❤️❤️IKM UKE 51❤️❤️

Håper det! Den øverste testpinnen er fra morgenurin når jeg fikk positiv på ettermiddagen sist! Så er ikke langt igjen[emoji5]

a45f86feccae851de2b1c43479e7e1ff.jpg

Dagens er sterkere enn denne[emoji5]

Da kommer nok smilet i morgen[emoji1]

Da kommer nok smilet i morgen[emoji1]

Satser på det!! Legger inn aksjer ikveld uansett[emoji12] og er spent på om tempen går enda lenger ned imorra!!

Jeg hopper direkte fra en liksom-EL til det jeg nå håper er den ekte EL, og havner derfor i IKM uke 51 [emoji5][emoji92]

Fruflis - 2 år - B1 - EL 06.12 - IKM 21.12

Mannen har manflu, men håper det blir happy humping i dag likevel [emoji85] Han er ihvertfall pent forberedt om at i det MÅ skje i dag siden det ikke skjedde i går [emoji13] Postitivt EL-test i går kveld, negativ i dag. Dermed 1 DPO i morgen.

Mannen har manflu, men håper det blir happy humping i dag likevel [emoji85] Han er ihvertfall pent forberedt om at i det MÅ skje i dag siden det ikke skjedde i går [emoji13] Postitivt EL-test i går kveld, negativ i dag. Dermed 1 DPO i morgen.

Tvitvi! Håper det er gullegget du har spart til jul [emoji1303]

Jeg bruker Life appen, men så prøvde jeg babyverden sin kalkulator i går, og da fikk jeg en annen dato for eggløsning.

Var det mange dager i mellom?
Jeg merker litt på kroppen når det skjer også... Og mannen sier at jeg lukter ekstra godt rundt de tidene også :p prøver å legge inn aksjer jevnlig i de to ukene... Så får det gå om det går kommer nok til å vurdere temping hvis det drøyer veldig....

Var det mange dager i mellom?
Jeg merker litt på kroppen når det skjer også... Og mannen sier at jeg lukter ekstra godt rundt de tidene også :p prøver å legge inn aksjer jevnlig i de to ukene... Så får det gå om det går kommer nok til å vurdere temping hvis det drøyer veldig....
Neida, bare en dag :p men jeg trodde i går skulle være siste mulighet, men tror vi må prøve litt i dag og :D Har kanskje stolt litt vel mye på appen. Jeg vet jo at det kan være flere dager både før og etter. Det er bare ikke like lett å prioritere prøvinga på samme måte nå som ved første barn :p

Back
Topp