❤️❤️IKM UKE 51❤️❤️

Idag har jeg kommet til 6/7 dpo, tempen gikk litt ned idag! Er jo godt over coverline, så håper ikke det er negativt! Hadde en ekstremt stressende dag igår! Dro til Trondheim kl.06.30 og kom hjem midnatt, så idag er jeg dødssliten! Fikk gjort mer igår enn den siste måneden tilsammen[emoji23] vært sykemeldt hele høsten og laangt nede! Mannen lå med omgangssyke igår, og jeg er kvalm idag! Håper jeg er kvalm fordi jeg er sliten etter igår, og at han ikke har smitta meg!![emoji85][emoji85][emoji85]

Så herlig at det begynner å komme positive tester her inne! Jeg har heldigvis ingen kløe i testefingrene ennå! Takk og lov[emoji12][emoji12]

280b484ae639365461c7b48e46e4512f.png

Hei dere! Nå lurer jeg litt her :wideyed: Selv om jeg har to barn fra før, er det så lenge siden at dette med festeblødning og sånn kan jeg ikke huske noe om. I går følte jeg at det kom bittebittebittelitt rosa på papiret under et dobesøk (knapt synlig). Men så ble det ikke noe mer. Akkurat nå i dag var det litt mer, men nå var det både rosa og lysebrunt. Jeg pleier aldri å spotte sånn "i tide og utide" så dette er litt uvanlig til meg å være. Er det noen sjans for at dette kan være en festeblødning, eller skal den alltid være helt rosa? Noen som vet? :shy: Er 7 dpo i dag...

Idag har jeg kommet til 6/7 dpo, tempen gikk litt ned idag! Er jo godt over coverline, så håper ikke det er negativt! Hadde en ekstremt stressende dag igår! Dro til Trondheim kl.06.30 og kom hjem midnatt, så idag er jeg dødssliten! Fikk gjort mer igår enn den siste måneden tilsammen[emoji23] vært sykemeldt hele høsten og laangt nede! Mannen lå med omgangssyke igår, og jeg er kvalm idag! Håper jeg er kvalm fordi jeg er sliten etter igår, og at han ikke har smitta meg!![emoji85][emoji85][emoji85]

Så herlig at det begynner å komme positive tester her inne! Jeg har heldigvis ingen kløe i testefingrene ennå! Takk og lov[emoji12][emoji12]

280b484ae639365461c7b48e46e4512f.png

Det høres travelt ut ja! [emoji87]
Håper kvalmen din bare er stress, eller en liten spire som tuller med deg? [emoji6] Og tempen er en festedip. ;)

Ble ingen fin positiv test i bursdagsgave til samboer i dag, men forventet ikke det da jeg er 6-7 dpo[emoji85] Får prøve igjen i morgen[emoji28] Kommer til å teste daglig jeg nå[emoji23]

Det høres travelt ut ja! [emoji87]
Håper kvalmen din bare er stress, eller en liten spire som tuller med deg? [emoji6] Og tempen er en festedip. ;)

Kvalmen ga seg heldigvis utover dagen!! Bank i bordet!! Omgangssyke er uaktuelt!! Kanskje litt tidlig om en evt spire gir kvalme tror jeg[emoji12] lurte litt på festedipp, men er ikke festedipp enda mer nedgang i tempen!?

Hah! 8 dpo i dag og klart å la være å teste[emoji85] men i morgen..hadde bestemt meg for å vente til lørdag, men tror ikke jeg klarer[emoji23]

Kvalmen ga seg heldigvis utover dagen!! Bank i bordet!! Omgangssyke er uaktuelt!! Kanskje litt tidlig om en evt spire gir kvalme tror jeg[emoji12] lurte litt på festedipp, men er ikke festedipp enda mer nedgang i tempen!?

Tempen går litt opp og ned, ikke noe negativt at den varierer litt[emoji4] har sett mange gravid-grafer på FF som varierer slik som din! Tror det må mer til for at det anses som en «festedip», men selv de med store fall i temp er ikke nødvendigvis gravide heller[emoji41]

Back
Topp