Spero
Glad i forumet
Ingen tvil der nei [emoji1] Happy humping!Vis vedlegget 238272 nå er det ingen tvil! [emoji14] Får bare fortsette å humpe hele helga
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen tvil der nei [emoji1] Happy humping!Vis vedlegget 238272 nå er det ingen tvil! [emoji14] Får bare fortsette å humpe hele helga
Håper det [emoji813]️Åå, æsj!! Teite kroppen! Jeg husker hvordan det var fra når jeg prøvde på minsten. Så utrolig frustrerende! Håper el kommer veldig snart [emoji173]
Ånei..[emoji26] det er så vondt når det er sånn..Ser dårlig ut her! Mannen fått helt prestasjonsangst selvom han ikke vet om positiv test[emoji20][emoji20] utrolig frustrerende! Blir nok ikke noe julemirakel likevel her[emoji20][emoji20]
Wow! Kos dere[emoji813]️Vis vedlegget 238272 nå er det ingen tvil! [emoji14] Får bare fortsette å humpe hele helga
Wow! Kos dere[emoji813]️
Liker!!Det skal vi uten tvil Mannen ble supergira av testen min i går så fikk lagt inn noen aksjer i går kveld denne testen er mye klarere så håper han blir enda mer gira når han får se denne når han kommer hjem fra jobb!
Ordna seg her[emoji16][emoji16][emoji16] fikk lagt inn en kjappis tiiidlig idag før vi dro på jobb!![emoji23][emoji23]
Så bra!Ordna seg her[emoji16][emoji16][emoji16] fikk lagt inn en kjappis tiiidlig idag før vi dro på jobb!![emoji23][emoji23]
Så fint at det ordna seg [emoji1][emoji1][emoji1]Ordna seg her[emoji16][emoji16][emoji16] fikk lagt inn en kjappis tiiidlig idag før vi dro på jobb!![emoji23][emoji23]
Håper det blir et lite julemirakel! Julen er jo tiden for magi og herlige øyeblikk [emoji7] (ja, jeg elsker julen [emoji18])Ganske sikker på at jeg er i dpo land nå, tempen høy andre dag på rad. Legger jeg inn temp i FF i morgen, dukker krysset opp[emoji56] hadde da el onsdag og 2 dpo i dag[emoji294]️ vanligvis ville jeg ønsket at tiden skal flyy, men er jo advent så får prøve å kose meg og slappe av[emoji92] er kjemperedd for en real smell om tr dukker opp, da jeg har lite egg og dårlige egg ser det ut som. Gruer meg og håper det ikke ødelegger julen[emoji174]
Ordna seg her[emoji16][emoji16][emoji16] fikk lagt inn en kjappis tiiidlig idag før vi dro på jobb!![emoji23][emoji23]
Vis vedlegget 238272 nå er det ingen tvil! Får bare fortsette å humpe hele helga
Wow! Det var litt av en testVis vedlegget 238272 nå er det ingen tvil! Får bare fortsette å humpe hele helga
Det var ikke dårligOrdna seg her[emoji16][emoji16][emoji16] fikk lagt inn en kjappis tiiidlig idag før vi dro på jobb!![emoji23][emoji23]
wow, den var positiv gitt.
Wow! Det var litt av en test
Ble ganske overrasket