❤️❤️IKM UKE 51❤️❤️

Hmm... negativ EL test igjen i dag. Hadde positiv i går morges og kveld. Når er 1 DPO da? I dag eller i morgen?

Håper det blir et lite julemirakel! Julen er jo tiden for magi og herlige øyeblikk [emoji7] (ja, jeg elsker julen [emoji18])
Krysser fingrene for deg!
Får du forresten noe hjelp til å prøve å bedre kvaliteten på eggene? Hvis du ikke har noe imot at jeg spør [emoji4] (må ikke svare altså)

Takk du[emoji173]️ håper veldig på et julemirakel! Fikk vite at jeg har lave amh verdier (lite egg) på mandag denne uken! Må inn og måle fsh verdien på nytt da denne var litt høy og KAN tyde på lavere kvalitet. Så må bare vente på ny prøve (når tr dukker opp). Fikk inntrykk av at thats that; intet å gjøre med disse tingene. Går den an å bedre egg-kvalitet? Hvis ja, håper jeg du kan svare da jeg gjerne vil gjøre alt som kan hjelpe på dette[emoji4] har googlet litt men ble ikke klok på det.

4 dpo og det murrer og antydning til såre bryst.

Det er begynt og ligne sist mnd. Dårlige tegn. :smiley-angry003

Men det er vel bare typiske tegn generelt mellom EL og TR? Og det er de samme symptomene som ved en graviditet.
Men skjønner hva du mener. Man kjenner jo sin egen kropp best og det er ingen god følelse når man føler at det ikke går bra.
Krysser fingrene for deg. Det er jo fortsatt tidlig! :happy:

Takk du[emoji173]️ håper veldig på et julemirakel! Fikk vite at jeg har lave amh verdier (lite egg) på mandag denne uken! Må inn og måle fsh verdien på nytt da denne var litt høy og KAN tyde på lavere kvalitet. Så må bare vente på ny prøve (når tr dukker opp). Fikk inntrykk av at thats that; intet å gjøre med disse tingene. Går den an å bedre egg-kvalitet? Hvis ja, håper jeg du kan svare da jeg gjerne vil gjøre alt som kan hjelpe på dette[emoji4] har googlet litt men ble ikke klok på det.

Uff, det kan ikke være lett å få en slik beskjed [emoji173] Prøvingen er tøff nok som den er allerede uten flere prøvelser..
Jeg vet ikke om noe medisinsk på den måten. Tenkte vel i utgangspunktet at det kanskje gikk å få noe som kan gi bedre kvalitet, men etter et søk på nettet ser jeg jo at det ikke nødvendigvis finnes enda. Dog så ser jeg at en del kvinner tar bidronninggele [emoji4] Det kan visstnok gi bedre eggkvalitet. Og akupunktur for å stimulere blodsirkulasjonen til egglederne og livmoren [emoji4]

Nei, nå skjønner jeg ingenting!! Håper noen kan hjelpe meg!
Jeg har vært så sliten av prøvingen og mistet helt lysten på samleie. CD1 var 23/11. Har ikke hatt samleie mer enn en gang etter det og det var 6/12, altså to dager siden. Jeg var akkurat på toalettet nå og jeg har plutselig fått brun/rosa utflod!!
EL testen i går var ikke positiv, men sterkere enn den har vært denne syklusen. I dag tidlig var den svakere igjen. Det kan vel ikke gå så fort? Hadde jo for så vidt litt kramper for ca 1 time siden også. Det varte noen minutter.
Hjeeeeelp jeg skjønner ingenting. Er det normalt å ha brun utflod ved EL? Jeg har aldri opplevd dette tidligere.:arghh:

Jeg har ingen erfaring med å teste etter el, men denne er vel positiv? Eller skal de bli enda sterkere?
Og regnes første dpo fra imorgen? :)

Vedlegg

• Image.jpeg
    Image.jpeg
    737,8 KB · Visninger: 74
Jeg vil si den er positiv[emoji5] EL er som regel den dagen test er negativ igjen, og så blir dagen etter det igjen første dpo! Men det kommer helt ann på hvor mange dager du har positive tester![emoji5]

Her var monitoren høy idag også! Var sikker på at den kom til å vise max idag! Kanskje jeg får min første syklus uten max! Var ikke første morgenurin, men hverken drakk eller gikk på do på tre og en halv time før jeg testa! Så bør jo være innenfor! CB digital var negativ når jeg tok den nå[emoji5] så kan kanskje tyde på at EL var i natt! Tempa 15 min før vanlig tid idag, men regner med det er innenfor! Satte den på vanlig tidspunkt! Tempen gikk opp idag! Spent på morgendagen!

fbda61273bcd1996b0acf39a15caf07b.png

Her var monitoren høy idag også! Var sikker på at den kom til å vise max idag! Kanskje jeg får min første syklus uten max! Var ikke første morgenurin, men hverken drakk eller gikk på do på tre og en halv time før jeg testa! Så bør jo være innenfor! CB digital var negativ når jeg tok den nå[emoji5] så kan kanskje tyde på at EL var i natt! Tempa 15 min før vanlig tid idag, men regner med det er innenfor! Satte den på vanlig tidspunkt! Tempen gikk opp idag! Spent på morgendagen!

fbda61273bcd1996b0acf39a15caf07b.png
Herlig temp

Ser lissom så veldig bratt ut den streken! Så var et høyt hopp! Sov ikke veldig godt i natt, men rakk vel akkurat 3 timer før temp! Veldig spent på morgendagens altså!!![emoji51][emoji51] siden det gikk såpass høyt idag!

Ser lissom så veldig bratt ut den streken! Så var et høyt hopp! Sov ikke veldig godt i natt, men rakk vel akkurat 3 timer før temp! Veldig spent på morgendagens altså!!![emoji51][emoji51] siden det gikk såpass høyt idag!
Blir veldig spennende! Min gikk ned idag [emoji16][emoji16]

Har merka stikkning høyre side 2 ganger i dag. Føler meg mørebanka der nede, antydning til såre bryst og murringer. Er detta normalt ?

Back
Topp