❤️❤️IKM UKE 51❤️❤️

CD13 og fortsatt lav på monitoren! Forventet, men kan godt hoppe opp på høy snart slik at det blir litt mer spenning[emoji12] heller flere dager med høy enn lav!!

Fjerde dag med lav på monitoren her! Følger jeg forrige syklus blir den ikke høy før på fredag og max kommer på søndag! hadde håpa på kanskje litt flere dager med høy denne gangen.. er så ekstremt demotiverende når lav dukkker opp dag etter dag[emoji849][emoji849] blir litt mer spenning når man først har kommet opp på høy[emoji12][emoji12]
Enig i det. Ganske så demotiverende. Tester du med el strips i tillegg?

Enig i det. Ganske så demotiverende. Tester du med el strips i tillegg?

Nei, jeg droppa strips denne måneden! Har 6 CB digital igjen fra forrige EL-jakt, så tenker å ta dem på ettermiddagen når jeg får høy på monitoren! Siden jeg tar den på morgenen[emoji16]

Enn så lenge funker det med bare kos & relax her, men har nok en mistanke om at EL ikke er langt unna..
Moro å følge med på deres tester! Satser på en aktiv uke for de fleste av oss nå ;)

IMG_3220.JPG
Hei damer! :greet025

Jeg er kommet til pp4 og denne syklusen skal jeg prøve meg på eggløsningstester:hungry: Jeg tok den første testen nå, Cd 9. Testen sier meg egentlig ikke så mye...:rolleyes: Er denne positiv eller kan jeg forvente enda sterkere strek i morgen? Noen som har peiling? Har lite erfaring med eltest:happy:

Vis vedlegget 237954 Hei damer! :greet025

Jeg er kommet til pp4 og denne syklusen skal jeg prøve meg på eggløsningstester:hungry: Jeg tok den første testen nå, Cd 9. Testen sier meg egentlig ikke så mye...:rolleyes: Er denne positiv eller kan jeg forvente enda sterkere strek i morgen? Noen som har peiling? Har lite erfaring med eltest:happy:

For meg er den snart positiv:) Men for noen vil den være positiv. Ta igjen i morgen og se om den er svakere eller sterkere[emoji1]

Her er min el-test tatt nå. Tok ul i dag og gyn mener jeg har el om 2-3 dager, så skulle stemme bra. CD9 i dag. Positiv?
efeb1c6078324ecdd1ef3199d093b58c.jpg

For meg er den snart positiv:) Men for noen vil den være positiv. Ta igjen i morgen og se om den er svakere eller sterkere[emoji1]

Tenkte kanskje den snart var positiv, forventer EL om 4 dager så er vel mulig:woot: Takk for svar! Det skal jeg gjøre;)

Last edited:
Vis vedlegget 237954 Hei damer! :greet025

Veldig nærme hvertfall[emoji5]

Her er min el-test tatt nå. Tok ul i dag og gyn mener jeg har el om 2-3 dager, så skulle stemme bra. CD9 i dag. Positiv?
efeb1c6078324ecdd1ef3199d093b58c.jpg

Den er vel så og si positiv ja[emoji5]

Prøver foreløpig uten el-tester, men får se om jeg prøver det etterhvert hvis det drøyer før jeg blir gravid :)

Back
Topp