Så flink du er![emoji1]
Synes jeg også[emoji23][emoji56]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så flink du er![emoji1]
Heier fortsatt på deg jeg! Er du mange dpo nå?
Nei, var jo ikke sånn det skulle gå. Ingen sjanse for at det bare er utvannet urin feks?
Tempen går litt opp og ned, ikke noe negativt at den varierer litt[emoji4] har sett mange gravid-grafer på FF som varierer slik som din! Tror det må mer til for at det anses som en «festedip», men selv de med store fall i temp er ikke nødvendigvis gravide heller[emoji41]
Kvalmen ga seg heldigvis utover dagen!! Bank i bordet!! Omgangssyke er uaktuelt!! Kanskje litt tidlig om en evt spire gir kvalme tror jeg[emoji12] lurte litt på festedipp, men er ikke festedipp enda mer nedgang i tempen!?
Så bra! Omgangssyke er meget upassende på denne tiden! Jo godt mulig det altså. Men forrige gang jeg ble gravid hadde jeg et drop på 0.2grader 6dpo, ellers lå den stabilt oppe.
Dere tester så tidlig, haha
Jeg begynner ikke før 10 dpo vanligvis, men denne ganger har jeg bestemt meg for at jeg SKAL holde meg til IKM, kanskje dagen før
Blir spennende å se imorra! Temping har gjort det enklere å legge seg om kvelden, for man vil sove og tempe på nytt[emoji23][emoji23] er egentlig nattugle til tuuusen!![emoji23][emoji23]
Kjekt å tilbakestille døgnrytmen litt, som en forberedelse. Her har jeg stått opp kl 5 hver morgen siden jeg fikk barn[emoji41]
Oh loord, da hadde jeg sliiiti!! Har heldigvis en mann som våkner grytidlig på morgenen uansett om han jobber eller har fri, så han kan få stå opp tidlig når vi får barn[emoji12]
9 el 10 dpo.
Legger meg 21 hver kveld, så har gått overraskende greit[emoji4]
Håpet er ikke ute helt enda!
Velkommen inn, og del gjerne bilder. [emoji16] Vi liker å lete etter streker. [emoji16]Hiver meg inn her! Ikm 21.12.. og dermed 7 DPO i dag. Har til og med testa(med utvanna urin) men syns kanskje Hehe ser aaaantydning til strek??? Lov å håpe. Skikkelig testetøs med andre ord, testa ca veldig positivt 12 DPO forrige gang, så må kanskje holde meg litt fram til da... 1 pp, så belager meg på at det kan gå litt tid ennå, selv om første satt fra første pp... gøy å følge med dere andre! Håper på mange positive tester!!
Hiver meg inn her! Ikm 21.12.. og dermed 7 DPO i dag. Har til og med testa(med utvanna urin) men syns kanskje Hehe ser aaaantydning til strek??? Lov å håpe. Skikkelig testetøs med andre ord, testa ca veldig positivt 12 DPO forrige gang, så må kanskje holde meg litt fram til da... 1 pp, så belager meg på at det kan gå litt tid ennå, selv om første satt fra første pp... gøy å følge med dere andre! Håper på mange positive tester!!