❤️❤️IKM UKE 51❤️❤️

Jeg hadde litt elslim i dag, så lurer på om eltestingen begynner i morgen:)
Sist pp hadde jeg el på CD 24/25, men med uregelmessige sykluser så kan den også komme tidligere. I dag er jeg på CD 13. Kjedelig med så uregelmessig altså... Blir en del eltester[emoji85]

Sist pp hadde jeg el på CD 24/25, men med uregelmessige sykluser så kan den også komme tidligere. I dag er jeg på CD 13. Kjedelig med så uregelmessig altså... Blir en del eltester[emoji85]
Får håpe det blir el ganske raskt da! [emoji16] Elslim er jo et godt tegn!

Startet og teste med monitor i dag, lav selvfølgelig. Og veldig negative el tester. Er bare cd 8 da, så hva kan man forvente [emoji23]

Var tredje dag med lav her idag! Unødvendig at den starter så tidlig[emoji849][emoji849]

Det er så dritt med teite sykluser. Håper el kommer tidligere nå :)

Vi skal igang med 1 pp, så jeg har ikke helt tenkt på om jeg skal teste for El eller ikke. Men, jeg tror jeg veit sånn ca når jeg har el, og jeg har kjøpt el tester, så hadde jo vært interessant å testet å sett om det stemmer :)
Spennende :)

Om dere får positiv test i Desember, hvilken termin får dere Da? Jeg får 2. September :)

Back
Topp