❤️❤️IKM UKE 51❤️❤️

Da bråbestemte jeg meg sent igår kveld for å prøve temping, og bestilte meg babyplan termometer! Får bare bruke et vanlig inntil videre! Er vel lite sannsynlig at det kommer i posten før helga![emoji12]

EL er ventet neste helg, så blir jo noen prikker etterhvert![emoji5]

452658a8266ab4392574a2e90fca5c11.png

Kan forresten settes på lista!

Lmn86 - PP42 - B1 - EL ca 10.12 - IKM 24.12 [emoji1335]

Last edited:
Kjenner jeg er så himla spent på syklusen min!! Dette er jo første syklusen siden Juli hvor jeg ikke går på noen hormoner eller er i forsøk! Letrozol ga meg positiv EL test på ettermiddag CD18 og morgen CD19 forrige syklus, men gikk jo på stor dose Progesteron etter innsett! Så veit ikke hvor mye det påvirker!! Begynt å kjenne litt småmurringer allerede, og er bare på CD8!

Monitoren vil ha første test imorra, men vet ikke om jeg orker en syklus med masse testing! Tenkte egentlig å bare ta noen få rundt CD16/17/18, men nå er jeg litt usikker[emoji12]
Kan jo alltids være greit og starte litt før, kan jo alltids skje at man får tidlig el f.eks:)

Kan jo alltids være greit og starte litt før, kan jo alltids skje at man får tidlig el f.eks:)

Siden jeg plutselig fikk for meg at jeg skulle starte med temping, så får jeg vel ta testene også[emoji23]

Heier på dere som tester og temper! Denne runden tar jeg det heeelt med ro og tester ikke noe som helst.. Bare være positiv og tenke kos fremfor stress :joyful: Kan jo hende det funker? ;)

Jeg begynner på CD11 selv om jeg vet at det er aaaaltfor tidlig. Men må jo få med stigningen. :D Når begynner du?
Begynte å teste etter EL forrige pp og det ble bare tull :wtf: Men denne gangen har jeg trua!
Monitoren ber meg starte i morgen, cd 7. Men starter nok på mandag. Cd 10. Det er ganske så.spennende [emoji16]

Hvorfor ber egentlig monitoren om å starte så tidlig? Er det standard?

Godt spørsmål!! Med min syklus hadde jeg ikke trengt å starts før tidligst CD12!! Er sikkert for p selge mest mulig testpinner[emoji849]

Back
Topp