veit sånn ca når jeg har el, og jeg har kjøpt el tester, så hadde jo vært interessant å testet å sett om det stemmer
Cd12 idag, og jeg fikk veldig positiv el test. Synes det var tidlig når jeg vanligvis har el på cd15. Kanskje den kommer tidligere da, og det er helt greit for meg. [emoji14]
Takk! [emoji16] heheHappy humping[emoji16][emoji16]
Kos dere [emoji16]Cd12 idag, og jeg fikk veldig positiv el test. Synes det var tidlig når jeg vanligvis har el på cd15. Kanskje den kommer tidligere da, og det er helt greit for meg. [emoji14]