❤️❤️IKM UKE 51❤️❤️

7926435c4f77f01d42ca7d98d2f80157.jpg

Er 10 DPO i dag, ser dere det samme som meg??? [emoji44]

Detta blir baby strek.

Jeg har vært småkvalm i to dager, og i dag på tredje kvalmedagen ble jeg en god del mer kvalm :-/ og senere på dagen begynte det å bytte på kvalme og murrende menssmerter - forsvant kvalmen kom smertene og forsvant smertene så kom kvalmen tilbake. Aldri kjent på dette før i syklusene - bortsett fra kun menssmertene selvfølgelig! Men aldri en uke før IKM :-O vet ikke om jeg skal tørre å være håpefull eller tro at det skyldes noe annet :p men det er jo så utrolig lenge til svaret kommer :sorry:

Last edited:
Er 8 eller 9 dpo i dag. Er det for tidlig å teste? Har en test liggende, og er usikker på om det er vits i å svi av den :p

Er 8 eller 9 dpo i dag. Er det for tidlig å teste? Har en test liggende, og er usikker på om det er vits i å svi av den :p

Hvis du bare har en test ville jeg kanskje ventet til i morgen, men absolutt ikke umulig å teste positivt 8/9 dpo :) jeg testa positivt 8dpo.

Hvis du bare har en test ville jeg kanskje ventet til i morgen, men absolutt ikke umulig å teste positivt 8/9 dpo :) jeg testa positivt 8dpo.
Nå tok jeg den :p selvfølgelig ikke tegn til strek. Trøster meg med at det er tidlig enda.

Så gøy at flere begynner å få streker! :)

Dere som har vært gravide før, når fikk dere positiv digital? :) Regner med det er litt optimistisk og prøve enda, men noen dager før IKM går vel kanskje? :)

Dere som har vært gravide før, når fikk dere positiv digital? :) Regner med det er litt optimistisk og prøve enda, men noen dager før IKM går vel kanskje? :)

Fikk positiv digital 8dpo :) men hadde veldig raskt stigning i hcg

Jeg kom sent hjem i dag etter en lang julegave runde, så sjekket jeg postkassen. Der lå det en 10pakk med grtester[emoji106] Testetrangen kom jo såklart med en gang jeg åpnet denne for å legge de i hylla på badet, så jeg klarte ikke dy meg[emoji23] Åpnet pakken og måtte bare ta en test. Så kom det jammen meg opp en svak strek?? Flere som ser den, eller er det bare innbilning??[emoji15]
061aa09c94f35310e802b1450ddc2843.heic

Ser den! [emoji4][emoji106]

10 dpo fikk jeg positiv digital, står d ikke noe på testene hvor mange dager før tr den kan gi positivt resultat? Mener jeg har sett d står inntil 4 dager før eller noe[emoji848]

Back
Topp