❤️❤️IKM UKE 51❤️❤️

Gratulerer til alle som har fått 2 flotte streker.

Barre sett meg opp på at heksa er kommen. Men den er ikkje kommen. Alt håp er ute pga kan ikkje få positiv 2 ganger på ein prøveperiode.

Så her blir det vin kveld hos nabo.
Dumt at det ble sånn. Kos deg masse med vinen. [emoji4]

Idag murrer det så ekstreemt og har skikkelig vondt i korsryggen! Veit at murringene kan være progesterontilskuddet, men jeg tar jo bare halv dose av hva jeg har brukt før! Og er så himla trøtt!! Igår sovna jeg på sofaen på ettermiddagen, og idag i bilen hjem fra Sverige! Jeg sovner aldri i bil[emoji85][emoji85] uff, jeg lurer sikkert bare meg selv!! Men får jo så forventninger!! Men har ikke fått festesmertene jeg fikk sist jeg ble gravid! Sist kom de 7 dpo, og idag er jeg 8/9 dpo[emoji57][emoji57]

Idag murrer det så ekstreemt og har skikkelig vondt i korsryggen! Veit at murringene kan være progesterontilskuddet, men jeg tar jo bare halv dose av hva jeg har brukt før! Og er så himla trøtt!! Igår sovna jeg på sofaen på ettermiddagen, og idag i bilen hjem fra Sverige! Jeg sovner aldri i bil[emoji85][emoji85] uff, jeg lurer sikkert bare meg selv!! Men får jo så forventninger!! Men har ikke fått festesmertene jeg fikk sist jeg ble gravid! Sist kom de 7 dpo, og idag er jeg 8/9 dpo[emoji57][emoji57]
Spennede symptomer!! [emoji1][emoji1] Ååå, gleder meg til test [emoji122][emoji122][emoji122][emoji122]

Spennede symptomer!! [emoji1][emoji1] Ååå, gleder meg til test [emoji122][emoji122][emoji122][emoji122]

Ja, er ganske typiske gravidsymptomer!! Og nipplene kan jeg ikke komme nær engang!! Spørs hvor lenge jeg klarer å holde meg med testing altså!!! Men vil helst ikke ta test før tidligst 11 dpo[emoji57][emoji57]

Ååå så spennende!! Du er jammen meg sterk som klarer å la vær og teste! [emoji120] Jeg gleder meg såå til å se test fra deg[emoji1]

Ååå så spennende!! Du er jammen meg sterk som klarer å la vær og teste! [emoji120] Jeg gleder meg såå til å se test fra deg[emoji1]

Jeg gruer meg til test!!! Mannen vil at vi skal ta en pils på lokale kroa idag, så bør vel kanskje ta en test! Men jeg vet også at en pils så tidlig ikke er farlig! Mest sannsynlig så er det for tidlig for strek uansett, og med 3,5 år prøving bak meg så lever jeg som normalt frem til testen er positiv!

Jeg gruer meg til test!!! Mannen vil at vi skal ta en pils på lokale kroa idag, så bør vel kanskje ta en test! Men jeg vet også at en pils så tidlig ikke er farlig! Mest sannsynlig så er det for tidlig for strek uansett, og med 3,5 år prøving bak meg så lever jeg som normalt frem til testen er positiv!

En pils vil nok ikke gjøre noe skade så tidlig!:) Kos dere i kveld[emoji1] Tar du test i morgen da?[emoji1] Eller venter du litt til?

Er 9/10 dpo imorra, så ser helst at jeg klarer å holde meg til tidligst mandag[emoji12] er FF som mener jeg er 10 imorra, jeg tror 9[emoji12] men får se imorra! Og ser ann tempen! Men den kan jo kanskje gå litt opp om jeg tar en pils eller to.. hadde et skikkelig dropp idag! Haff, jeg er så usikker[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]

Er 9/10 dpo imorra, så ser helst at jeg klarer å holde meg til tidligst mandag[emoji12] er FF som mener jeg er 10 imorra, jeg tror 9[emoji12] men får se imorra! Og ser ann tempen! Men den kan jo kanskje gå litt opp om jeg tar en pils eller to.. hadde et skikkelig dropp idag! Haff, jeg er så usikker[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]

