❤️❤️IKM UKE 51❤️❤️

998af6422d4a32b4f29e6f8386dd93a4.jpg

Var sikker på at jeg hadde tester med ukesindikator, så det var litt skuff. [emoji14] Men veldig fornøyd likevel da. [emoji6]
Gratulerer :D

Så gøy at det er så mange gravide :)

Syns det begynner bli mange symtomer her og, så hvis ikke jeg er gravid denne pp:n så skjønner ikke jeg :eek::p Har i noen dager nå hatt vonde bryster, litt sånn seig og tykk utflod og siden igår har det vært akkurat som att jeg blitt kjørt over av tog :wtf: men er bære 5 dpo :bored: så skal vente til mandag hvertfall.

Flere som har masse symtomer? :D

Jeg føler ikke jeg har noen symptomer :( Men krysser fingrene for at det er noe der fordet :love017

I de sene kvalme nattestider hvor jeg på ingen måte får sove, fikk jeg disse [emoji7]
8c2eaf4c567954810f33a9427efc7026.jpg

Hcg stiger fort [emoji33] Men herregud, natt til 9 dpo sitter jeg med positiv digital! [emoji7] Det er helt uvirkelig!!!!
Wow, gratulerer <3. Blir det graviditet i julegave til alle i ikm-gruppa tro? :D

Syns det begynner bli mange symtomer her og, så hvis ikke jeg er gravid denne pp:n så skjønner ikke jeg :eek::p Har i noen dager nå hatt vonde bryster, litt sånn seig og tykk utflod og siden igår har det vært akkurat som att jeg blitt kjørt over av tog :wtf: men er bære 5 dpo :bored: så skal vente til mandag hvertfall.

Flere som har masse symtomer? :D

Akkurat samme symptomer vi to [emoji16] jeg er også 5/6 dpo! Herlig, håper det er spire på gang for oss begge! [emoji16][emoji173]️

Tok en digital med ukesindikstor på 11 eller 12dpo, og fikk 2-3 uker. :o Rimelig sikker på el ikke kan ha vært før, men hcg produksjonen er vel veldig forskjellig fra person til person. :)

Back
Topp