Hurra! Gratulerer
Var sikker på at jeg hadde tester med ukesindikator, så det var litt skuff. [emoji14] Men veldig fornøyd likevel da. [emoji6]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra! Gratulerer
Var sikker på at jeg hadde tester med ukesindikator, så det var litt skuff. [emoji14] Men veldig fornøyd likevel da. [emoji6]
Tidlig enda da jeg skal holde meg til i morgen nå...7 DPO og negativ
10 dpo idag.. Helt bleda er det noe håp? Ikm 20.12
Temp opp igjen idag[emoji16][emoji16] og ingen testing foreløpig på meg[emoji16][emoji16]
Du er flink! Fin temp[emoji4] når skal du teste?
Ååå[emoji1] Gratulereeer[emoji322]
Gratulerer!! [emoji2]
Gratulerer!![emoji4]
Gratulerer[emoji173]️
Gratulerer [emoji16][emoji173]️ så herlig at folk begynner å få positive tester her inne. Får holde motet oppe, bare 5 dpo her [emoji16]
Hurra! Gratulerer
Takk alle sammen, dere er så gode! [emoji1] [emoji173] Håper enda flere slår følge snart!Gratulerer
Jeg ser noe der! [emoji1] Og enda god tid på å bli sterkere. Krysser fingrene![emoji4]9 dpo i dag, og fikk denne. Endelig fikk jeg...skygge? [emoji33]
Forhåpentligvis ikke før onsdag ettermiddag[emoji5]
Ikke før onsdag?! Du er sterk om du klarer det![emoji23]
Gratulerer!
9 dpo i dag, og fikk denne. Endelig fikk jeg...skygge? [emoji33]
Gratulerer
5 dpo og har rare stikkinger i puppene. Men første runde med WY, noen som har hatt det? I tillegg mye mer utflod som er mye tykkere enn vanlig. Tenker det må være WY altså. det kan jo være starten på noe, men tørr ikke ha for høye forhåpninger.