Spero
Glad i forumet
Med en på 16 mnd i hus er jeg redd det ikke er et alternativ [emoji23]Da er det bare å slappe av da[emoji1][emoji108]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Med en på 16 mnd i hus er jeg redd det ikke er et alternativ [emoji23]Da er det bare å slappe av da[emoji1][emoji108]
Med en på 16 mnd i hus er jeg redd det ikke er et alternativ [emoji23]
Hehe, ja, men heldigvis har mannen fri i morgen så da får jeg avlastning da også. Til uka får jeg bare sove når jeg kan [emoji1] Kommer til å sovne med nesa ned i ribba neste helg [emoji23][emoji23]Åh nei da blir det verre[emoji28][emoji85]
Hehe, ja, men heldigvis har mannen fri i morgen så da får jeg avlastning da også. Til uka får jeg bare sove når jeg kan [emoji1] Kommer til å sovne med nesa ned i ribba neste helg [emoji23][emoji23]
Kanskje vi skal gå til innkjøp av en "fin" joggebukse? [emoji23] Med en litt fin topp er vel mye gjort? [emoji13] Uff. Jeg aner virkelig ikke hvordan det skal gå! Vi skal i tillegg skjule dette svangerskapet så lenge som vi kan [emoji18] Blir spennende dette! [emoji1][emoji1][emoji1]Godt mannen har fri da Du får nyte det[emoji1]
Haha uff ja da er vi to[emoji23] Stappa mett av julemat og dessert da kan jeg tenke meg at vi blir trøtte[emoji28] Joggebuksa og sofan kommer til å skrike etter meg den helga der[emoji28]
Kanskje vi skal gå til innkjøp av en "fin" joggebukse? [emoji23] Med en litt fin topp er vel mye gjort? [emoji13] Uff. Jeg aner virkelig ikke hvordan det skal gå! Vi skal i tillegg skjule dette svangerskapet så lenge som vi kan [emoji18] Blir spennende dette! [emoji1][emoji1][emoji1]
Jeg måtte bare ta en test til i kveld jeg. Er så kvalm i bølger og utrolig trøtt[emoji85] Ser fargen mye bedre irl enn på bilde[emoji7] Det måå da være en ekte strek??![emoji15] Tørr liksom ikke juble før jeg er 100% sikker[emoji85]
Ser da veldig ekte ut i mine øyne
Det må finnes [emoji7] Hadde vært så deilig å ha en sånn på julaften [emoji7]Haha ååå det hadde jo vært gull! En pen-pysj![emoji7] Det må jo finnes??[emoji1]
Ja det er jo kjempe spennende! Også veldig vanskelig kan jeg se for meg. Holde noe så stort hemmelig [emoji15]
Nydelig babystrek [emoji7][emoji7][emoji7][emoji7][emoji7]
Jeg måtte bare ta en test til i kveld jeg. Er så kvalm i bølger og utrolig trøtt[emoji85] Ser fargen mye bedre irl enn på bilde[emoji7] Det måå da være en ekte strek??![emoji15] Tørr liksom ikke juble før jeg er 100% sikker[emoji85]
Nydelig babystrek [emoji7][emoji7][emoji7][emoji7][emoji7]
Jeg lurer på når en digital ville slått ut. (Om streker en ekte da) Jeg har en babyplan digital og en cb digital liggende[emoji85]
Den fra 10 dpo slo hvertfall ut på digital, men prøvde ikke noe tidligere med digital heller[emoji4] Så har du noe å sammenligne med hvertfal[emoji6]
(Bilde fra 2015)
Tusen takk[emoji1] Da prøver jeg en tidligtest igjen i morgen tidlig, så ser jeg hvordan den er[emoji106] Knall å ha noe man kan sammenligne med[emoji1]
Masse lykke til med testing i morgen[emoji16] Håper du kan ta en digital som også viser positiv[emoji5]
(Ta med i beregningen at dette ikke er tidligtestene forresten[emoji51])
Denne må jo bare være ekte! [emoji16] Hvisker gratulerer. [emoji4]
Denne må jo bare være ekte! [emoji16] Hvisker gratulerer. [emoji4]
SkjønnerSå bra du fikk svar[emoji5] er mange som ikke starter rett på ivf/icsi! Vi gjorde det fordi grunnen hos oss er mannlig faktor! Da er det lite vits i å prøve andre hormoner først.. jeg f.eks har EL av meg selv og ingen unormaliteter på mine prøver! Da er det ikke vits å prøve ting som påvirker min kropp og ikke mannens[emoji5]