Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt å høre at du hadde en morsom kveld!
Alkoholen kan jo ha påvirket tempen noe.
Vil tro den har påvirket ganske mye[emoji85][emoji85] så den går nok litt ned imorra vil jeg tro[emoji12]
Ja det gjør den nok
Håper formen din er bra i dag da[emoji1]
Negativ g test idag, og tempen øker ikke. Tror ikke det har klaffet denne PP. :/
Dagens test er en smule sterkere enn i går altså! Så jeg lever fortsatt i håpet[emoji1][emoji256]
Æsj da[emoji57] hvor mange dpo??
Ser dårlig ut for jeg har ruset meg godt i kveld.Huff men hadde vert kjekkere med 2 flotte streker.
Lei meg pga vart ingen julegave som jeg ville ha. Håper 15 jan blir no av.
Hvisker gratulerer jeg[emoji173]️ er vel ikke tidligtest dette, så ikke rart den er svak så tidlig.
Dagens test er en smule sterkere enn i går altså! Så jeg lever fortsatt i håpet[emoji1][emoji256]
Fiiin strek[emoji7][emoji7]
Åå jeg håper du har rett[emoji1]
Jeg har opplevd skygger på disse tidligere, men da var de ikke så sterke. Håper det er en liten spire som klamrer seg fast og ikke en skyggestrek[emoji256]
Håper den blir sterkere[emoji7][emoji7] skygger er noe drit! Synes den er litt for klar for å være skygge, men litt vanskelig å se fargen ennå!
Skjønner det.. ble ikke noe julegave her heller
Fin fin strek
Fiiin strek [emoji7]
Jeg er idag 10 dpo og har sovet i 12 timer sammenlagt. Fortsatt stup trøtt. Hvordan skal dette gå liksom? [emoji23][emoji23]