❤️❤️IKM UKE 51❤️❤️

Wow! Imponerende innsats av mannen din [emoji1][emoji123] Det er så visst ikke umulig at det har endret seg nei [emoji4]
Men hvis dere tar utgangspunkt i at de har litt sirup på halene sine er det nok bedre noen dager i forveien så de får kommet frem i tide [emoji4] Ikke for det, det kan jo gå på selve el dagen også siden egget lever i opptil 48 timer etter at det har sluppet, men greit å være på den sikre siden og kjøre på så lenge dere kan og orker [emoji1]

Håper det[emoji7][emoji7] han har vært helt utrolig flink!!

Happy humping til dere[emoji16][emoji16]

Har som regel hatt en dag. Denne gangen i nesten tre dager [emoji4]

Jeg har også noen ganger hatt i rundt tre dager. Så jeg håper de blir svakere igjen i morgen ettermiddag/kveld så jeg slipper vente enda en dag for å begynne nedtellingen av dpo dagene[emoji28][emoji85] Uff denne ventetiden! Vi er jammen meg tålmodige damer!

Ser tydelig forskjell fra testen i går:p Første pp med el testing så dette var spennende :D Må nok hoppe til køys i dag for sikkerhetsskyld;)

Ser tydelig forskjell fra testen i går:p Første pp med el testing så dette var spennende :D Må nok hoppe til køys i dag for sikkerhetsskyld;)

Happy humping[emoji16][emoji16][emoji16]

1dd385460b806ff197fcd90892021430.heic

venter EL til lørdag eller søndag, EL testene tar seg sakte men sikkert opp [emoji16] første syklus jeg går all inn med «hjelpemidler». Bidronninggele, wild yam og concieve plus (!) [emoji23] Skal ikke si på innsatsen iaf. Nå sparer gubben opp, og aksjelegging må vel starte i kveld, lørdag og søndag. Håper at det blir en septemberunge denne gangen også [emoji173]️ Etter 17 pp så fortjener vi det, synes jeg [emoji16][emoji173]️
Det skal ihvertfall ikke stå på innsatsen! Nå skal det gå [emoji813]️[emoji813]️

Jeg har også noen ganger hatt i rundt tre dager. Så jeg håper de blir svakere igjen i morgen ettermiddag/kveld så jeg slipper vente enda en dag for å begynne nedtellingen av dpo dagene[emoji28][emoji85] Uff denne ventetiden! Vi er jammen meg tålmodige damer!
Haha, gjett om vi er [emoji13] Vi må vente hele tiden. Vente på at tanta skal dra, vente på el, vente på at testene blir negative, vente på å kunne teste, vente for å se om testene blir positive.. Bare venting [emoji1] Og når vi blir gravide må vi vente på at babyen skal komme også [emoji38]

Håper vi er i dpo-land veldig snart begge to så vi slipper å vente noe mer på at egget skal slippe i alle fall! [emoji1]

d9eccb5a715327cbd031d76ca3eb5fc9.jpg

EL skal være i morgen, men den lar vente på seg. Men nå synes ihvertfall test streken [emoji12] Får prøve en i morgen tidlig også for å se om det skjer noe snart!

Back
Topp