❤️❤️IKM UKE 51❤️❤️

Bra du pakket med testene! Ellers kunne det blitt en ny dyr affære [emoji23][emoji108] Jeg holder motet oppe for deg til det motsatte er bevist[emoji173]️

Takk søta[emoji8]

Hei! Håper jeg legger ut riktig nå. Men jeg har en 28 dagers syklus, fikk TR 19 nov, og mannen var hjemme torsdag 30nov til søndag 3 Des kveld. Så skulle ha eggløsning der, men jeg temper ikke osv! På tirsdagen uken etter fikk jeg mensmurringer i 3 dager, som jeg KUN får rett før jeg får mensen, og bare dagen før gjerne. Denne uken har jeg vært veldig oppblåst, og veldig treg mage(alltid normal ellers). Jeg mener jeg hadde IkM igår, altså lørdag 16 men enda ingen tr og ingen antydning til det. Men testet negativt idag tidlig på sånn fsu test fra apoteket. Jeg tror ikke jeg er gravid altså, men er det noen som har opplevd lignende og vært gravide/fått pos test etter ikm? Jeg har en sånn vanvittig følelse på at jeg er det, men kan jo være ønsketenkning og:) Takk for alle svar!

Nå har mensen kommet her. Syklusene mine er visst litt kortere enn jeg har regnet med...

Hei! Håper jeg legger ut riktig nå. Men jeg har en 28 dagers syklus, fikk TR 19 nov, og mannen var hjemme torsdag 30nov til søndag 3 Des kveld. Så skulle ha eggløsning der, men jeg temper ikke osv! På tirsdagen uken etter fikk jeg mensmurringer i 3 dager, som jeg KUN får rett før jeg får mensen, og bare dagen før gjerne. Denne uken har jeg vært veldig oppblåst, og veldig treg mage(alltid normal ellers). Jeg mener jeg hadde IkM igår, altså lørdag 16 men enda ingen tr og ingen antydning til det. Men testet negativt idag tidlig på sånn fsu test fra apoteket. Jeg tror ikke jeg er gravid altså, men er det noen som har opplevd lignende og vært gravide/fått pos test etter ikm? Jeg har en sånn vanvittig følelse på at jeg er det, men kan jo være ønsketenkning og:) Takk for alle svar!

Magefølelse er alltid et godt tegn! Ellers vanskelig å si. Håper magefølelsen stemmer [emoji4] prøv å ta en tidlig test kanskje?

Magefølelse er alltid et godt tegn! Ellers vanskelig å si. Håper magefølelsen stemmer [emoji4] prøv å ta en tidlig test kanskje?
Ja er ikke det sånn tidlig test kanskje den fsu? Tror den het det. Jeg tenkte kanskje vente og se om tr kommer, og teste på onsdag hvis ikke? Har så ønske om en spire i magen til julaften, men dette er jo første pp så jeg regner ikke med at det klaffa. Men jeg klarer ikke la vær med tanke på de skikkelig murringene jeg hadde 3 dager for en uke siden, og veldig vondt i puppene som bare varte forrige helg så gikk det over! Er bare litt ekstra spennende pga julen :)

Anne![emoji173]️ Hvordan går det med deg?[emoji1] Åhh jeg håper så inderlig at det er en babystrek altså[emoji7]
Det går fint her:happy: lillegutt er allerede en uke gammel, amming sånn noenlunde på plass og vi koser oss :happy: det der må være babystrek altså! Håper alt står fint til med deg :Heartred

Det går fint her:happy: lillegutt er allerede en uke gammel, amming sånn noenlunde på plass og vi koser oss :happy: det der må være babystrek altså! Håper alt står fint til med deg :Heartred

Åhh så koseliiiig! Smiler![emoji7]
Gud så fort tiden har gått![emoji15] For meg hvertfall[emoji85]
Her er alt fint[emoji4] Håper på positiv digital så jeg klarer å tro på at det endelig har klaffet[emoji28]

Åhh så koseliiiig! Smiler![emoji7]
Gud så fort tiden har gått![emoji15] For meg hvertfall[emoji85]
Her er alt fint[emoji4] Håper på positiv digital så jeg klarer å tro på at det endelig har klaffet[emoji28]
Tiden på slutten gikk innmari sent, han kom 8dager over termin :p jeg håper med deg med den digitale, men tror nok den skal slå ut :D gleder meg til oppdatering!

Nå har mensen kommet her. Syklusene mine er visst litt kortere enn jeg har regnet med...

Æsj da[emoji20] lykke til med neste PP![emoji8]

Forrige svangerskap hadde jeg festeblødning fra ca 9 DPO til 11DPO.. og tydelig positiv RFSU tidligtest 12 DPO. og ellers et problemfritt svangerskap. Håpet ditt lever fremdeles:)
Takk :) godt med litt fornyet håp :)

Tempen holdt seg høy idag!! Uten alkoholpåvirkning slik den igår var!! Men har våkna og sovna en del ganger i løpet av natta, gjør nesten alltid det før ny arbeidsperiode! Så veit ikke hvor mye jeg kan stole på den[emoji85] registrerte den som sleep deprived! Men litt spennende lell!!

2b228d9e922eecbeed54734bc7da25c9.png

Tempen holdt seg høy idag!! Uten alkoholpåvirkning slik den igår var!! Men har våkna og sovna en del ganger i løpet av natta, gjør nesten alltid det før ny arbeidsperiode! Så veit ikke hvor mye jeg kan stole på den[emoji85] registrerte den som sleep deprived! Men litt spennende lell!!

2b228d9e922eecbeed54734bc7da25c9.png

Oiii! Når skal du teste? [emoji16][emoji16]

Veit ikke[emoji51][emoji51] nå skal jeg kjøre til Trondheim på jobb[emoji12]

Back
Topp