❤️❤️IKM UKE 51❤️❤️

Ordentlig hardkjøret starter cd 10 :hilarious::cool05

Detaljer! Jeg begynte å spotte lørdag i 18 tiden, kom litt i do/på papiret ca kl 21. Blødde litt den natta men startet ikke ordentlig før søndag. Da er spørsmålet; var søndag CD1 eller CD2?[emoji851]

Detaljer! Jeg begynte å spotte lørdag i 18 tiden, kom litt i do/på papiret ca kl 21. Blødde litt den natta men startet ikke ordentlig før søndag. Da er spørsmålet; var søndag CD1 eller CD2?[emoji851]

Jeg ville regnet søndag[emoji5]

Jeg hadde regnet søndag som CD1. Selv spotter jeg alltid en til to dager før tr kommer og da regner jeg alltid den første dagen med ordentlig blødning som CD1.

Kan det være eggløsningsslim ?

To klumper seige men trekte seg ikkje inn i do papiret. Syntes dei var for seige ( turt) til eggløsning. Er det begynnelse på el slim ?

Kjenner jeg er så himla spent på syklusen min!! Dette er jo første syklusen siden Juli hvor jeg ikke går på noen hormoner eller er i forsøk! Letrozol ga meg positiv EL test på ettermiddag CD18 og morgen CD19 forrige syklus, men gikk jo på stor dose Progesteron etter innsett! Så veit ikke hvor mye det påvirker!! Begynt å kjenne litt småmurringer allerede, og er bare på CD8!

Monitoren vil ha første test imorra, men vet ikke om jeg orker en syklus med masse testing! Tenkte egentlig å bare ta noen få rundt CD16/17/18, men nå er jeg litt usikker[emoji12]

Back
Topp