❤️❤️IKM UKE 51❤️❤️

998af6422d4a32b4f29e6f8386dd93a4.jpg

Var sikker på at jeg hadde tester med ukesindikator, så det var litt skuff. [emoji14] Men veldig fornøyd likevel da. [emoji6]
Hurra! Gratulerer:)

Temp opp igjen idag[emoji16][emoji16] og ingen testing foreløpig på meg[emoji16][emoji16]

e9af4e4d51bdb3ec5718e43e8cb3523a.png

Ååå[emoji1]❣️ Gratulereeer[emoji322]

Gratulerer!! [emoji2]

Gratulerer!![emoji4]

Gratulerer[emoji173]️

Gratulerer [emoji16][emoji173]️ så herlig at folk begynner å få positive tester her inne. Får holde motet oppe, bare 5 dpo her [emoji16]

Hurra! Gratulerer:)

Takk alle sammen, dere er så gode! [emoji1] [emoji173] Håper enda flere slår følge snart! :)

Ikke før onsdag?! Du er sterk om du klarer det![emoji23]

Hehe, det er bare forhåpentligvis[emoji23][emoji23] men ingen testetrang ennå hvertfall og helga skal gå fint![emoji12]

8 dpo idag (krangler fortsatt med ff om den der) og selvfølgelig ble det en test [emoji87] Mulig en skyggestrek på gang her
4a0933bb1afb82a914c101e82dbb27c3.jpg

Har en del murringer i korsryggen, småkvalm av og til. Tannkremen smakte rart idag, jeg er oppblåst og helt vill etter alt som er søtt!! [emoji85] Sjokolademelk, sjokolade, julekaker... Alt! Og oppblåst da. Men det igjen kan jo komme av søtsakene [emoji18]

5 dpo og har rare stikkinger i puppene. Men første runde med WY, noen som har hatt det? I tillegg mye mer utflod som er mye tykkere enn vanlig. Tenker det må være WY altså. det kan jo være starten på noe, men tørr ikke ha for høye forhåpninger.

5 dpo og har rare stikkinger i puppene. Men første runde med WY, noen som har hatt det? I tillegg mye mer utflod som er mye tykkere enn vanlig. Tenker det må være WY altså. det kan jo være starten på noe, men tørr ikke ha for høye forhåpninger.

Kan være WY ja, er jo progesteron[emoji5] men kan uansett være starten på noe[emoji7][emoji7][emoji7]

Back
Topp