❤️❤️IKM UKE 51❤️❤️

Fin stigning[emoji7]

Det er godt å høre du si det[emoji1] Jeg ser det jo godt selv, men det er liksom ikke så lett og tro på det. Spesielt når man har prøvd en stund. Så på testen igjen nå etter den hadde tørket.
218e590b5b8bf27153c6beb7ac3a111c.heic

Tanken på at det kan være skygge blir mer og mer borte nå altså. Men tillater ikke meg selv og juble helt enda[emoji28]

Det er godt å høre du si det[emoji1] Jeg ser det jo godt selv, men det er liksom ikke så lett og tro på det. Spesielt når man har prøvd en stund. Så på testen igjen nå etter den hadde tørket.

Tanken på at det kan være skygge blir mer og mer borte nå altså. Men tillater ikke meg selv og juble helt enda[emoji28]

Helt klart babystrek[emoji7] og skyggerstreker blir ofte svakere når den tørker![emoji1303]

Tror du det??[emoji1] Åh jeg håper så inderlig at du har rett! Nå sitter jeg å leker med tanken om når en digital eventuelt ville slått ut. Jeg har så lyst å få det "skriftlig" enn å tolke streker[emoji28]
Helt klart at det er altså [emoji7] Og jeg tror definitivt at en digital hadde slått ut nå [emoji1][emoji1]

Kanskje jeg prøver babyplan sin digitale i morgen:) Tar en strimmel først og ser hvordan den er. Så får vi se om det blir digital i morgen eller senere[emoji1][emoji256]
Lykke til med testingen!! [emoji7] Streken min var svakere enn din, likevel fikk jeg [emoji809] på digitalen [emoji1]

Gratulerer til alle gravide :) er jo snart hele gjengen :)

Har har jeg pakka til to døgn på jobb fra mandag-onsdag, og tester blir med![emoji85][emoji85] Men er mindre murringer idag enn igår, så er ikke så mye håp igjen føles det ut som[emoji20][emoji20]

Aiai for en fin test :love7

Har har jeg pakka til to døgn på jobb fra mandag-onsdag, og tester blir med![emoji85][emoji85] Men er mindre murringer idag enn igår, så er ikke så mye håp igjen føles det ut som[emoji20][emoji20]
Murringer kan komme og gå [emoji173] Du har jo andre veldig gode tegn på ventespire [emoji173] Håper for deg! Gleder meg veldig til testene dine [emoji8]

Spotting nå i kveld... lyse rosa... hva skjer med kroppen liksom? Spotting 9 DPO? Argh... mistet ennå mer håpet nå :(

Murringer kan komme og gå [emoji173] Du har jo andre veldig gode tegn på ventespire [emoji173] Håper for deg! Gleder meg veldig til testene dine [emoji8]

Håper det stemmer[emoji173]️ men jeg er hvertfall forberedt på negativ test! Selvom jeg selvfølgelig kommer til å bli skuffa![emoji57]

Bra du pakket med testene! Ellers kunne det blitt en ny dyr affære [emoji23][emoji108] Jeg holder motet oppe for deg til det motsatte er bevist[emoji173]️

Back
Topp