lusemus 71
Forumet er livet
Bli baby av den knall positive el testen der.Ser ut til at jeg kan skrive meg inn her med denne idag
Ikm 19.12 [emoji173]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bli baby av den knall positive el testen der.Ser ut til at jeg kan skrive meg inn her med denne idag
Ikm 19.12 [emoji173]
Gjetter på positiv EL test i morgen Vis vedlegget 238183
Barre 2 dpo og den ventingen til testing.
Kjenner noe der nede men klarer ikkje og forklare. Sikker flimmer håra som jobber med egget.
Jobber med sakenBarre og forberede aksjer no.
Jeg hopper direkte fra en liksom-EL til det jeg nå håper er den ekte EL, og havner derfor i IKM uke 51 [emoji5][emoji92]
Fruflis - 2 år - B1 - EL 06.12 - IKM 21.12
Nevermind. Like før denne evigvarende prøvingen ender i brutt samboerskap [emoji24] Takler ikke dette lengre. Ingen happy humping her ikveld, og vi har spolert alle sjanser for å bli gravid denne pp. Mannen sliter, jeg sliter og alt er bare negativt. Hadde bare denne kroppen fungert [emoji26] Fader altså, blir så ufattelig lei meg! Nå gir jeg faktisk opp frem til neste gyn.time en gang i januar.
Dere som temper, når på døgnet temper dere?
Nei huff, ikke bra! Har dere prøvd lenge?
Aha, glemmer det hele tiden, men når jeg har gjort det har jeg gjort det rett etter jeg har stått opp..Morgenen! Temping skal gjøres etter minst 3 timer sammenhengende søvn og før du går ut av senga! Du skal gjøre det tvert du våkner! Så tempen må ligge på nattbordet[emoji5] og aller helst på ca samme tidspunkt hver dag!
Nevermind. Like før denne evigvarende prøvingen ender i brutt samboerskap [emoji24] Takler ikke dette lengre. Ingen happy humping her ikveld, og vi har spolert alle sjanser for å bli gravid denne pp. Mannen sliter, jeg sliter og alt er bare negativt. Hadde bare denne kroppen fungert [emoji26] Fader altså, blir så ufattelig lei meg! Nå gir jeg faktisk opp frem til neste gyn.time en gang i januar.
Aha, glemmer det hele tiden, men når jeg har gjort det har jeg gjort det rett etter jeg har stått opp..
men er det vanlig at tempen kan være på bare 35? Eller er det tempmåleren min som er dårlig?
Har tempet noen dager bare mens jeg hadde TR.. rart den er så lavNå har jeg bare tempet en ukes tid, og frem til nå har jeg ligget på mellom 36.00 og 36.40! Men tror den kan gå ned mot 35 før EL ja! 35.00 hadde gitt en meganedgang på skjemaet mitt men[emoji12]
Neida, bare en dag men jeg trodde i går skulle være siste mulighet, men tror vi må prøve litt i dag og Har kanskje stolt litt vel mye på appen. Jeg vet jo at det kan være flere dager både før og etter. Det er bare ikke like lett å prioritere prøvinga på samme måte nå som ved første barn
Lov å håpe i alle fall [emoji1][emoji1][emoji1]Bli baby av den knall positive el testen der.
Den kryper nok oppover[emoji5] men rart at du har fått så lav temp om du har stått opp før du temper! Trodde man fikk litt høyere temp når man står opp og beveger seg før temping[emoji848][emoji848]
Du kan jo spørre inne på vi som temper tråden, der får man svar på alt[emoji5]