Pp, el 6. Des, ikm 21. Des [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pp2 *Pp, el 6. Des, ikm 21. Des [emoji4]
31. august... tror jeg Har hatt litt uregelmessige sykluser i det siste.Om dere får positiv test i Desember, hvilken termin får dere Da? Jeg får 2. September
Vis vedlegget 238033
dagens test, svakere enn i går
Vil det si at gårdagens test mest sannsynlig var positiv? Når er EL isåfall?
Hadde dine tester vært mine ville jeg tenkt at testen i går var positiv og at el finner sted i dag[emoji38] Men så er spm, hvor lange sykluser bruker du å ha? For el på cd10 er jo forholdsvis tidlig[emoji28]
Hadde dine tester vært mine ville jeg tenkt at testen i går var positiv og at el finner sted i dag[emoji38] Men så er spm, hvor lange sykluser bruker du å ha? For el på cd10 er jo forholdsvis tidlig[emoji28]
HerligDa er mine el tester på retur. Så aksjer i kveld.
SelvfølgeligVi får krysse alt bortsett fra beina
Ja jeg synes det var tidlig Prøvde å lese meg litt opp på folikkenfasen å om lengden på den har innvirkning på graviditet men fant ikke noe. Sluttet på p-pillen i september. Syklus 1 var 28 dager, syklus 2 på 25 dager å syklus 3 var på 27 dager.
Lutealfasen min er nok ganske lang
Da blir det ca 4 septemberOm dere får positiv test i Desember, hvilken termin får dere Da? Jeg får 2. September
Herlig! Håper det samme skjer her snartYey!!
Litt mer spenning i hverdagen[emoji16][emoji16] og litt tidligere enn antatt! 3 dager tidligere enn forrige syklus! Spent på om max følger i samme spor[emoji12]
Herlig! Håper det samme skjer her snart
Da har du jo forholdsvis korte/normale sykluser, har du lutealfase på 14 dager ville jo denne ende på 24 dager, så er jo godt mulig du faktisk har hatt el da[emoji6]
Aldri fått max heller, så blir spennendeHåper det[emoji7][emoji7]
Aldri fått max heller, så blir spennende