❤️❤️IKM UKE 51❤️❤️

IMG_3224.JPG

dagens test, svakere enn i gåro_O

Vil det si at gårdagens test mest sannsynlig var positiv? Når er EL isåfall?:wacky:

Vis vedlegget 238033

dagens test, svakere enn i gåro_O

Vil det si at gårdagens test mest sannsynlig var positiv? Når er EL isåfall?:wacky:

Hadde dine tester vært mine ville jeg tenkt at testen i går var positiv og at el finner sted i dag[emoji38] Men så er spm, hvor lange sykluser bruker du å ha? For el på cd10 er jo forholdsvis tidlig[emoji28]

Hadde dine tester vært mine ville jeg tenkt at testen i går var positiv og at el finner sted i dag[emoji38] Men så er spm, hvor lange sykluser bruker du å ha? For el på cd10 er jo forholdsvis tidlig[emoji28]

Ja jeg synes det var tidligo_O Prøvde å lese meg litt opp på folikkenfasen å om lengden på den har innvirkning på graviditet men fant ikke noe. Sluttet på p-pillen i september. Syklus 1 var 28 dager, syklus 2 på 25 dager å syklus 3 var på 27 dager.

Lutealfasen min er nok ganske lang:wideyed:

Yey!!

Litt mer spenning i hverdagen[emoji16][emoji16] og litt tidligere enn antatt! 3 dager tidligere enn forrige syklus! Spent på om max følger i samme spor[emoji12]

eb54674ec9b4044b641255f19d751d96.jpg

Ja jeg synes det var tidligo_O Prøvde å lese meg litt opp på folikkenfasen å om lengden på den har innvirkning på graviditet men fant ikke noe. Sluttet på p-pillen i september. Syklus 1 var 28 dager, syklus 2 på 25 dager å syklus 3 var på 27 dager.

Lutealfasen min er nok ganske lang:wideyed:

Da har du jo forholdsvis korte/normale sykluser, har du lutealfase på 14 dager ville jo denne ende på 24 dager, så er jo godt mulig du faktisk har hatt el da[emoji6]

Da har du jo forholdsvis korte/normale sykluser, har du lutealfase på 14 dager ville jo denne ende på 24 dager, så er jo godt mulig du faktisk har hatt el da[emoji6]

Ja har jo det:happy: Aner ikke om el er nå eller senere, skal teste noen dager til så får jeg se hva som skjer:wtf:

Aldri fått max heller, så blir spennende

Da er det jaggu på tide du får det! Tenker jeg starter med CB digital på ettermiddagen enten idag eller imorra! Spennende!!

Back
Topp