Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror dessverre ikke jeg ser noe på den. :/ Men det er enda veldig tidlig, så ikke mist håpet. [emoji4]
Tempen holdt seg høy idag!! Uten alkoholpåvirkning slik den igår var!! Men har våkna og sovna en del ganger i løpet av natta, gjør nesten alltid det før ny arbeidsperiode! Så veit ikke hvor mye jeg kan stole på den[emoji85] registrerte den som sleep deprived! Men litt spennende lell!!
Gratulerer så utrolig mye!!! [emoji173][emoji173][emoji1][emoji1][emoji1] Så fantastisk [emoji7][emoji7]
Ååå nå er jeg så glad at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg! Hele meg rister av glede!![emoji1]
Gratulerer så utrolig mye!!! [emoji173][emoji173][emoji1][emoji1][emoji1] Så fantastisk [emoji7][emoji7]
Det forstår jeg! Føler det samme [emoji7] Men det ER virkelig!! Du skal bli mamma [emoji173][emoji173][emoji173]Tuuuusen takk![emoji7] Ååå det føles helt uvirkelig!
Ååå nå er jeg så glad at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg! Hele meg rister av glede!![emoji1]
Det forstår jeg! Føler det samme [emoji7] Men det ER virkelig!! Du skal bli mamma [emoji173][emoji173][emoji173]
Gratulerer[emoji7][emoji7][emoji173]️[emoji173]️
Ja, tenk det!! [emoji1] (enda jeg har en fra før av da)Ja tenk på det! Vi skal bli mammaer[emoji173]️ Gledestårene bare renner og renner her[emoji1]
Ja, tenk det!! [emoji1] (enda jeg har en fra før av da)
Gleder meg til september allerede [emoji7]
Her er mine tester (alle jeg har tatt siden fredag[emoji56]), den digitale fra i dag[emoji4] sender masse babystøv til denne gruppen og håper vi blir mange flere gravide her innen julehelgen[emoji173]️[emoji92]
Samme her [emoji7][emoji1][emoji7][emoji1][emoji7]Ja jeg håper spiren klamrer seg fast frem til september[emoji1][emoji173]️[emoji173]️
Nydelig syn [emoji7] Gratulerer så mye!Her er mine tester (alle jeg har tatt siden fredag[emoji56]), den digitale fra i dag[emoji4] sender masse babystøv til denne gruppen og håper vi blir mange flere gravide her innen julehelgen[emoji173]️[emoji92]
Kanskje en svaaak strek?
Tror jeg ser noe svakt [emoji4]
Jeg ser noe der..! Spennende