❤️❤️IKM UKE 51❤️❤️

Ja, sånn sett er monitoren grei! Den spør om tester fra CD9[emoji12]

Spennende altså!! Håper du får smiley! Tipper du gjør det med den strimmelen der[emoji5]

Jeg har vurdert å skaffe meg en sånn monitor, men får aldri surra meg til det.
Blir spennende for oss begge senere i dag da:)

I morgen starter jeg også å teste etter el...ENDELIG litt testing igjen[emoji23] CD12 i morgen, men regner med d går enda noen dager (kanskje en uke) før jeg får positiv test[emoji848] Men greit å ha noe å fylle dagene med så lenge[emoji12]

I morgen starter jeg også å teste etter el...ENDELIG litt testing igjen[emoji23] CD12 i morgen, men regner med d går enda noen dager (kanskje en uke) før jeg får positiv test[emoji848] Men greit å ha noe å fylle dagene med så lenge[emoji12]

Spennende dager i vente da[emoji1] Håper du får positiv test raskt[emoji120]

Spennende dager i vente da[emoji1] Håper du får positiv test raskt[emoji120]

Absolutt, og enda mer spennende for deg som snart er i dpo land allerede[emoji16] Gleder meg til å komme dit, mer spennende venting i den delen av syklusen[emoji85]

f35760e70ce297682fddb5160b46acc9.jpg

Positiv[emoji1] Testet ikke på ettermiddagen i går, så kan hende at den ble positiv i går. Men jeg tester til den er negativ igjen[emoji108] Åh jeg er så glad for at det ble en relativt kort syklus denne pp også[emoji1][emoji322]
Kos dere [emoji813]️

Absolutt, og enda mer spennende for deg som snart er i dpo land allerede[emoji16] Gleder meg til å komme dit, mer spennende venting i den delen av syklusen[emoji85]

Det har du jo rett i. Men dpodagene går alltid så tregt[emoji85] Håper det går litt fortere nå i førjulstiden. Er en del å drive med, så dagene går jo:)

Jeg har vurdert å skaffe meg en sånn monitor, men får aldri surra meg til det.
Blir spennende for oss begge senere i dag da:)

Jaaa[emoji5][emoji5][emoji5] jeg må egentlig tisse NÅ!! Men skal prøve å holde meg noen timer til! Ikke vært do siden kl.10 tror jeg, og ikke drukket noe heller!! Men vil vente så det får samlet seg opp mest mulig LH[emoji23][emoji23]

IMG_3227.JPG

Testet i dag igjen, MÅ strekene være like sterke for at testen skal regnes som positiv?:confused004

Nederste testen er fra i mårrest:)

Jaaa[emoji5][emoji5][emoji5] jeg må egentlig tisse NÅ!! Men skal prøve å holde meg noen timer til! Ikke vært do siden kl.10 tror jeg, og ikke drukket noe heller!! Men vil vente så det får samlet seg opp mest mulig LH[emoji23][emoji23]

Jeg skulle ønske jeg måtte på do nå, men jeg må vente litt til[emoji85] Oppdater oss med en gang du kommer deg på do da[emoji1][emoji28]

Jeg skulle ønske jeg måtte på do nå, men jeg må vente litt til[emoji85] Oppdater oss med en gang du kommer deg på do da[emoji1][emoji28]

Sure will DO[emoji23][emoji23]

Dagens
162ee3e40b6e470d56cef3da77a73c8d.jpg

Håper den blir sterkere ikveld. Monitor testene begynner også og bli sterkere. Mye murring de siste dagene også
3afd415c1afc772804b83cca6822bcef.jpg

Ingen smiley her, egentlig litt forventa! Men er på tur! Øverste fra igår, nederste nå[emoji5] så kanskje imorra[emoji5]

6ab29c2cc13f953a33fe621fa4105f2b.jpg

Håper på smiley i morgen [emoji813]️

Håper det! Den øverste testpinnen er fra morgenurin når jeg fikk positiv på ettermiddagen sist! Så er ikke langt igjen[emoji5]

a45f86feccae851de2b1c43479e7e1ff.jpg

Dagens er sterkere enn denne[emoji5]

Håper det! Den øverste testpinnen er fra morgenurin når jeg fikk positiv på ettermiddagen sist! Så er ikke langt igjen[emoji5]

a45f86feccae851de2b1c43479e7e1ff.jpg

Dagens er sterkere enn denne[emoji5]
Det er et godt tegn! Gleder meg til og teste på monitoren når jeg kommer hjem fra jobb [emoji74]

Det er et godt tegn! Gleder meg til og teste på monitoren når jeg kommer hjem fra jobb [emoji74]

[emoji1319][emoji1319][emoji1319] spent jeg å[emoji7][emoji7]

Back
Topp