Det skal jammen ikke være enkelt[emoji28]
Ja mener jeg har hørt at tempen kan være litt annerledes om man drikker alkohol.
Du får holde oss oppdatert på hva som skjer i morgen da[emoji1]

Det skal jammen ikke være enkelt[emoji28]
Ja mener jeg har hørt at tempen kan være litt annerledes om man drikker alkohol.
Du får holde oss oppdatert på hva som skjer i morgen da[emoji1]

Ja, tempen kan gå litt opp om man drikker! Men blir ikke mye på meg, for jeg er stuptrøtt allerede[emoji23][emoji23] skal oppdatere vettu[emoji16][emoji16]

Fine symptomer :D

Fine symptomer :D

Ja, nesten skummelt for det øker forventningene mine!! Og sannsynligheten for at vi får det til på egenhånd er liten, men drømmen er så stor[emoji173]️

Ja, nesten skummelt for det øker forventningene mine!! Og sannsynligheten for at vi får det til på egenhånd er liten, men drømmen er så stor[emoji173]️
Er det første barnet? Driver dere med IVF?
Det hadde jo vært utrolig gøy om dere hadde fått det til selv da :D

Er det første barnet? Driver dere med IVF?
Det hadde jo vært utrolig gøy om dere hadde fått det til selv da :D

Første barnet ja, er i PP42! Prøvd i 3 år og 7 mnd, og hatt 5 prøverørsforsøk i 2017![emoji57][emoji57] hadde en MA i juni! Nå har vi ikke nytt forsøk før slutten på Januar og prøver selv! Så hadde en drøm som gikk i oppfyllelse om vi faktisk fikk det til selv[emoji173]️

Første barnet ja, er i PP42! Prøvd i 3 år og 7 mnd, og hatt 5 prøverørsforsøk i 2017![emoji57][emoji57] hadde en MA i juni! Nå har vi ikke nytt forsøk før slutten på Januar og prøver selv! Så hadde en drøm som gikk i oppfyllelse om vi faktisk fikk det til selv[emoji173]️
Oi det står det respekt av å holde på så lenge :) vi har holdt på et år nå i januar og har hatt 2 SAer på veien.. :( hvor lenge prøvde dere på egen hånd før dere startet med IVF? :)

Oi det står det respekt av å holde på så lenge :) vi har holdt på et år nå i januar og har hatt 2 SAer på veien.. :( hvor lenge prøvde dere på egen hånd før dere startet med IVF? :)

Vi ventet altfor lenge før vi søkte om hjelp, det gikk 2,5 år! Hadde vi visst hvor mange forsøk vi måtte ha, så hadde vi søkt hjelp leeenge før!! Men vi planla bryllup og ville bli ferdig med det først![emoji57] jeg tenker at dere burde tenke på å søke utredning! Vi tok det privat for å slippe ventekøer.. kosta 5000, men vi ble ferdige på under to mnd, og gikk rett på forsøk når ba om å bli henvist til det offentlige (St.Olavs med korte ventekøer, men vi måtte vente en syklus pga jula ifjor)! Andre steder har flere måneder ventetid![emoji57][emoji57]

276f74bf45a9e4c49578dbdbf24614cf.heic
5393f313569622e453504ce7c7fa539c.png

Jeg fikk denne i dag[emoji256] Krysser fingrene for at denne streken blir sterkere ila de neste dagene! Men jeg har sett en stigning fra onsdag. Jeg trodde at det var skygge siden det var såpass tidlig, men når jeg vridde og vendte på den med lommelykta på tlf lysende på så så jeg antydning til strek[emoji28] Torsdag testet jeg ikke, men i går fikk jeg en hakke sterkere strek en jeg hadde onsdag. I dag kom streken opp med en gang[emoji120] Gleder meg allerede til å teste i morgen kjenner jeg!

Å dette blir spennende!![emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Gratulerer til alle som har fått 2 flotte streker.

Barre sett meg opp på at heksa er kommen. Men den er ikkje kommen. Alt håp er ute pga kan ikkje få positiv 2 ganger på ein prøveperiode.

Så her blir det vin kveld hos nabo.

Ånei.. sender deg gode klemmer, men jeg håper fortsatt de deg

Når blir det testing?[emoji173]️[emoji173]️

Back
Topp