❤️❤️IKM UKE 51❤️❤️

Wow! Kos dere[emoji813]️

Det skal vi uten tvil:smiley-bounce012 Mannen ble supergira av testen min i går så fikk lagt inn noen aksjer i går kveld:p denne testen er mye klarere så håper han blir enda mer gira når han får se denne når han kommer hjem fra jobb!:woot:

Ordna seg her[emoji16][emoji16][emoji16] fikk lagt inn en kjappis tiiidlig idag før vi dro på jobb!![emoji23][emoji23]

Ganske sikker på at jeg er i dpo land nå, tempen høy andre dag på rad. Legger jeg inn temp i FF i morgen, dukker krysset opp[emoji56] hadde da el onsdag og 2 dpo i dag[emoji294]️ vanligvis ville jeg ønsket at tiden skal flyy, men er jo advent så får prøve å kose meg og slappe av[emoji92] er kjemperedd for en real smell om tr dukker opp, da jeg har lite egg og dårlige egg ser det ut som. Gruer meg og håper det ikke ødelegger julen[emoji174]

Ganske sikker på at jeg er i dpo land nå, tempen høy andre dag på rad. Legger jeg inn temp i FF i morgen, dukker krysset opp[emoji56] hadde da el onsdag og 2 dpo i dag[emoji294]️ vanligvis ville jeg ønsket at tiden skal flyy, men er jo advent så får prøve å kose meg og slappe av[emoji92] er kjemperedd for en real smell om tr dukker opp, da jeg har lite egg og dårlige egg ser det ut som. Gruer meg og håper det ikke ødelegger julen[emoji174]
Håper det blir et lite julemirakel! Julen er jo tiden for magi og herlige øyeblikk [emoji7] (ja, jeg elsker julen [emoji18])
Krysser fingrene for deg!
Får du forresten noe hjelp til å prøve å bedre kvaliteten på eggene? Hvis du ikke har noe imot at jeg spør [emoji4] (må ikke svare altså)

Back
Topp