❤️❤️IKM UKE 51❤️❤️

3 dpo og er begynt med små murring.

Blir vel samme dritten som siste, murringer men varte til mensen kom. Dårlige tegn her.

Ser dårlig ut her! Mannen fått helt prestasjonsangst selvom han ikke vet om positiv test[emoji20][emoji20] utrolig frustrerende! Blir nok ikke noe julemirakel likevel her[emoji20][emoji20]

Ser dårlig ut her! Mannen fått helt prestasjonsangst selvom han ikke vet om positiv test[emoji20][emoji20] utrolig frustrerende! Blir nok ikke noe julemirakel likevel her[emoji20][emoji20]
Her var han heller ikke helt i stemning i dag. Men jeg fant frem massasje olje og gav han litt massasje. Så var det gjort ;)

Her var han heller ikke helt i stemning i dag. Men jeg fant frem massasje olje og gav han litt massasje. Så var det gjort ;)

Han vil ikke at jeg skal prøve noe mer! Han har stått opp igjen nå[emoji20]

Jeg håper tidligere aksjelegging holder for dere[emoji173]️[emoji120] Eller så får dere ta en kjappis i morgen tidlig da?[emoji4]

Her har mannen nedsatt kvalitet, så vi holder egentlig på med IVF! Antall er under normalen og de er trege/daffe! Men må vente til Januar med nytt forsøk! Så jeg er litt usikker på når det egentlig er best for oss å legge inn aksjer! Kanskje like greit at det ikke er samme dag som EL! Så har de litt god tid på å komme seg frem[emoji23][emoji23] er et år siden han tok prøven da, og han har lagt om kostholdet, knasker vitaminer, trener og har gått ned 12 kilo siden i sommer! Så håper jo at de kanskje har bedret seg[emoji5]

Har veldig god tru på at kvaliteten er bedre etter den forandringen! Tommel opp for mannen! [emoji106][emoji122][emoji2]

Han vil ikke at jeg skal prøve noe mer! Han har stått opp igjen nå[emoji20]
Så kjipt :( hadde sagt direkte til han at han faktisk må gjøre en om sats han og. For man må være to for å lage barn!

Back
Topp