Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
3 septemberOm dere får positiv test i Desember, hvilken termin får dere Da? Jeg får 2. September
Det hadde vært fantastisk. [emoji173]Satser på positiv test hos hele gjengen
Enig i det. Ganske så demotiverende. Tester du med el strips i tillegg?Fjerde dag med lav på monitoren her! Følger jeg forrige syklus blir den ikke høy før på fredag og max kommer på søndag! hadde håpa på kanskje litt flere dager med høy denne gangen.. er så ekstremt demotiverende når lav dukkker opp dag etter dag[emoji849][emoji849] blir litt mer spenning når man først har kommet opp på høy[emoji12][emoji12]
Kos dereVis vedlegget 237906
Da er det i gang men får ikkje aksjer før i morgon om kvelden. Håper det holder. Tror ikkje toppen er enda men om par timer.
Samme her, og her er den ikke ventet før fredag/lørdag! Masse murringer!! Skjønner ingenting, for jeg bruker ikke kjenne EL i det hele tatt!!
Samme herEL smerter, men negative tester. Forventer EL torsdag eller fredag.. merkelig!
Enig i det. Ganske så demotiverende. Tester du med el strips i tillegg?
Spennende!Nei, jeg droppa strips denne måneden! Har 6 CB digital igjen fra forrige EL-jakt, så tenker å ta dem på ettermiddagen når jeg får høy på monitoren! Siden jeg tar den på morgenen[emoji16]
Om dere får positiv test i Desember, hvilken termin får dere Da? Jeg får 2. September
Vis vedlegget 237954 Hei damer!
Jeg er kommet til pp4 og denne syklusen skal jeg prøve meg på eggløsningstester Jeg tok den første testen nå, Cd 9. Testen sier meg egentlig ikke så mye... Er denne positiv eller kan jeg forvente enda sterkere strek i morgen? Noen som har peiling? Har lite erfaring med eltest
For meg er den snart positiv Men for noen vil den være positiv. Ta igjen i morgen og se om den er svakere eller sterkere[emoji1]
Vis vedlegget 237954 Hei damer!
Jeg er kommet til pp4 og denne syklusen skal jeg prøve meg på eggløsningstester Jeg tok den første testen nå, Cd 9. Testen sier meg egentlig ikke så mye... Er denne positiv eller kan jeg forvente enda sterkere strek i morgen? Noen som har peiling? Har lite erfaring med eltest
Her er min el-test tatt nå. Tok ul i dag og gyn mener jeg har el om 2-3 dager, så skulle stemme bra. CD9 i dag. Positiv?
Veldig nærme hvertfall[emoji5]
Vi får krysse alt bortsett fra beinaDet hadde vært fantastisk. [emoji173]