SuperSussi
Gift med forumet
Fortsatt tr her også! Håper den snart er ferdig
Måtte tr dra sin vei og ikke komme tilbake på maaaange mnd!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fortsatt tr her også! Håper den snart er ferdig
Det må prøves her å [emoji23][emoji23]Spotter enda jeg også. Trodde jeg var ferdig forrige uke, men tydeligvis ikke. Nå har jeg bedt mannen om å stoppe det. For hver gang vi har samleie på slutten av tr så stopper det alltid
I følge appen så skal jeg ha EL om 11 dager så begynner vel å teste om 7 dager [emoji14]
Håper for oss begge!! [emoji813]red
Måtte tr dra sin vei og ikke komme tilbake på maaaange mnd!
Tusen takk!Jaaaaaa, såååå gode nyheter!! Velkommen tilbake!
Tusen takk!
Vi ligger helt likt i syklusen denne gangen også vi, ser jeg
Helt enig, utrolig behagelig å vite hva man har å forholde seg tilJa, det gjør vi! Takk og lov for stabile sykluser. Ha testedate framover vi da
Helt enig, utrolig behagelig å vite hva man har å forholde seg til
Testedate er moro! Skal du teste etter EL denne gangen?
Tror faktisk ikke jeg gidder det denne gangen.. Fikk det til greit sist, og EL var nok omtrent da jeg tror den er. Som tidligere nevnt; stabilitet er flott! Men blir spennende å følge med på din testing da (og alle andres såklart)Ja, jeg kommer nok til å gjøre det. Prøvde forrige pp, men fikk det ikke helt til. Men nå er jeg super motivert og klar for september baby!! Skal du?
Og forresten; jeg er også veldig motivert for septemberbaby! Har en av det slaget fra før, og det er helt supertJa, jeg kommer nok til å gjøre det. Prøvde forrige pp, men fikk det ikke helt til. Men nå er jeg super motivert og klar for september baby!! Skal du?
Tror faktisk ikke jeg gidder det denne gangen.. Fikk det til greit sist, og EL var nok omtrent da jeg tror den er. Som tidligere nevnt; stabilitet er flott! Men blir spennende å følge med på din testing da (og alle andres såklart)
I dag har jeg tatt blodprøve for å sjekke fertiliteten, deretter time hos gyn om ei uke. Får da status på hvordan ting står til! Veldig spent!
Spennende! Har gjort det samme
Har fått svar, eller hun sa at det så bra ut. Men skal ta noen prøver til. Skal be om og få svarene skriftlig.Spennende ja! Når får du svar?
Fy så seint det går den tiden i CD land. Er barre CD 6 i dag. UFFFF
Fy så seint det går den tiden i CD land. Er barre CD 6 i dag. UFFFF
Når begynner dere å prøve da?Så enig! CD5 her og er skikkelig utålmodig [emoji12]