❤️❤️IKM UKE 51❤️❤️

Da ble digitalen i dag negativ og vi får ikke lagt noen aksjer i dag da han jobber natt. Men ble litt aksjer i går også får Vi prøve igjen i morgen. Håper det holder[emoji85] Er vel ikke helt krise om det ikke blir noe i kveld? Uff blir jo helt tullerusk av detta[emoji23]

Endelig!!
7c26c1ca96f4e0c9c876b42d304bb6b7.jpg

Hipp hurra[emoji16][emoji16][emoji16] nå må bare max komme også!!!

d3bfeeb3d010201d9514682902f1ee2f.heic

Stigning, men håper den når maks i morgen. I følge appen er EL i morgen, men spørs om ikke det blir søndag. Har bare en EL test strimmel og 2 digitale igjen. Håper jeg slipper å bruke penger på apoteket altså [emoji849] Og så håper jeg Bidro ikke har klussa det til. Puppene er blitt ømme i løpet av dagen så det er vel noe på gang.

Er det flere enn meg som prøver uten å tempe eller teste for el? Hvordan beregner dere i såfall eggløsning?

Jeg bruker bare en app, womanlog, som beregner ca eggløsning ut i fra første dag i forrige menstruasjon og normal sykluslengde.. Er bare i pp2, får se om jeg vurderer andre tiltak hvis det drøyer[emoji6]

Ettersom tanta kom på uønsket besøk og jeg ikke fant en slik gruppe så lagde jeg en og melder meg inn her [emoji30]

SuperSussi - PP3 - B2 - EL 8:12 - IKM 22/12
Ordner du litt på meg snuppa?

Lady_Z - PP2 - B3 - EL 8.12 - IKM 20.12

Tempen skjøt i været idag så nå er det vel ikke til å ta feil av at jeg er 2 dpo idag. Våkna syk i tillegg, men ingen feber heldigvis! [emoji4]
Minsten her hjemme våkna forkjøla igår og idag var det tydeligvis min tur [emoji85] Ugh.. Bedre nå enn midt oppi jula som det ble i fjor, men likevel... [emoji18]

Jeg bruker bare en app, womanlog, som beregner ca eggløsning ut i fra første dag i forrige menstruasjon og normal sykluslengde.. Er bare i pp2, får se om jeg vurderer andre tiltak hvis det drøyer[emoji6]
du er i akkurat samme situasjon som meg du da :)

e87038130863940d9c0c16881f6188fc.heic

Hurra! Håper det er julegaven som er i produksjon i løpet av et par dager her [emoji23][emoji16]

Happy advendsthumping[emoji16][emoji16] må det gi den beste julegaven[emoji7][emoji7][emoji7]

2cc54c719df6cf0bc03f5279a55dafde.jpg

Blir smårar snart jeg assa... Her går det opp og ned i styrke om hverandre. Men denne er vel ikke helt positiv enda? Skal ta en ny i ettermiddag, blir spennende. Her har mannen blitt forkjøla så vet ikke om jeg klarer å lure han til en omgang, men skal ty til alle skitne knep jeg har [emoji23]

Regner med at jeg kanskje har EL i dag, var øm på høyre side av magen når jeg våknet:) Tenkte å ta ny test i ettermiddag å se om den går mot negativ

Holder akkurat innafor uke 51. Kan du endre på listen?

Aili - Pp4 - b1 - EL 9.12 - Ikm 24.12

Back
Topp