❤️❤️IKM UKE 51❤️❤️

Øverste er i går kl 15, neste i går kl 19, tredje i morges og siste kl 17 i dag. Toppen var vel i morges. Når tror dere el er? Var det slik at el kommer 12-36 timer etter lh toppen?
47494ddf5bb37825a2480013186ceba6.jpg

Den er jo positiv nå også, så tipper imorra! Så kjør på[emoji16][emoji16]

20c999fdcb9c410e0dd390e2019ad801.jpg

Ser ut til at EL ikke har tenkt til å komme? [emoji848] Skjønner ingenting jeg [emoji35]
Hopper litt inn fra uke 52, legger med mine fra forrige PP, min hoppet veldig opp fra en dag til en annen, uten en jevn stigning, så jeg ville bare fortsatt å testet :) Testet på kvelden og den siste er CD 14, men fikk ikke helt positivt før CD 17 og 18 da syklusen min plutselig hoppet fra 28 til 32 dager. Håper du finner ut av det:Heartred

Vedlegg

• 88CEBF9A-61BE-46A2-BEC3-6ED9B2DEDB03.jpeg
    88CEBF9A-61BE-46A2-BEC3-6ED9B2DEDB03.jpeg
    650,2 KB · Visninger: 64
Hopper litt inn fra uke 52, legger med mine fra forrige PP, min hoppet veldig opp fra en dag til en annen, uten en jevn stigning, så jeg ville bare fortsatt å testet :) Testet på kvelden og den siste er CD 14, men fikk ikke helt positivt før CD 17 og 18 da syklusen min plutselig hoppet fra 28 til 32 dager. Håper du finner ut av det:Heartred

Så da er det fortsatt håp da jo! [emoji3] Trodde det måtte være jevn stigning jeg. Nå ble jeg lettet! Takk snille deg [emoji173]️

Er det flere enn meg som prøver uten å tempe eller teste for el? Hvordan beregner dere i såfall eggløsning?

Er det flere enn meg som prøver uten å tempe eller teste for el? Hvordan beregner dere i såfall eggløsning?

Jeg temper ikke. Men klarer ikke la vær eltester[emoji85] Tenker hver pp at nå skal jeg la de være å bare prøve. Men med ustabil syklus så får jeg meg ikke til å la være..
Kreds til dere som klarer å holde dere unna alt[emoji1][emoji108]

Jeg temper ikke. Men klarer ikke la vær eltester[emoji85] Tenker hver pp at nå skal jeg la de være å bare prøve. Men med ustabil syklus så får jeg meg ikke til å la være..
Kreds til dere som klarer å holde dere unna alt[emoji1][emoji108]
Det er mest fordi jeg ikke har satt meg inn i det :D Venter noen pp, og så får jeg se om jeg prøver det. Brukte ikke det forrige hang jeg ble gravid.

Så da er det fortsatt håp da jo! [emoji3] Trodde det måtte være jevn stigning jeg. Nå ble jeg lettet! Takk snille deg [emoji173]️

Jeg har aldri jevn stigning, plutselig går den fra svak farge til sterk! Men du bør nok teste flere ganger om dagen i dagene før du forventer at el er, så du ikke går glipp av toppen. Jeg temper i tillegg og vet jeg har el av den grunn, og en mnd jeg bare testet en gang om dagen, ble den aldri positiv.

Aksjer ble lagt inn både mandag og tirsdag. Dette må bli vår måned nå! Får forføre samboer litt i ettermiddag også for sikkerhets skyld[emoji56]

Lurt[emoji1303][emoji1303][emoji16][emoji16]

f35760e70ce297682fddb5160b46acc9.jpg

Positiv[emoji1] Testet ikke på ettermiddagen i går, så kan hende at den ble positiv i går. Men jeg tester til den er negativ igjen[emoji108] Åh jeg er så glad for at det ble en relativt kort syklus denne pp også[emoji1][emoji322]

f35760e70ce297682fddb5160b46acc9.jpg

Positiv[emoji1] Testet ikke på ettermiddagen i går, så kan hende at den ble positiv i går. Men jeg tester til den er negativ igjen[emoji108] Åh jeg er så glad for at det ble en relativt kort syklus denne pp også[emoji1][emoji322]

Så bra[emoji5][emoji5][emoji1303][emoji1303]

Jaa! Ble rimelig glad når teststreken poppet opp med en gang[emoji1] Blir spennende og se hvor lenge den er positiv:) Hvordan går det med deg?[emoji4]

Tempen går ned her, dag 2 med høy på monitoren! Det er egentlig litt tidlig til å være meg, regna egentlig med EL til helga! Forrige syklus fikk jeg positiv CB digital på ettermiddagen på dag 2 med høy på monitoren, så hååper på en smiley i ettermiddag/kveld! Men er nok kanskje tidlig[emoji51][emoji51]

Tempen går ned her, dag 2 med høy på monitoren! Det er egentlig litt tidlig til å være meg, regna egentlig med EL til helga! Forrige syklus fikk jeg positiv CB digital på ettermiddagen på dag 2 med høy på monitoren, så hååper på en smiley i ettermiddag/kveld! Men er nok kanskje tidlig[emoji51][emoji51]

Godt du testet tidligere så du fikk det med deg[emoji1]
Jeg har også fått tidligere nå. 5 dager tidligere enn forje pp[emoji4] Jeg tar digital cb senere i dag for å dobbeltsjekke[emoji106]

Godt du testet tidligere så du fikk det med deg[emoji1]
Jeg har også fått tidligere nå. 5 dager tidligere enn forje pp[emoji4] Jeg tar digital cb senere i dag for å dobbeltsjekke[emoji106]

Ja, sånn sett er monitoren grei! Den spør om tester fra CD9[emoji12]

Spennende altså!! Håper du får smiley! Tipper du gjør det med den strimmelen der[emoji5]

Back
Topp