lusemus 71
Forumet er livet
Er 10 DPO i dag, ser dere det samme som meg??? [emoji44]
Detta blir baby strek.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er 10 DPO i dag, ser dere det samme som meg??? [emoji44]
Tydelig strek[emoji1][emoji1][emoji294]️
Håper og krysser. Kan ikkje gjere anna.
Når tenker du prøve deg på en digital?[emoji1]
Haha, må man så må man! Heldigvis finnes det forumer hvor vi gale kan samles og stirre på hverandres tester med like stor iver [emoji1]Vi har nok vært der mange av oss, iallefall jeg. [emoji23] Har vel begynt 5dpo på det verste. [emoji23]
Detta blir baby strek.
Ja, veldig godt å ha likesinnede å snakke med i disse tidene. [emoji16]Haha, må man så må man! Heldigvis finnes det forumer hvor vi gale kan samles og stirre på hverandres tester med like stor iver [emoji1]
Er det ikke bra tegn når streken kommer så tidlig? Mener jeg har hørt at exu ofte gir positiv test sent?Krysser fingrene for det! Har ikke klart å slippe ut gleden ennå, livredd for ny exu [emoji22][emoji173]️
Er 8 eller 9 dpo i dag. Er det for tidlig å teste? Har en test liggende, og er usikker på om det er vits i å svi av den
Nå tok jeg den selvfølgelig ikke tegn til strek. Trøster meg med at det er tidlig enda.Hvis du bare har en test ville jeg kanskje ventet til i morgen, men absolutt ikke umulig å teste positivt 8/9 dpo jeg testa positivt 8dpo.
Dere som har vært gravide før, når fikk dere positiv digital? Regner med det er litt optimistisk og prøve enda, men noen dager før IKM går vel kanskje?
Oi, det var raskt. Når hadde du positiv vanlig da?Fikk positiv digital 8dpo men hadde veldig raskt stigning i hcg
Jeg kom sent hjem i dag etter en lang julegave runde, så sjekket jeg postkassen. Der lå det en 10pakk med grtester[emoji106] Testetrangen kom jo såklart med en gang jeg åpnet denne for å legge de i hylla på badet, så jeg klarte ikke dy meg[emoji23] Åpnet pakken og måtte bare ta en test. Så kom det jammen meg opp en svak strek?? Flere som ser den, eller er det bare innbilning??[emoji15]
Det var tidlig da, men så gøy.Fikk positiv digital 8dpo men hadde veldig raskt stigning i hcg
Dere som har vært gravide før, når fikk dere positiv digital? Regner med det er litt optimistisk og prøve enda, men noen dager før IKM går vel kanskje?