Ja, det er jo betryggende. [emoji4]Såpass! Da har du i alle fall god stigning HCG som er kjempebra[emoji2]
Hjelp, kanskje vi får to! sa mannen. [emoji87]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er jo betryggende. [emoji4]Såpass! Da har du i alle fall god stigning HCG som er kjempebra[emoji2]
Fantastisk gratulererI de sene kvalme nattestider hvor jeg på ingen måte får sove, fikk jeg disse [emoji7]
Hcg stiger fort [emoji33] Men herregud, natt til 9 dpo sitter jeg med positiv digital! [emoji7] Det er helt uvirkelig!!!!
Ny pp og nye muligheter [emoji3]
Måtte det komme mange fine julegaver i form av positive tester i uke 51!
Nick - PP - B? - EL - IKM
Jeg hadde ingen symptomer før positiv test forrige gang, så man kan godt være gravid selv om man ikke merker noe
I de sene kvalme nattestider hvor jeg på ingen måte får sove, fikk jeg disse [emoji7]
Hcg stiger fort [emoji33] Men herregud, natt til 9 dpo sitter jeg med positiv digital! [emoji7] Det er helt uvirkelig!!!!
Hold håpet oppe! Sist mai var jeg helt sikker på at alt håp var ute fordi jeg ikke hadde noen skikkelige symptomer. Viste seg at det var å ta sorgene på forskudd, helt unødvendig. Lillegutt kom i januarBegynner å teste for tidlig og da svinner håpet for tidlig... ingen ting 8 DPO... Og da kjenne jo jeg at alt håp er ute. Selv om det er alt for tidlig..
I de sene kvalme nattestider hvor jeg på ingen måte får sove, fikk jeg disse [emoji7]
Begynner å teste for tidlig og da svinner håpet for tidlig... ingen ting 8 DPO... Og da kjenne jo jeg at alt håp er ute. Selv om det er alt for tidlig..
Bilder tatt etter 3 min[emoji85]
September blir det selvfølgelig I følge ff er det 31.august, men de regner jo annerledes enn i Norge [emoji4]Så gøy!
Blir i starten av september for min del isåfall krysser fingrene
Tusen takk [emoji173]Gratulerer [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Tusen takk [emoji173]Gratulerer[emoji1][emoji173]️
Tusen takk [emoji173] Det er helt uvirkelig!Gratulerer så mye! Fantastisk!
Tusen takk [emoji173]Fantastisk gratulerer
Tusen takk [emoji173] Ja, veldig morsomt!! [emoji1]Fantastisk!! Så gøy! Gratulerer
Tusen takk! [emoji173] Haha, den tanken har streifet meg også [emoji18] Var mye hcg ved forrige svangerskapet også. Fikk 3+ på digitalen når jeg knapt nok hadde kommet til uke 5 [emoji13] Steg fra, hva da? 75 til 75.000 på en liten uke eller noe? Alle trodde jeg bar på tvillinger, men var bare en liten fighter - heldigvis [emoji123][emoji23]Oj!!![emoji7][emoji7] Gratulerer så mye[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ det er tidlig for digital!! Kanskje du får twins[emoji16][emoji16]
September blir det selvfølgelig I følge ff er det 31.august, men de regner jo annerledes enn i Norge [emoji4]