Gratulerer
Var sikker på at jeg hadde tester med ukesindikator, så det var litt skuff. [emoji14] Men veldig fornøyd likevel da. [emoji6]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer
Var sikker på at jeg hadde tester med ukesindikator, så det var litt skuff. [emoji14] Men veldig fornøyd likevel da. [emoji6]
Den var finBilder tatt etter 3 min[emoji85]
Ja, det er kjempegøy! Men håper det er plass til resten av oss ogsåSå gøy at det er så mange gravide
Ja, vi kommer etter hele gjengenJa, det er kjempegøy! Men håper det er plass til resten av oss også
Syns det begynner bli mange symtomer her og, så hvis ikke jeg er gravid denne pp:n så skjønner ikke jeg Har i noen dager nå hatt vonde bryster, litt sånn seig og tykk utflod og siden igår har det vært akkurat som att jeg blitt kjørt over av tog men er bære 5 dpo så skal vente til mandag hvertfall.
Flere som har masse symtomer?
Gratulerer!
Gratulerer
Gratulerer
Så gøy! Gratulerer så mye! Fine streker! Hvor mange dpo?Bilder tatt etter 3 min[emoji85]
Jeg føler ikke jeg har noen symptomer Men krysser fingrene for at det er noe der fordet
Wow, gratulerer <3. Blir det graviditet i julegave til alle i ikm-gruppa tro?I de sene kvalme nattestider hvor jeg på ingen måte får sove, fikk jeg disse [emoji7]
Hcg stiger fort [emoji33] Men herregud, natt til 9 dpo sitter jeg med positiv digital! [emoji7] Det er helt uvirkelig!!!!
Tusen takk! Jeg er helt i sjokk [emoji173]Wow, gratulerer <3. Blir det graviditet i julegave til alle i ikm-gruppa tro?
Så gøy!Tusen takk! Jeg er helt i sjokk [emoji173]
Håper virkelig at vi bare kan flytte hele ikm gruppa inn på august [emoji7]
Syns det begynner bli mange symtomer her og, så hvis ikke jeg er gravid denne pp:n så skjønner ikke jeg Har i noen dager nå hatt vonde bryster, litt sånn seig og tykk utflod og siden igår har det vært akkurat som att jeg blitt kjørt over av tog men er bære 5 dpo så skal vente til mandag hvertfall.
Flere som har masse symtomer?
Så gøy! Gratulerer så mye! Fine streker! Hvor mange dpo?
I de sene kvalme nattestider hvor jeg på ingen måte får sove, fikk jeg disse [emoji7]
Hcg stiger fort [emoji33] Men herregud, natt til 9 dpo sitter jeg med positiv digital! [emoji7] Det er helt uvirkelig!!!!
I de sene kvalme nattestider hvor jeg på ingen måte får sove, fikk jeg disse [emoji7]
Tok en digital med ukesindikstor på 11 eller 12dpo, og fikk 2-3 uker. Rimelig sikker på el ikke kan ha vært før, men hcg produksjonen er vel veldig forskjellig fra person til person.