❤️❤️IKM UKE 51❤️❤️

Den kryper nok oppover[emoji5] men rart at du har fått så lav temp om du har stått opp før du temper! Trodde man fikk litt høyere temp når man står opp og beveger seg før temping[emoji848][emoji848]

Du kan jo spørre inne på vi som temper tråden, der får man svar på alt[emoji5]
Jeg får stort sett alltid lavere temperatur når jeg står opp, er vel så varmt under dynen. [emoji14] Våknet uten dyne en dag, og da var tempen unormalt lav. [emoji14]

Hvis det er kaldt i rommet og varmt under dyna, synker tempen min med en gang jeg tar vekk dyna og står opp.

Ja, det er jo egentlig logisk på denne tiden av året[emoji5]

Jeg får stort sett alltid lavere temperatur når jeg står opp, er vel så varmt under dynen. [emoji14] Våknet uten dyne en dag, og da var tempen unormalt lav. [emoji14]

Jeg våkner alltid med føttene utenfor dynen og da er de iskalde! Så jeg må sove med sokker[emoji12]

Æsj, håpa på max idag! Men digitale er også negativ! Men er jaggu ikke mye om å gjøre![emoji31][emoji31] tempen er stabil og helt lik igår! Hååper på positiv på digital i ettermiddag! Dette er siste mulige dag med aksjer før lørdag, skal er døgn på jobb fra imorra tidlig[emoji51][emoji51]

a492a4b9d6020829c07fb7af6aa8a83b.jpg

f26f29598b7b6a1be3636f526ae38dd2.png

Æsj, håpa på max idag! Men digitale er også negativ! Men er jaggu ikke mye om å gjøre![emoji31][emoji31] tempen er stabil og helt lik igår! Hååper på positiv på digital i ettermiddag! Dette er siste mulige dag med aksjer før lørdag, skal er døgn på jobb fra imorra tidlig[emoji51][emoji51]

a492a4b9d6020829c07fb7af6aa8a83b.jpg

f26f29598b7b6a1be3636f526ae38dd2.png

Jeg har trua på at den blir max i ettermiddag[emoji1][emoji106]

Jeg har trua på at den blir max i ettermiddag[emoji1][emoji106]

Håper det altså! Monitoren får jeg ikke tatt før imorra tidlig igjen! Men er håp for den digitale! Nå blir det nok en dag uten dobesøk og drikke[emoji23][emoji23]

Håper det altså! Monitoren får jeg ikke tatt før imorra tidlig igjen! Men er håp for den digitale! Nå blir det nok en dag uten dobesøk og drikke[emoji23][emoji23]

Hehe du må drikke [emoji1][emoji23]
Min eltest var enda sterkere i dag den, men jeg håper den blir svakere ila dagen eller morgendagen[emoji256]

Hehe du må drikke [emoji1][emoji23]
Min eltest var enda sterkere i dag den, men jeg håper den blir svakere ila dagen eller morgendagen[emoji256]

Bør ikke urinen være mest mulig konsentrert da?[emoji23] venter hvertfall med drikke de siste timene i det minste[emoji12][emoji12]

Bør ikke urinen være mest mulig konsentrert da?[emoji23] venter hvertfall med drikke de siste timene i det minste[emoji12][emoji12]

Er vel rundt de to siste timene at man ikke burde styrte en flaske med vann:) Jeg pleier å vente ca fire timer, og de to siste timene drikker jeg ikke så mye[emoji106]

Er vel rundt de to siste timene at man ikke burde styrte en flaske med vann:) Jeg pleier å vente ca fire timer, og de to siste timene drikker jeg ikke så mye[emoji106]

Sant, er vel det som står i pakningvedlegget også egentlig[emoji12][emoji12]

Gøy å følge med på el-testingen deres! Står over det denne perioden, men med forventet EL i dag, og høyhopping lørdag morgen, søndag kveld og i går kveld tenker jeg at vi har gjort vårt :D
1 dpo i morgen! DPO-land er et utrolig laaaaangt land.. men i disse juletider går tida heldigvis fort likevel :joyful:

Yey!!!![emoji16][emoji16][emoji16][emoji16]

539eeeaec583ce65fa49362494916107.jpg

Back
Topp